i will help ya no.2 |no update|

1.2K 44 17
                                    

Tááák, I'm back puppies.

Ak si ešte spomínate, vyhlasovala som niečo ako súťaž (naozaj to súťaž nebola) na pomoc autorom. Myslím, že teraz by som ju potrebovala najmä ja, pretože som nedala update takmer mesiac *clap clap* a počet hlasov v porovnaní s prvými kapitolami klesol o 50 votes, ale okay.

Niektorým z vás som pomohla. Aspoň dúfam v to, že som pomohla, snažila som sa ako som vedela. Mnoho z vás mi napísalo do správ a ja som sa znova rozhodla túto pomoc aktualizovať |také niečo|. No skôr ako začnem, tu máte autorov, ktorí si zaslúžia byť videní

Jednoznačne @haribogirls  ktoré boli ako prvé, ktoré som aj zdielala pri príbehu THE DEAL. Ich story This Love bola jednoduchá na čítanie a jednoducho sa mi tá jednoduchosť páčila (heart eyes emoji)

 LarryShipperSK neviem ani čo napísať. Jednoducho si bežte pozrieť všetky story, ktoré sú na tomto účte napísané :) Máte na výber.

Nell-Hope mi písala dávnejšie, no utekajte si prečítať nelarryovku Adrenaline :) Ako by sme povedali tu u nás 'dzifča má talent' :D

Aj keď come-fly-with-me pomoc nepotrebuje, chcem ju spomenúť, pretože je to láska, ktorá pomenovala po mne postavu v jej story Doll House (heart eyes) (heart eyes) myslím, že to väčšina z vás číta, no každopádne ju bežte zchecknúť, pretože ja som skoro odpadla, keď ma požiadala, či by mohla urobiť postavu na môj 'obraz' (dead)

Ďalej by som chcela uviesť SraMarcinov , tá mi napísala včera a trochu mi pripomenula, že som kedysi pomáhala začiatočníkom. Pomohla som jej (aspoň dúfam), poslala som jej riadny sloh do správy a dúfam že si z toho niečo zoberie a ak áno, tak si ju follownite, pretože viem, že sa na jej profile bude chystať niečo veľké :)) možno aj nejaká spolupráca ;))

Sabulis je také moje srdiečko, pretože proste je. Má úžasné práce, dlhé kapitoly a je proste talentovaná. Myslím, že každý pozná jej slávnu story, no ak nie, utekajte si ju prečítať :) 

Písala mi dávnejšie aj EliPodrazilova no tento nezbedník sa rozhodol si svoju story vymazať :/ viem, že si ma žiadala o spoluprácu, no akosi som na to v tom množstve správ zabudla a preto mi je to teraz veľmi ľúto :( Ak to ešte platí, tak sa rada pridám, aj keď hovoríme každá v inom jazyku :) Tak ak to platí, napíš ;)

A samozrejme nezabudajme aj na profil, ktorý vlastním s Tamm - UghShine kde sme práve začali zverejňovať sequel k THE DEAL. Na tomto profile bude aj pokračovanie -sequel- k BLAME, ktorý bude po dokončení THE TRUTH. 


A teraz späť k tej pomoci. Ak ju vlastne ešte niekto potrebuje. Pokojne napíšte do správ, ja si vašu story prečítam (keď budem mať čas, pretože ho v poslednej dobe veľmi nemám, pretože sa flákam po vonku). Dont be scared ;)



Love u 

Puppy.







☾King under your control |A/B/O|- l.s/z.h ☾Where stories live. Discover now