"Zayn?" zvolal Harry z kuchyne smerom do obývačky. Stál pri pulte s mobilom v ruke.
O pár sekúnd sa dostavil do kuchyne čiernovlasý muž s televíznym ovládačom v ruke. Vo vrecku od mikiny mal strčený obal s keksami, ktoré si vyťahoval pri pozeraní filmu. Všetci ležali pred televíziou. Liam si doniesol z hosťovskej periny, ktoré si hodil na zem a sám seba do nich hodil. Louis sedel v klbku v kresle s nohami pri hrudi a hlavou na kolenách. A Zayn sedel rozvalený na pohovke s pivom na opierke.
"Stalo sa niečo?"
Harry pokrútil hlavou a odvrátil pohľad od mobilu. "Prišla zásielka z Číny. Musím ju prevziať. Dozrieš na Louisa."
A aj keď to neznelo ako otázka, Zayn bez slova prikývol a vrátil sa späť do obývačky. Harry odoslal odpoveď na správu a strčil si ho do zadného vrecka džínov.
Pousmial sa nad pohľadom, ktorý sa mu naskytol. Všetci sa smiali na nejakej scénke filmu, ktorý Zayn vybral. Dokonca aj Louis, ktorému sa pri očiach objavili vejáriky vrások. Liam sa takmer zadusil dúškom coly, na čom sa začal Zayn s Louisom smiať ešte viac. Harry by dokázal takto stáť večnosť. Smolou bolo,m že tu chýbali dvaja ľudia. Chcel ich tu vidieť.
Megan a Niall.
Obaja bezmocne ležali v nemocnici. Megan v kóme po tom, čo dostala niekoľko rád od hrudníka. Niall po tom, čo bol priotrávený drogami, ktoré ho pomaly zabíjali.
Zrazu už necítil to povznesenie zo šťastia, ktoré videl pred sebou. Bolestivo sa mu stiahlo hrdlo, keď sa pozeral na Louisa, ktorý si nevšimol, že ho sleduje. Vyzeral maličký, schúlený do klbka. Najradšej by sa k nemu pritúlil a zaspal.
"Babe?"
Louis zdvihol pohľad ako jediný. Pousmial sa na kučeravca a sledoval ho pozorným pohľadom.
"Idem niečo zariadiť do mesta," povedal a prešiel k Louisovi. "O pár hodín som späť."
Chlapcovi v kresle sa medzi obočím obravila vráska. Nechápavo zažmurkal na muža pred ním. "Stalo sa niečo?"
Harry sa usmial, pobozkal Louisa na čelo s rukou na jeho ramene. "Len obchody," zašepkal a potom venoval Louisovým perám rýchly bozk. "Ani si nevšimneš, že som preč. Je tu Liam a Zayn, nemusíš sa báť."
"No dobre. Dávaj na seba pozor."
"Ľúbim ťa," povedal Harry, pričom kráčal k dverám.
"Ľúbim ťa!" zakričal rýchlo Louis, aby ho Harry začul skôr, než zavrie dvere. Harry s úsmevom zatvoril dvere.
~~
"Potrebujem si kúpiť cigarety," povedal do ticha, ktoré prerušovali len zvuky z televízie, Zayn.
Louis sa odvrátil od obrazovky a zamračil sa na alfu. "Nemôžeš počkať, pokým sa Harry vráti?"
"Nie."
"Ale ja nechcem ísť preč z bytu bez Harryho," povedal Louis mrnčavým hlasom. Keby Zayn nevedel, čo sa mu stalo, určite by mu vynadal, že sa správa ako dieťa, no vedel, že na to Louis mal plné právo. Aj on sám by mal strach opustiť čo i len vlastnú izbu.
"Nemusíš sa báť. Pôjdeme len do obchodu."
"Nemôžem tu ostať?" spýtal sa Louis ťahavým hlasom. Zayn vedel, že sa o chvíľu rozplače.
"Liam šiel ku psychologičke, takže nie," prehovoril pevným hlasom. "Choď si dať nejakú Harryho mikinu, aby si prekryl svoj omega pach, a môžme vyraziť."
YOU ARE READING
☾King under your control |A/B/O|- l.s/z.h ☾
FanfictionPrvá A/B/O story v SK/CZ ❤ Nechcem na teba čakať. Nechcem dovoliť prehru. Všetko čo som ohrozil kvôli pocitu niečoho vysokého. Dnes v noci mám nad tým kontrolu. Bol som kráľom pod tvojou mocou. Chcem sa len cítiť, ako keď si ma nechal ísť. Alpha/Bet...