~ 26

1.6K 156 6
                                    

Liam sedel v pohodlnom kresle, hlava sa mu kývala z jednej strany na druhú a postavy, ktoré sa okolo neho pohybovali, boli rozmazané. Nemohol na ne zaostriť, aj keď veľmi chcel.

Z úst mu vyšlo bolestivé zasyčanie, keď zacítil v pravej ruke ostrú bolesť. Chcel kričať, ale znova nemohol. Akoby nevedel ako na to. Hlava mu spadla dopredu, ako keby zaspal, on ju však len nedokázal udržať. Všetko mu prišlo ťažké. Ruky, nohy, hlava... Takmer ho bolelo aj dýchať.

"...DNA do striekačky. Najskôr ju však preverte. Nezabijem ich len kvôli vašim chybám," prehovoril Liamovi známy hlas. Nedokázal ho zaradiť. V hlave mu znel ako ozvena, akoby na neho hovoril hlas z druhej strany obrovskej a prázdnej miestosti. Chvíľu mu trvalo, pokým zaznamenal slová a pokým ich rozpoznal. 

Chcel si zakryť uši, no nemohol zdvihnúť ruky a tak len s bolestivým výrazom zatínal zuby pri bolestivom výkriku, ktorý sa taktiež ozval v jeho hlave ako hlas ženy. 

"Podajte mu sedatíva!"

"Madam, to nepôjde. Nevedeli by sme ho zachrániť, ak by mu začali odchádzať orgány," prehovoril neznámy, mužský hlas.

"Tak ho nejako umlčte. Nepotrebujeme problémy."

Liam si s úľavou vydýchol, keď kričanie stíchlo a nahradili ho tiché hlasy. A tíchli stále viac a viac, až pokým nenastalo úplne ticho a Liamovi sa od únavy zatvorili oči.

~

"Vieš o tom, že ťa nepustia do lietadla so zbraňou," prehovorila uštipačne Kuni. Zayn sa na ňu pozrel chladnými očami a bez slova si strkal zbrane za opasok bod čiernu kožennú bundu. Nebude poslúchať slová bláznivej ženskej. Od toho, aby ju vlastnými rukami uškrtil ho delil len Harry. Už mohla dávno ležať na zemi a nemusel by počúvať jej premúdrelé reči. 

Okrem deviny, ktorú si strčil za opasok na chrbte si do vrecka z vnútornej strany koženky strčil tlmič, nechcel priťahovať zbitočnú pozornosť. 

Po jeho boku, v pracovni, sa objavila Megan. Po tom čo odišla sa znova vrátila, tentoraz celá v čiernom a s batohom na chrbte. Bez slova sa postavila k Zaynovmu pracovnému stolu a za opasok si strčila malú zbraň.

"Ho-hou, kto ti dovolil si zobrať zbraň?"

Megan sa s nadvihnutým obočím pozrela na muža vedľa seba a do batohu si hodila niekoľko zásobníkov, GPS, paralyzér a... lesk na pery, ktorý si vytiahla z džínov. Zayn pregúľal očami a vrátil sa späť k príprave.

"Viete, že vyzeráte úplne hrozne. A tie tvoje vlasy," prehovorila Kuni, priviazaná k Zaynovej kancelárskej stoličke. "Nikdy som si nemyslela, že to poviem, ale Nia-" prerušila ju Meganina ruka, ktorú zovrela do ruky a stretla sa s jej sánkou. Namiesto jej otravného hlasu bolo počuť len tiché mrnčanie. Megan sa znechutene zatvárila a najradšej by jej ešte jednu vrazila.

"Ďakujem," povedal z ničoho nič Zayn. Keď videl, že Megan nerozumie, pokračoval: "Viem, že to, čo by povedala, by ma rozzúrilo a prinajhoršom by som ju zabil. Harry by zúril. Tak ďakujem."

Megan sa usmiala a krátkym pohybom oboch rúk zazipsovala batok, ktorý si následne hneď prehodila cez ramená. "Mali by sme ísť. Otec je v USA a mama v Belgicku. Našťastie šiel otec štátnym lietadlom, súkromné je na letisku. Len dúfajme, že im tam ešte nevolala mama."

"Tak v tom prípade si pohnime," zašomral Zayn a na hlavu si dal čiernu beane. 

"Ju tu necháme?" spýtala sa Megan pri dverách. Obaja sa pozreli na Kuni sediacu na stoličke. Vlasy z vrkoča mala uvoľnené a tak jej padali do tváre, z kútika úst jej tiekol pramienok krvi a v očiach mala toľkú nenávisť, že sa Megan radšej odvrátila a pozrela sa na Zayna. Ten sa však nemilosrdne ďalej pozeral Kuni do očí. "Poď, pôjdeme za Harrym a spýtame sa ho čo s ňou."

☾King under your control |A/B/O|- l.s/z.h ☾Where stories live. Discover now