Harry sa pozrel na dvere, ktoré boli zatvorené, no počul cez ne hlasy. Avšak nerozumel, čo hovoria. Znelo to skôr ako mumlanie, než slová vychádzajúce niekomu z úst.
Odstrčil si z nôh prikrývku, ktorú veľmi dobre poznal, no nevenoval jej pozornosť. Ak znamenalo, že za dverami je ten, kto si myslí, že to je, nezáležalo na ničom inom. Ani len na tom, že sa potkol o prikrývku, ktorú chvíľu za sebou vliekol. No nespadol.
Bosími nohami našľapoval k dverám a zastavil sa tesne pred nimi. Pozeral sa na rôzne vytlačené motivačné texty, časrbanice, ktoré si chlapec kreslil na prednáškach, alebo len veci, ktoré mu pripomínali dôležité momenty v živote. Pripomínali skôr dvere dievčenskej izby, ale Harry ho veľmi dobre poznal.
Z hlbokým nádychom a tichou prosbou do nebies otvoril dvere a vyšiel na dlhšiu chodbu, ktorá viedla do obývačky, odkiaľ sa šírili hlasy a tentoraz Harry počul aj hlasný smiech.
Nevedomky sa pousmial, pretože ten smiech veľmi dobre poznal. Začal rozoznávať aj hlasy, ktoré vychádzali z obývačky, započul aj potlesk, ktorý sa šíril z nejakej televíznej show.
Prekvapene zastal medzi dverami do obývačky, pretože pohľad, ktorý sa mu naskytol mu vyrazil dych. Nohy akoby sa mu na olovo premenili. Nemohol, nechcel, sa pohnúť. Možno sa bál, že ak sa pohne, všetko to pred ním zmizne.
Zayn sedel v samostatnom kresle, Niall mu sedel v lone s rukou okolo jeho krku, pričom sa mu nevedomky pohrával s čiernými vlasmi. Zayn každú chvíľu vzhliadol a pobozkal Nialla pod bradu, na krk alebo na líce. Niall sa snažil nečervenať, no zakaždým sa mu tvár zohriala. Harry si však nebol istý, či je to tým bozkávaním alebo rukou, ktorú mal Zayn na jeho zadku, čo nevidel nikto, len Harry od dverí.
Na dvojkresle sedela rozvalená Megan s nejakým časopisom v rukách a pri všetkom, čo ostatní povedali pregúľala očami, no videl v jej tvári a očiach spokojnosť. Znova sa nevedomky usmial a prešiel pohľadom na poslednú osobu v miestnosti. Oči sa mu pri pohľade na neho rozšírili.
Louis sa smial na niečom, čo povedal Niall, no Harryho ušiam to ušlo. Smial sa až tak, že zakláňal hlavu a okolo očí sa mu vytvorili vejáriky vrások. Mal tesné čierne nohavice a Harryho bordový sveter, bod ktorým mal čierne tielko, pričom mu spod svetra bolo vidieť len ramienka tielka. Vyzeral nádherne.
No to nebol dôvod Harryho prekvapenia.
Louis mal obe ruky na bruchu a jemne si ho hladil. Harry si hneď všimol, že je jeho bruško vypuklé a nebolo to len svetrom, ktorý bol pre neho trošku väčší.
"HARRY!" vykríkol Niall, ktorý si ho všimol medzi dverami, keď prehrabol rukou Zaynove vlasy a pobozkal ho na čelo. Vtedy sa pozrel ponad Zayna a zbadal kučeravého chlapca v kockovaných pyžamových nohaviciach medzi dverami. Nemal tričko, no Niall bol rád, že mal aspoň nohavice.
Všetci sa obzreli a na Louisovej tvári sa objavil milujúci výraz, oči sa mu takmer na srdiečka premenili. Megan pregúľala očami, pretože vedela, čo bude nasledovať. Vždy, keď boli všetci pokope, čo bolo každú sobotu, Harry rozprával o tom, aký bude jeho syn dokonalý. Nikdy nikomu nedovolil dotknúť sa Louisovho bruška a aj keď sa o to niekto pokúsil, Harry vždy sledoval ruku cudzinca akoby mu chcel niekto z nich naozaj ublížiť.
Harry sa obzrel za seba a potom späť do miestnosti. Nemohol uveriť, že na neho hovoria. Doteraz si myslel, že je to len sen.
"Haz," povedal ticho Louis a zdvihol z bruška jednu ruku, pričom ju natiahol k Harrymu na znak, aby sa k nim pridal. Harrymu sa podarilo vyčariť úsmev, ktorý ani nebol taký nútený, ako si myslel. Pomalými krokmi prešiel k pohovke a sadol si vedľa Louisa. Ostražito ho sledoval, až sa napokon rozhodol pozrieť sa na jeho bruško. Louis mal na ňom len jednu ruku, tou druhou držal pevne tú Harryho.
YOU ARE READING
☾King under your control |A/B/O|- l.s/z.h ☾
FanfictionPrvá A/B/O story v SK/CZ ❤ Nechcem na teba čakať. Nechcem dovoliť prehru. Všetko čo som ohrozil kvôli pocitu niečoho vysokého. Dnes v noci mám nad tým kontrolu. Bol som kráľom pod tvojou mocou. Chcem sa len cítiť, ako keď si ma nechal ísť. Alpha/Bet...