~ 23

1.7K 172 11
                                    

[Skurvený jeb*utý spi*ený wattpad. Túto kapitolu ukladám už hodinu. SKURVENU HODINU DO PI*E. Fakt mám teraz nervy. Úplne veľké nervy a ovládam sa aby som nejebla mobil o zem. Okrem toho, že mi wattpad na noťase úplne šalie, appka v mobile mi vymazala kúsok z kapitoly. Na noťase mi ju zas nechcelo zverejniť. Wattpad týmto kktským systémom prichádza o ľudi omg -_- a väčšine z vás neukazuje že pridávam kapitoly. AKO RLY? UŽ MA TO PRESTÁVA BAVIŤ. Objavuje sa u mňa nechuť k písaniu kvôli tomuto. FUCK U WATTPAD!!
*sorry za vulgarizmy ale už sa to jednoducho nedá
Dúfam, že sa vám bude aspoň tá kapitola páčiť]

Na svete nebolo nič horšie, než trápne ticho pri obede medzi množstvom ľudí, ktorí zízali na čiernovlasého muža ako na nevydarený experiment. Iba Megan sa pozerala do taniera s úškrnom na lesklých perách, ktoré mali farbu marhúľ. Nieže by Zayn sledoval jej pery, ale sledoval jej úškrn, ktorý sa rozširoval každým slovom ich rodičov.

"Počula som, že máte ostrov v Karibiku," usmiala sa Irina, Meganina matka. Vydličkou si elegantne uberala z cheesecaku.

Akshaja sa sucho zasmiala a mávla rukou. "Nie celý ostrov. Len jeho časť. Chandar tam kúpil pozemok s vilou. No veľmi nenavštevujeme Karibik. Iba to prenajímame," hovorila s nezáujmom. Zayn aj tak vedel, že sa chváli. V biznise nebol priestor pre skromnosť.

Irina bez slova prikývla a medzi príkro narúžované pery si vložila vydličku pričom sa jej pery takmer neobtreli o strieborný príbor. Zayna z tej elegancie a faloše bolela hlava a necítil sa veľmi dobre.

"Zayn," prehovoril zrazu jeho otec, ktorý bol dovtedy v hlbokej debate s Francom, Meganiným otcom. Zayn zdvihol pohľad od tanier a okrem neho sa na Chandara zvedavo pozrela aj Akshaja, Irina a Megan. "Priezvisko Horan mi niečo hovorí a myslím, že ty si ho spomínal, nie?"

Megan sa prekvapene pozrela na Zayna s jemne pootvorenými perami. Zayn sa zamračil a pevnejšie schmatol vydličku medzi prstami. "Áno, otec. Niall Horan bol môj omega. Len to ty nemôžeš vedieť. Vidíš len firmu a peniaze," hovoril pevne a chladne zároveň. Nikdy nemal s otcom dobrý vzťah. Prečo aj? Celé jeho detsvo ho videl len keď prichádzal neskoro večer z práce. Akoby ani nebol jeho otec. V najdôležitejších momentoch jeho života mu chýbal otcovský vzor.

"Zayn!" zvolala Aksahaja. "Kontroluj sa."

Zayn prešiel pohľadom z otca na matku, ktorá sedela vedľa Megan, oproti Zaynovi. "Prečo by som sa mal kontrolovať, mama? Chodil som s Niallom tak dlho, že by ho mohol otec poznať! Bol môj omega, preboha! Bol som jeho mate a otec ani nejavil záujem o to, či som si niekoho našiel! Tak sa nemám prečo kontrolovať!" Kričal, prskal sliny, no bolo mu to jedno. Keby mohol, odišiel by od stola, no neboli doma a nemal so sebou auto. Musel to pretrpieť.

Akshaja sa zamačila, no aj tak ostala pokojná. Položila strieborný príbor vedľa taniera ladným pohybom a zo Zayna sa pozrela na svojho manžela. "Asi by sme mali ísť," povedala ticho, jemne si utrela pery do obrúsku a vstala, pričom sa pozrela na ženu, sediacu vedľa Zayna. "Prepáčte, neviem, čo to do neho vošlo. Bude lepšie, ak pôjdeme. Dohodneme sa na ďalšej večeri," usmiala sa, no jej úsmev bolo len akési nacvičené skryvenie úst. Zayn bol znechutený.

Chandar prikývol a spolu s Francom vstali od stola, pričom si podali ruky a vymenili si pár slov, ktoré Zayna nezaujímali. Megan sa taktiež postavila od stola a ticho prešla k Zaynovi a ruku si zavesila do jeho lakťa, pričom ho viedla von z obývačky.

"Musím ti niečo povedať," zašepkala, očami sledovala vchod do kuchyne. Zayn sa zamračil, no čakal. "Rozprávali sa o Niallovi."

Zaynove vrásky medzi obočím a na čele sa len prehĺbili. "Nerozumiem."

☾King under your control |A/B/O|- l.s/z.h ☾Where stories live. Discover now