Ležal pripojený na rôzne prístroje.
Píp. Píp.
Bol bledší ako zvyčajne.
Píp. Píp.
Lícne kosti a taktiež aj tie kľúčne mu neprirodzene vytŕčali.
Píp. Píp.
Akoby jeho pokožka bola len takmer priehľadná látka, cez ktorú bolo vidieť žily.
Píp. Píp.
Nos a bledé pery mu prekrývala dýchacia maska.
Píp. Píp.
Napravo od postele stál stolík, na ktorom bola rozčítaná kniha.
Píp. Píp.
Na druhom stole vedľa postele bolo niekoľko kytíc ruží, gerbér, slnečníc...
Píp. Píp.
No jeho modré oči sa pozerali priamo na neho. Sledovali jeho pohyby, ktoré robil ku kraju postele. Sledovali ho tak pozorne, akoby ho nepoznali. Akoby bol z neho votrelec.
Spýtal by sa, ako sa má, no bál sa, že mu zlyhá hlas. A nebola to hlúpa otázka po tom, čo niekto ležal v kóme po tom, čo bol oboma nohami na druhom svete? Na tom našom ho držali len Zaynove ruky, ktoré ho pevne držali a nechceli ho pustiť.
"Zayn," vydýchol Niall tichým hlasom, dýchacia maska sa zarosila od jeho teplého dychu.
Hnedookej alfe prešiel po chrbte mráz. Niallov hlas už nebol Niallov hlas. Možno to bolo tým, že týždne neprehovoril, no aj tak... ako keby svojho Nialla stratil a pri tom našiel.
"Ni," odpovedal Zayn a opatrne, trasúcou rukou chytil tú Niallovu, ktorý mu ju čo najsilnejšie stisol. Pre Zayna to však bolo tak silno, ako keby vám stislo prsty jednoročné dieťa.
Avšak aj on sa cítil slabý. Ako keby dovtedy čerpal energiu zo snahy. Zo snahy udržať Nialla pri živote.
"Konečne," zašepkal a sklonil sa, aby mohol Nialla pobozkať na čelo. Pery nechal na jeho bledej pokožke o niečo dlhšie, než zvyčajne. Konečne sa nedotýkal len tela prežívajúceho pomocou prístrojov.
"Cítim z teba omegu," povedal zachrípnutým hlasom blondie a medzi obočím sa mu vytvorila vráska. Skúmal Zaynovu tvár a snažil sa prísť na to, komu ten pach patrí, pretože bol tak silný, že ho cítil aj cez dýchaciu masku. Zayn mu stisol ruku, pretože Niall si ju chcel z tej jeho vyslobodiť pri pomyslení, že Zayn si našiel nikoho iného. Ani ho len nenapadlo, že práve on ostal lojálny voči jeho omege. Nie Harry. Zayn.
"Louis. Cítiš Louisa a skôr než spanikáriš, bol s Harrym. Nič som s ním nemal, Harry by ma zabil a to nežartujem. Mali nejaké problémy, tak som ich musel odviesť. Stavím sa, že si to teraz rozdávajú v byte, kde sa len dá. Len dúfam, že nie moja posteľ," hovoril hrozivým hlasom Zayn, no na perách mu pohrával úsmev.
Niall si vyditeľne vydýchol, no nakrčil nos skrytý pod maskou. "Odporúčam ti sa ísť osprchovať. Nepáči sa mi, že cítim z teba Louisov heat."
Zayn so smiechom prikývol a znova ho pobozkal na čelo. "Ako poviete, veličenstvo."
Niall sa pousmial a znova slabo stisol Zaynovu ruku. Chcel sa spýtať, prečo bol v nemocnici, no bol rád, že keď zatváral oči ako posledné videl Zaynov úsmev.
~~~
"Doriti," zaklial Liam, hneď ako za sebou rýchlo zatvoril vchodové dvere bytu. Aj keď bol beta, veľmi ostro cítil Louisov pach. Dokonca vedel, že ho hore schodami niesol Harry na rukách. Jeho pachové stopy boli maskované Harryho pachom. Cítil sa ako policajný pes, no už si zvykol.
YOU ARE READING
☾King under your control |A/B/O|- l.s/z.h ☾
FanfictionPrvá A/B/O story v SK/CZ ❤ Nechcem na teba čakať. Nechcem dovoliť prehru. Všetko čo som ohrozil kvôli pocitu niečoho vysokého. Dnes v noci mám nad tým kontrolu. Bol som kráľom pod tvojou mocou. Chcem sa len cítiť, ako keď si ma nechal ísť. Alpha/Bet...