~ 17

2.4K 224 17
                                    


[A/N] Salut!

Trošku kratšia kapitola (1700 slov). Chcela som to potiahnúť na 2000, no mám toho veľa (ako inak). No v poslednej dobe nie som skoro vôbec doma. Behám kade-tade, pretože sme dostali dosť hlúpy, do dôležitý projekt. Musíme navštevovať dosť veľa miest a zbierať poznatky, robiť rozhovory - proste robím svoju budúcu prácu :D i hope...

Dostali sme sa do stredu príbehu. Hlavná zápletka je na svete. Tak dúfam, že sa bude páčiť.

Pokúsime sa dať 18 komentárov? Prosíím :)

Love u

Puppy.





Obaja chlapci ležali na posteli. Jeden s prekvapeným výrazom a ten druhý s tvárou bez výrazu.

Louis mal ruku cez ústa a sklené oči od toho, že sa mu do nich hrnuli slzy. Harry už otváral ústa, že mu povie, že by si mali ísť urobiť raňajky, no chlapec len v boxerkách vybehol z postele a rovno aj z izby. Harry sa pozrel s povzdychom na strop a ticho si popod nos zaklial. Nemal mu radšej nič hovoriť.

Ostal ležať pár sekúnd, no prudko sa posadil, keď sa ozval krik a následne zvuk rozbitého skla.

"Louis!"

Harry vystrašene vyskočil z postele v nohaviciach, v ktorých šiel aj spať. Skoro spadol na zem, ako sa v tej rýchlosti snažil vymotať z prikrývok. S výrazom plným zdesenia vybehol z izby a rýchlymi krokmi prešiel cez chodbu ku zvuku, ktorý sa niesol bytom rovno z Niallovej izby.

Zrazu sa tie dvere rozrazili dokorán a na chodbu vybehol čiernovlasý alfa s rukami pred tvárou, akoby niekto niečím na neho mieril.

"Čo sa to tu deje?"

Zayn sa na sekundu pozrel na kučeravca, no následne sa znova pomedzi ruky, ktorými sa kryl, pozeral smerom do izby. Harry sa zamračil, no zrazu sa prekvapene prikrčil, rovnako ako Zayn.

"Vypadni!" ozval sa histerický krik z izby.

"Nič som ti kurva neurobil, Niall!" zakričal späť Zayn a uskočil pred knihou, ktorá mu letela do rozkroku. Alebo aspoň mala, no trafila stenu za mužom s havraními vlasmi.

"Kde je Louis?" spýtal sa Harry, akoby si ani nevšímal, čo sa to pred ním deje.

Zayn sa uhol pred ďalším letiacim predmetom. "Je vo vnútri a snaží sa ho upokojiť."

Harry si viditeľne vydýchol. "Prečo je taký rozčúlený?"

"Ja neviem!" zvreskol Zayn a uhol sa pred ďalším letiacim predmetom. "Jednoducho som sa s ním chcel porozprávať a začal najskôr plakať, potom sa smiať ako blázon a teraz na mňa vrieska. Nič som mu sakra neurobil, iba som vedľa neho sedel."

Harry sa opatrne postavil do dverí a s rukou pred sebou sa bránil pred hocičím, čo ho mohlo trafiť a prípadne zraniť. Pozrel sa ponad ruku, ktorú si držal pred tvárou a zbadal Nialla stojaceho uprostred izby so šialeným výrazom, nejakou krabičkou v ruke a Louisa, ktorý s bezradným výrazom sedel na posteli.

"Lou, čo keby si zobral Nialla von a ja by som sa zatiaľ porozprával so Zaynom?" navrhol Harry a pozeral sa priamo na modroočka sediaceho na posteli.

"Ale ja som nič neu-"

"Drž hubu, Zayn," povedal ostro Louis, ktorý sa na neho mračil. Ešte stále mu akosi nevedel odpustiť, že jeho najlepší kamarát musel znášať toľko bolesti počas prerušovania puta.

☾King under your control |A/B/O|- l.s/z.h ☾Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin