[A/N] Weeey
Oficiálne prehlasujem, že tento nový wattpad je shit. Písanie častí je úplne na hovno. Asi 300 slov mi aj po uložení... neuložilo. Tlaky. Nervy. Proste ma to naštvalo. No povedala som si, že to napíšem znova, pretože som tak nejako písala, že možno bude kapitola aj v nedeľu. A čo je? 0:13 ráno a ja dopisujem autorksú poznámku :D Congratulations, Puppy.
Tak, máme tu double update cez víkend, tak sa vidíme až o týždeň... asi.
Ďakujem za krásne komentáre, som na nich úplne závisláá :3 a ďakujem za hviezdičky a za prekročenie 200 votes.
Love u
PUPPY
Aj keď Mark protestoval kvôli Louisovej bezpečnosti, Thomas sa rozhodol, že mu pomôže dostať Louisa pred brány koľaje. A tak niesli obja chlapca za paže k bráne, ktorý im to však vôbec neuľahčoval stálym hmírením sa a fňukaním ako veľmi chce Thomasa."Thomas, bolí to," fňukal Louis a schmatol do ruky Thomasove vlasy, za ktoré potiahol. Bolo obdivuhodné, ako sa dokázal Thomas ovládať a ešte k tomu s jeho problémom v nohaviciach.
Omega v heate pre Alfu bola ako teplá pizza vytiahnutá rovno z pece. Alebo ako Gucci kabelka pre dievčatá. Alebo blikajúci trasparent nad Louisovou hlavou, ktorý jasne ukazoval, že Louis jednoducho potrebuje sex, pretože ho to bolí.Thomas si zahryzol do pery. "To nejde, Louis. Nevieš čo hovoríš."
"Prosím," zalapal po dychu Louis, pričom zvesil hlavu medzi ramená a začal ticho fňukať.
"Prepáč," zašepkal Thomas a pevnejšie schmatol Louisove boky. Z časti aby nevysel celou váhou na Markovi a na druhej strane, cítil jeho teplo s vôňou.
"Aké má tvoj kamarát Harry auto?" spýtal sa Mark, keď stáli pred bránou a pozerali sa s Thomasom z jednej strany cesty na druhú, nikde však žiadne auto.
Louis zastonal. "Doriti, na Harryho som zabudol."
"Čo je s Harrym?" spýtal sa so zamračením Mark, pretože mu to hneď došlo. Hneď mu to cvaklo, keď Louis pri jeho mene zastonal, len dúfal, že to tak nie je.
"Alfa," zastonal Louis a pohol nohou, aby sa znova obtrel o jeho penis, pričom slastne zastonal. "Tak to bolí, doriti."
"Ide nejaké auto," zašomral Thomas.
"Myslíš, že je to on?" spýtal sa Mark a obaja chlapci sledovali veľké čierne auto. Markovi hneď napadlo, odkiaľ môže mať Louisov kamarát financie na tak veľké a drahé auto? A ešte keď vyšiel rýchlo z auta, Mark videl, že je príliš mladý na to, aby mohol mať tak veľké auto.
No teraz bolo auto len nepodstatný problém, hlavný bol Louis, ktorý hneď zdvihol hlavu, keď zacítil prítomnosť ďalšej alfy.
"Harry," zašepkal Louis, no kučeravý chlapec ho ignoroval a sledoval Thomasa s Markom.
"Kto ste?" spýtal sa pevne a podišiel bližšie, pričom ho dvaja chlapci sledovali, pretože bolo pre nich zvláštne, že ten chalan nezacítil Louisovu vôňu a nezačal šalieť ako Thomas, ktorý sa držal už len na posledných istiacich lanách, ktoré určite každú chvíľu prasknú.
"Som jeho spolužiak, chodíme na prednášky."
"Oh, to ty si ten, kto ho zavolal," povedal so zamračením Harry a vzal Louisa za jedno rameno a tak ho mohol Mark pustiť. No Thomasove oči boli rozšírené, vyzeral ako keby utiekol z blázinca a takmer mu nebola vidieť ich farba.
"Pusti ho," zavrčal Harry a potiahol si Louisa bližšie k telu, pričom sa mu Louis so vzdychom pritlačil k boku a slastne zavdychal, keď sa mohol obtrieť o Harryho stehno. Stále ho však držal Thomas sa druhú ruku.
"Nie je označený," povedal pokojne Thomas a potiahol Louisa zas k sebe. Mark chcel zabrániť konfliktu, no čo mohol zmôcť proti dvom alfám, medzi ktorými stál omega v heate? Všetci traja boli nadržaný a Mark nemal inú možnosť, len bezmocne prizerať.
"To neznamená, že máš na neho právo," povedal Harry a pritiahol si Louisa späť k telu, ktorý sa s radosťou znova natlačil na jeho telo. Thomas pustil jeho ruku, ktorá okamžite zašla pod Harryho biele tričko a jemne prstami prechádzal po páse boxeriek, ktoré mal vyššie než pás džínov. Harry však jeho ruku odstrčil.
"Odveziem ho domov. Ďakujem, že ste mi zavolali, teda... to dievča... to je jedno," povedal Harry mierne rozrušeným hlasom, pretože Louisova druhá ruka sa objavila v zadnom vrecku jeho džínov a začal jemne, v intervaloch ako sa obtieral o jeho stehno, stláčať jeho zadok.
"Vieš... Harry," začal Mark a snažil sa nepozerať na Louisa, pretože ho nechcel postaviť do pozície, kedy by sa musel na seba po heate hanbiť. "Nie si Louisov mate, a tak... dúfam, že neurobíš niečo, čo by ste ľutovali."
