[A/N] Heyaaa
Prepáčte, že to trvalo trochu dlhšie, no v škole máme horor. Všetko dobiehať, keďže som bola chorá, takže samé písomky -_-
No som s kapitolou spokojná :3 a Ďakujem za krásne komentáre a samozrejme aj za hviezdičky.
Nezabudnite si pozrieť poslednú kapitolu BLAME a nezabudite si follownúť účet @UghShine :) a znova pripomínam, písala som jednodielovku Uniquely Different ak ste ju ešte nečítali :)
Love u
Puppy.
Louis nervózne sedel na prdnáške v škole, keď mu pípol mobil na kraji stola. Celý stôl zavibroval, na čo sa na neho pozrelo niekoľko ľudí, no snažil sa ich ignorovať, pretože by sa cítil ešte trápnejšie.
Liam:
Vôbec neviem ako som odišiel z klubu, no mal som s niekým sex, zobudil som sa na hoteli však sám :(( Má jeden z vás čas, aby prišiel po mňa? O:) xoxo
Louis pregúľal očami a uzamkol svoj mobil, pričom ho položil späť na kraj lavice. Liam sa konečne urážil ozvať, no rozhodol sa to nechať na Nialla, ktorému určite prišla rovnaká správa, lebo im ju Liam poslal naraz. A Niall má večne čas. Po strednej našiel Zayna, na vysokú nešiel, pretože Zayn mu povedal, že to nie je potrebné. Vraj sa o neho postará, povedal Zayn keď Louis s Liamom dohovárali Niallovi, aby išiel na vysokú. Teraz skončil v malej kaviarni blízko ich bytu, pričom ho chodil Zayn kontrolovať. Alebo posielal ľudí aby sa presvedčil, že je v poriadku a nikto ho neobťažuje.
Výhoda mať peniaze a vplyvných rodičov, pomyslel si Louis, keď si spomenul na Zaynov dom, do ktorého ho raz Niall zavolal. Skoro mu padla sánka na zem, keď videl obrovskú rezidenciu s malou fontánkou pred vchodom do domu.
A oni traja žili v úbohom byte na treťom poschodí ešte úbohejšej budovy.
Ale aspoň bývali sami. Narozdiel od Zayna, ktorý stále býval s rodičmi a spoliehal sa na ich financie.
Louis si povzdychol a nervózne sa usmial, keď sa na neho pozrel profesor a celá trieda, keď v mu v tom najväčšom tichu zavibroval mobil a tak aj celý stôl.
"Ospravedlňujem sa," zašomral zahanbene.
Profesor prižmúril oči, no potom sa otočil späť k plátnu, kde sa mu premietala látka o fotosyntéze. Louis sa snažil nenápadne skryť mobil pod lavicu a otvoril správu, kvôli ktorej mu blikalo malé svetielko v rohu mobilu.
Liam:
PROSÍM! Nemám zo sebou ani peniaze! CHALANI! -_-
Me:
MÁM PREDNÁŠKU TY RETARD!
Liam:
NIALL!
Me:
Nepíš to ako skupinovú správu ty inteligent -__-
Už viac neprišla odpoveď a tak si strčil mobil do vrecka čiernej Adidas mikiny, aby už viac nevyrušoval prednášku vibrovaním na stole.
"Dosť vyťažený."
Louis sa pozrel vedľa seba na svojho spolusediaceho. Poznal ho, no nepamätal si jeho meno. Vedel len, že je to omega, cítil to z neho.
"Ehm, trochu," zašepkal späť Louis a pohľadom sa vrátil k profesorovi. Cítil však na sebe pohľad modrookého chlapca s hnedými vlasmi. Nebol ničím zaujímavý, mal len možno viac svalov, ako by Louis čakal od omegy.
ESTÁS LEYENDO
☾King under your control |A/B/O|- l.s/z.h ☾
FanficPrvá A/B/O story v SK/CZ ❤ Nechcem na teba čakať. Nechcem dovoliť prehru. Všetko čo som ohrozil kvôli pocitu niečoho vysokého. Dnes v noci mám nad tým kontrolu. Bol som kráľom pod tvojou mocou. Chcem sa len cítiť, ako keď si ma nechal ísť. Alpha/Bet...