[Grab the bible]
"Zayn," zavrčal Harry a pozrel sa na okamih do spätného zrkadla. Hnedooký chlapec pregúľal očami a s hlasným povzdychom obrátil pozornosť na cestu pred sebou.
"Ako sa mám sústrediť na cestu, keď za mnou sedí omega v heate," precedil pomedzi zuby Zayn a znova sa pozrel do spätného zrkadla. Harry bol v majetníckom móde a tak sa snažil čo najviac svojim telom zakryť to menšie, ktoré bolo takmer úplne vyzlečené. "A má na sebe len tričko?" doplnil Zayn a pevnejšie zovrel medzi prstami volant.
"Jednoducho sa pozeraj pred seba," povedal Harry nezvyčajne hlbokým hlasom.
"Harry," vzdychol Louis a obtrel sa o Harryho stehno, ktoré mal priamo medzi nohami, pretože Harry jednou nohou kľačal na sedačkách a druhú mal na podlahe auta. Bola to nepohodlná poloha, no snažil sa čo najviac Louisa kryť pred Zaynovým pohľadom a pri tom ho čo najlepšie uspokojiť.
"Som tu," vydýchol mu do úst Harry, pričom sa mu na ne takmer okamžite prisal. Jednou rukou držal Louisa za krk a držal jeho hlavu nad sedačkami, druhou uspokojoval Louisa najlepšie ako to šlo v aute s druhou alfou.
Na druhej strane, pre Louisa to bolo ideálne. Harry, ktorý v sebe nemohol potlačiť alfu, sa musel aj predvádzať a to tak, že nútil Louisa vzdychať hlasnejšie a hlasnejšie. Dával tak Zaynovi najavo, že on je tu ten alfa.
Bolo to detinské, no pre Louisa úžasné."Doriti, nemôžte počkať domov?" vyhŕkol Zayn. "Sme tam o päť minút."
"Drž hubu, Zayn," zavrčal Harry v momente, keď sa Louis prehol a vyvrcholil do Harryho ruky už po štvrtý krát za 10 minútovú jazdu z obchodu.
Zayn pregúľal očami. "Nech tam už konečne sme," zašomral si ticho popod nos a zosilnil volume na rádiu. Veľmi to nepomohlo, keďže mal možnosť Louisa cítiť, no aspoň niečo.
"Obleč si aspoň boxerky, babe," zašepkal Harry blízko Louisovho ucha, následne mu krátkym ubliznutím prešiel jazykom po mieste, kde by ho mal ako alfa uhryznúť. Louisovi prešli po chrbte zimomriavky, no krátko prikývol, trošku dezorientovaný. Harry sa usmial nad jeho roztomilosťou a podal mu zo zeme čierne boxerky s bielym pásom okolo pásu.
"Vypadnite z auta," zašomral Zayn po tom, čo vypol rádio, aby ho počuli.
Tentoraz to bol Harry, kto pregúľal očami. "Aby si sa neposral," zašomral a pobúchal Louisa po zadku, aby rýchlejšie vystupoval. Zobral zo zeme Louisove džíny, ich mobily, no nákup tam nechali.
"Idem ešte za Niallom do nemocnice ako vždy. Napíšte mi, keď sa bude dať vstúpiť do bytu bez toho, že by si ma mal chuť zabiť," uchechtol sa Zayn. Jeho nálada sa zlepšila po tom, čo už nebolo v aute cítiť sex, Louisa a sex. Bol rád, že tí dvaja konečne vypadli z auta.
"Hm," prikývol Harry a zatvoril za sebou dvere auta. Zayn okamžite odišiel spred budovy, pričom si otvoril všetky okná, aby sa upokojil a zabudol na to, že mal vzadu nadržanú omegu v heate.
~~~
"Rýchlo," zavrčal Harry, keď si rozopínal gombíky na košeli. Nebolo ich tam veľa, no s trasúcimi rukami to nešlo veľmi dobre.
Louis, konečne nahý, sa postavil z postele, chytil už rozopnutý vrch košele a s pohľadom upreným do Harryho očí ju roztrhol krátkym, nie veľmi silným, pohybom. Dva gombíky odleteli nevedno kam, no konečne si ju mohol dať Harry dole. Skĺzla mu po pokožke na zem a Harry si pritiahol nahú omegu k svojmu telu, ktoré malo na sebe ešte džíny a boxerky.
"Môj," zašepkal a prešiel znova jazykom po mieste, kde sa stretávalo rameno s krkom.
"Tvoj," odpovedal bez dychu Louis so zaklonenou hlavou a zatvorenými očami.
YOU ARE READING
☾King under your control |A/B/O|- l.s/z.h ☾
FanfictionPrvá A/B/O story v SK/CZ ❤ Nechcem na teba čakať. Nechcem dovoliť prehru. Všetko čo som ohrozil kvôli pocitu niečoho vysokého. Dnes v noci mám nad tým kontrolu. Bol som kráľom pod tvojou mocou. Chcem sa len cítiť, ako keď si ma nechal ísť. Alpha/Bet...