~ 22

1.4K 174 16
                                    

Harrymu prešli po chrbte zimomriavky pri zaznení Louisovho hlasu. Už nespochybňoval svoje Alfa schopnosti. Nie len že mal Louis pach Louisa, aj jeho hlas bol jeho. 

No aj keď pociťoval niekde vo vnútri radosť a mal chuť toho chlapca objať a nikdy nepustiť, znepokojil ho chlapcov pohľad. Akoby nikdy Harryho nevidel.

Chlapec sa zamračil. "Ako viete moje meno?"

Harry sa zasmial. "Lou, to som ja, Harry. Nehraj sa, že ma nepoznáš," aj počas toho, ako hovoril sa Harry pobavene smial, pričom mu ušiel Louisov nechápavý a vystrašený pohľad. Nerozumel, prečo sa ten muž pred ním smeje na niečom, čo mu vôbec neprišlo smiešne. Akosi mu unikala pointa toho vtipu, ktorý ani nepovedal. A navyše, bol omega, každej alfy sa bál. A hlavne keď boli dotieraví, ako muž pred ním.

"Nepoznám žiadneho Harryho. Prepáčte, asi ste si ma s niekým pomílili," povedal so zdvorilým úsmevom Louis, cestoviny s pohľadom na alfe položil do regálu, pretože sa bál tomu Harrymu otočiť chrbtom. Už len z princípu. 

Harry sa zamračil. "Ale Lou!" 

Modrooký chlapec sa mykol pri náhlom zvýšení hlasu, pretože sa bál jeho alfa hlasu, ktorý by neurobil nič iné, len by mu ublížil. A tak trochu, veľmi nenápadne, poodstúpil, pripravený sa rozbehnúť pri najbližšej príležitosti.

"Nejaký problém?" 

Louisov pohľad nasledoval hlas ponad Harryho rameno, pričom si úľavne vydýchol a Harry sa otočil, aby sa pozrel, kto prerušuje ich rozhovor. Alebo skôr Harryho monológ.

"Akshaja?" spýtal sa prekvapene. 

Žena s čiernymi vlasmi so začesanými vlasmi do pevného drdola, v tmavomodrom nohavicovom kostýme a prísnym pohľadom v tvári zazerala na Harryho, ako keby bol muchou na jej čelnom skle auta. Jej pohľad hovoril, že by ho najradšej zmietla z cesty.

"Harold," kývla hlavou.

"Ak by som mohol, tak je to Har-" umlčala ho jediným pohybom ruky a žiarivo sa usmiala na Louisa, ešte stále stojaceho za Harrym. Vystrašene sa pozeral na Harryho a Akshaju, nerozumel. Ako je to možné, že sa poznajú?

"Poď, pôjdeme domov," prehovorila a natiahla k Louisovi ruku. Chlapec s pohľadom upreným na Harrym prešiel okolo neho čo najpomalšie a najopatrnejšie, len aby sa ho nedotkol. Harry z neho nespustil svoje hnevom naplnené oči. Mal chuť tú ženskú vyťahať za vlasy, čo bola vtipná predstava, a odísť s Louisom niekam na opustený ostrov. Čo bolo takmer nereálne, keďže sa ho jeho kedysi 'skoro mate' bál. 

"Ako to myslíš, že domov? Jeho domov je u mňa!" zvýšil hlas Harry, na čo sa Louis prikrčil za útle telo omega ženy. 

Akshaja pregúľala očami. "Ani nevie, kto si," povedala s príliš narúžovanými perami, ktoré arogantne našpúlila. "Ak teraz dovolíš, sme na odchode."

"To všetko si urobila kvôli Niallovi so Zaynom? Nedosiahla si to, čo si chcela, keď si ich rozdelila, aj keď to spôsobilo tvojmu synovi bolesť?!"

Akshaja bola na odchode, no Harryho slova ju prinútili sa uprostred uličky s cestovinami zastaviť a letmo sa obzrieť.

"Nie, pokiaľ Zayn dúfa, že ten jeho omega ešte žije," vyprskla, akoby bolo slovo omega nadávka, pričom schmatla Louisa za lakeť a ťahala ho z obchodu ako psa na vodítku. Harry ich sledoval, až kým mu nezmizli z dohľadu. Až potom udrel rukou do police s cestovinami. Ignoroval na zem padajúce cestoviny.

"Pane," odkašľal si niekto za jeho chrbtom. Harry sa však ani neunúval otočiť. "To budete musieť zaplatiť."

~

☾King under your control |A/B/O|- l.s/z.h ☾Where stories live. Discover now