[A/N] Táááák Dnes bude asi double update :3 pretože po víkende mám 3 dni voľna, no som v robote, tak to nejako vynahradím. No pokúste sa dať čo najviac hviezdičiek a komentárov, dáva mi to také povzbudenie k písaniu :)
hope u like it
love u
pup
Harry vyšiel rýchlo pred kaviareň, no na ulici blízko univerzity bolo mnoho študentov a tak sa mu Louis medzi nimi stratil. Ticho zaklial, rozhodil rukami do vzduchu a s bezradným výrazom sa vrátil späť do kaviarne.
Kuni sedela na Louisovom mieste a rozprávala sa s Markom, ktorý sedel na svojom predošlom mieste.
Keď podišiel Harry k stolu, obaja sa na neho pozreli.
"Stihol si ho?" spýtal sa Mark, načo Harry pokrútil hlavou a s hlasným povzdychom si sadol vedľa Kuni.
"Stále nerozumiem, prečo odišiel," zašomrala a odpila si z jej mocha latte. Mark pregúľal očami, no ona si to nevišmla.
"Naozaj ma niekedy prekvapuje, že prečo práve nás, omegy, dali do naspodnejšej spoločenskej vrstvy," pokrútil hlavou Mark. "Je jasné, prečo odišiel."
Alfa aj Beta sa na neho pozreli, na čo si Mark povzdychol. "Namotal si si ho Harry, a netvár sa tak prekvapene. Pekne si si ho omotal okolo prsta," povedal Mark a krútil pri tom ukazovákom vo vzduchu. "A ty si napochoduješ s Kuni do kaviarne a povieš, že je tvoja bývalá omega," Mark zatlieskal, "dostávaš cenu najväščí hlupák dňa."
"Chceš povedať, že Louis žiarli? Na mňa?" spýtala sa prekvapená Kuni, pričom ukazovala prstom na svoju hruď.
Mark sa na ňu pozeral s kamenným výrazom, zamyšľajúc sa, či je naozaj taká sprostá alebo sa len hrá.
"Louis so mnou nič nechce mať, tak o čo mu ide?" spýtal sa Harry, ktorý bol dovtedy ticho.
Mark prešiel pohľadom z Kuni na kučeravca a tváril sa rovnako. To sú naozaj všetci tak hlúpi?
"Mal si jeho penis v ústach, preboha, Harry!" zvolal Mark, pričom sa otočilo na neho pár ľudí v kaviarni. On však ignoroval ich zamračené a nechápavé pohľady a sústredil sa na Harryho červenajúcu tvár a vytreštené oči.
"On ti to povedal?"
Mark pregúľal očami. "Áno, pretože všetko čo má v hlave si ty, ty magor."
"Ty si mu dal blowjob?" spýtala sa zrazu Kuni so zamračením, pričom sa pozrela na Harryho.
"Keď bol v heate," odpovedal Harry tónom, akoby hovoril o tom, že sa schyľuje k dažďu.
Kuni otvárala a zatvárala ústa, akoby chcela niečo povedať, no nič jej nenapadlo. Mark chcel urobil rukou, lúskaním veľké Z do vzduchu a povedať jej HA BITCH, lenže to by na seba upriamil ešte väčšiu pozornosť.
"Poznáš ho len pár dn-" začala Kuni, no prerušil ju Harry rukou, ktorú vystrelil do vzduchu, pretože mu začal zvoniť mobil a tým jej naznačil, nech sa zastaví.
"Haló?" ozval sa Harry.
"Pozri, neviem čo si urobil, ale ak nepohneš zadkom a nedostaneš sa do nášho bytu do piatich minút, tak si ťa nájdem a zabijem ťa," povedal Niall jedným dychom do mobilu, pričom sa v pozadí ozýval nejaký rachot.
YOU ARE READING
☾King under your control |A/B/O|- l.s/z.h ☾
FanfictionPrvá A/B/O story v SK/CZ ❤ Nechcem na teba čakať. Nechcem dovoliť prehru. Všetko čo som ohrozil kvôli pocitu niečoho vysokého. Dnes v noci mám nad tým kontrolu. Bol som kráľom pod tvojou mocou. Chcem sa len cítiť, ako keď si ma nechal ísť. Alpha/Bet...