~ 16

2.3K 222 7
                                    

[A/N] Здравствуйте (zdrastvujte, učím sa ruštinu, takže preto :D )

Update pred sobotou (ani nedodržujem to pravidlo SATURDAY UPDATE tak prečo to stále opakujem ? o.O weird), pretože tajtra mám toho až nad hlavu. No ak sa mi bude chcieť, možno sa dostanem k písaniu a dám dnes ešte jednu kapitolu (no nič neslubujem, poznáte ma... niečo sľubujem a aj tak to tak nie je) (práve mi začalo hrať WMYB :'''))) oh god... pri písaní počúvam hudbu btw)... Ďakujem za tak veľké množstvo komentárov a hviezdičiek :') chce sa mi plakať, keď to vidím.

Pri dnešnej kapitole mi písanie šlo nejako ťažko o.O neviem čo sa deje, no asi som znova dostala AUTHORS BLOCK or something like that. Dúfam, že sa vám to bude aj napriek tomu páčiť :)

Inak nezabudnite checknúť spoločnú story s TAMM na @UghShine :))

Ak sa znova vyskytnú problémy s kapitolou, napíšte mi. S areyoubi sme to vyriešili hneď ako sa dalo a poslala som jej kapitolu CALM, keďže jej nešla. Takže mi len jednoducho napíšte :)


Love u

Puppy.





Všetko bolo rovnaké ako keď bolo medzi Zaynom a Niallom puto. Akoby sa medzi tým nič nestalo a všetko je tak, ako to má byť.

Zayn sedel na kraji posteli, opretý o čelo postele, jednu nohu mal skrčenú a z časti si na nej sedel a tá druhá mu vysela z vysokej postele, pričom rukou jemne hladil Niallove potom, alkoholom a krvou zlepené vlasy. Nebol znechutený, bol len sklamaný a vystrašený.

"Ak sa do hodiny nepreberie, Zayn, ja sám ho zoberiem do nemocnice," prehovoril od dverí Harry so šálkou čaju v ruke, opierajúc sa o rám dverí jednym ramenom. "Je v bezvedomí už odvtedy čo si prišiel, a to sú štyri hodiny."

"Ja viem," šepol Zayn a palcom prešiel cez Niallovo obočie, spánok až k lícu.

Harry si povzdychol. "Je super, že to vieš, Zee, ale ten chlapec nemusí byť v poriadku a všetko čo robíš je, že sedíš vedľa neho a hľadíš na neho ako nejaký úchyl."

Zayn neodtrhol pohľad od Nialla, no pregúľal očami. "Choď za Louisom a zatvor za sebou dvere."

"Fajn. Ale ak bude na teba Louis nasratý, tak ja budem ticho a nechám ho aby ti rozbil hubu."

Zayn sa uchechtol a s rukou na Niallovej tvári sa konečne pozrel na chlapca medzi dverami, ktorý si za ten čas dal aspoň nohavice.

"Ten chalan by sa za teba skryl s trasúcim hlasom, ktorý by ti prikazoval zmlátiť ma a ty ako poslušný Alfa by si bežal ako pes."

Harry otváral ústa, že bude protestovať, ale vlastný rozum mu to akosi nedovolil. Zayn mal bohužiaľ pravdu. Harry si to vedel v hlave dokonale predstaviť. Nevedel, či mal byť nahnevaný, že Zayn má pravdu alebo spokojný, pretože by to naozaj urobil, pretože mal toho omegu akosi až príliš rád.

"Idem si ľahnúť skôr, než sa Louis zobudí."

"Hm," hmkol Zayn, nepatrne prikývol hlavou a pozrel sa späť na blondieho spiaceho na väčšej časti postele.

Harry s povzdychom zatvoril dvere, pohár s nedopitým čajom položil na stolík v chodbe, hneď vedľa vázy s umelými kvetmi, a s tľapkajúcim zvukom kvôli holým nohám sa vybral k len o pár krokov vzdialeným dverám Louisovej izby.

☾King under your control |A/B/O|- l.s/z.h ☾Where stories live. Discover now