"Neurobím nič, čo ovláda jeho mysel práve v tomto momente."
"Uhm, okay."
"Iba ho odveziem domov kde sa o neho postarajú jeho spolubývajúci," povedal po chvílke ticha prerušovaného Louisovými vzdychmi.
"Doriti," zaklial Thomas, podišiel k Louisovi, schmatol jeho tvár do oboch dlaní a pritlačil pery na tie chlapcove. Louis slastne zavzdychal a zatiaľ čo Thomas držal oboma rukami Louisovu tvár, Louisove ruky zvierali pevne Thomasov pás. Louis ani nestihol otvoriť ústa a schmatol ho pár silných paží, ktoré ho objali okolo pása a odtrhli od Alfy. Omega začal kopať, keďže ho Harry držal vo vzduchu a rukami sa naťahoval k Thomasovi ako dieťa k novej hračke s plačlivými slovami.
"Tom, mali by sme odísť," povedal Mark a položil jemne ruku na kamarátovo rameno. "Louis je tvoj kamarát a nechceš si to posrať len kvôli tomu, že si nadržaný."
Thomas sa zhlboka nadýchol, pričom zatvoril oči. "Máš pravdu. Poďme," povedal pevne, otočil sa a bez ďaľších slov či pohľadov odišiel. Mark ešte chvíľu sledoval metajúceho sa omegu a Harryho, ktorý ho držal, než sa rozhodol Thomasa nasledovať.
"Prečo? Nie!" kričal Louis smerom k bráne, kde v tme zmizol vysoký, tmavovlasý Alfa.
"Louis, upokoj sa," povedal jemne Harry, pričom sa snažil potlačiť ten nával zlosti, keď cítil okrem Louisovej prirodzenej vône na jeho tele aj pach inej alfy.
"Potrebujem ťa, Harry," zašepkal Louis, pričom prestal kopať a namiesto toho pritlačil svoj zadok k Harryho rozkroku. Následne schmatol oboma rukami Harryho za pás a zadok priltačil k Harryho rozkroku pevnejšie, sprevádzaný s hlasným zastonaním. Harry zatvoril oči, zahryzol si do pery a oprel si čelo o Louisove rameno.
"Prestaň, Louis."
"Tak veľmi to bolí."
Harry si povzdychol, schmatol Louisa za zápästie a dotiahol ho k autu, ktoré bolo od nich len pár metrov, stále odomknuté, pretože Harry sa ho neuráčil ani zamknúť. Videl dvoch mužov v prítomnosti Louisa a to bola pre neho dosť alarmujúca situácia.
"Prestaň, Louis," zopakoval znova Harry, keď sa snažil Louisa pripútať. Ten sa však neustále hmíril, len aby získal čo najviac kontaktu s Harryho rukami na jeho tele. Vždy keď Louis zastonal, Harryho myklo.
Tak veľmi mu chcel pomôcť. Všetky Alfy tu boli preto, aby pomohli Omgeám prejisť cez obdobie heatu, ktoré bolo plné bolesti a sexu. Bolo normálne, ak mala Omega vlastného Alfu, ktorý bol jej mate a mali sex viac ako dvadsať krát za deň. Preto bolo úlohou alfy sa o omegu postarať. Doniesť omege jedlo, odniesť ju do kúpeľne a umyť, prípadne pomôcť na toaletu a najväčšou úlohou alfy bolo uspokojiť omegu.
A preto bolo pre Thomasa a Harryho tažké odmietať Louisa, keď ich dolsova o pomoc prosil.
"Louis, kurva prestaň," zavrčal Harry, keď už šoféroval cestou k Louisovmu bytu a Louis sa uspokojoval rukou cez džíny.
"Potrebujem, chcem ťa Harry, tak veľmi. Bolí to," nariekal Louis a nohami sa pevne zapieral do podlahy auta.
Harry pevne zvieral volant a keď sa na Louisa na okamih pozrel, videl, že chlapec si rozopol džíny a ruku si strčil pod boxerky. Auto bolo preplnené Louisovou prenikavou vôňou a vôňou sexu. Harry mal chuť vytrhať si všetky vlasy len aby to nevzdal a nezastavil na krajnici.
"H-harry," zastonal Louis a zaklonil hlavu. Harry ho kútikom oka sledoval a aj keď nechcel, šliapol na plyn aby už konečne boli u Louisa doma.
"Louis, upokoj sa. Už sme za chvíľu u teba. Liam a Niall už budú vedieť, čo robiť. A Zay-" začal Harry, no potom zmeravel. Zabudol, že Zayn je v byte.
"Kurva," zašomral Harry v rovnakom momente, ako Louis hlasno zastonal jeho meno a z hdleným stonom sa urobil do jeho boxeriek. "Kurva," zaklial znova Harry.
"Harry," zašepkal Louis zadýchane. Alfa sa na neho pozrel, no len na okamih, aby vedel, že má jeho plnú pozornosť, aj keď sleduje cestu. "Pobozkaj ma."
ČTEŠ
☾King under your control |A/B/O|- l.s/z.h ☾
FanfikcePrvá A/B/O story v SK/CZ ❤ Nechcem na teba čakať. Nechcem dovoliť prehru. Všetko čo som ohrozil kvôli pocitu niečoho vysokého. Dnes v noci mám nad tým kontrolu. Bol som kráľom pod tvojou mocou. Chcem sa len cítiť, ako keď si ma nechal ísť. Alpha/Bet...