[A/N] Wey-Hey!
Prekvapenie! :3 Vôbec nebola v pláne táto kapitola, no je tu a ja som rada, priam nadšená, dovoľujem si povedať. Znova tu máme pár vysvetlení, znova sme o niečo múdrejšie :)
Ďakujem za komentáre a hviezdičky, nikdy nebudem môcť poďakovať tak veľmi, ako veľmi vás milujem za to, čo stvárate (komentáre, samozrejme :D). Keďže sme znova v piatok doma (znova nejdeme do školy), tak by som sa mohla dostať k písaniu a KONEČNE aj prekladu, no neviem kde zas budem, keďže moje plány sa plánujú v deň ich konania :D
Nezabudnite dať hviezdičky. A nezabudnite komentovať. Idem tak nejako teraz pozerať hokej a fandiť čechom ;) a btw. máme tu takmer 2000 slov, takže mega dlhá kapitola :3
Love u
Pup.
Bond.
Slovo, pre označenie omegy alfou. Bolestivé prehryznutie pokožky, ktoré však zahalí rúško vášne, vzrušenia a nadšenia. Doslovný preklad slova je puto či záväzok. Ide o neporušiteľný prísľub vernosti, starostlivosti a lásky (aj keď to tak nie je vždy). Každá tretia omega sa dostane pod ruky nesprávnej alfe a ostan k nej pripútaná do konca života.
Označenie, puto či závätok, ako chcete, je niečo, čo znamená pre alfy a omegy veľmi veľa. Pre bety je to ako sľub pred Bohom. Ako sobáš. Nájdu svoju spriaznenú dušu a sú rozhodnutý stráviť spolu čo najviac času.
Dá sa však toto puto zlomiť?
Samozrejme.
Keďže veda sa začala zaujímať o záhadné puto, ktoré vznikne jediným uhryznutím do jediného miesta na tele, pátrali po najhlavnejšiej odpovedi na otázku... prečo?
Pozorovali Alfy. Skúmali Omegy.
No všetko čo zistili je, že pri prekusnutí pokožky Alfou sa spoja ich duše. Nič viac, nič menej. Následne vždy alfa prejde jazykom po rane a zázračne, sliny alfy vyliečia a uzatvoria ranu, kde však ostane jazva do konca života omegy.
No čo ak sa stane, že k označeniu dôjde omylom?
A tak, po pár rokoch výskumov, testov a pokusov sa vedci dostali k lieku. K injekcii, ktorá dokáže toto puto roztrhnúť.
No pretrhnutie dvoch splynutých duší je bolestivé presne tak, ako to znie. Preto je veľmi zriedkavé, ak sa niekto dostane na lekársky stôl, pripútaný k nemu bez liekov proti bolesti. Načo by niekomu boli, keď na to aj tak nezaberajú?
Musel by byť niekto naozaj šialený, ak by si išiel dobrovoľne sadnúť do čakárne pred ambulanciu a načisto pomiatnutý, ak by si ľahol na stôl.
Niall však nebol šialený ani pomiatnutý. Bol len sklamaný a mal zlomené srdce. Prepáčiť sa dalo čokoľvek, ale Niall už nedokázal držať váhu toľkých úderov, nadávok a kričania na jeho útlych ramenách.
ESTÁS LEYENDO
☾King under your control |A/B/O|- l.s/z.h ☾
FanficPrvá A/B/O story v SK/CZ ❤ Nechcem na teba čakať. Nechcem dovoliť prehru. Všetko čo som ohrozil kvôli pocitu niečoho vysokého. Dnes v noci mám nad tým kontrolu. Bol som kráľom pod tvojou mocou. Chcem sa len cítiť, ako keď si ma nechal ísť. Alpha/Bet...