~ 9

2.5K 241 6
                                    

[A/N] Weeey!
Viem, viem. Kapitola mala byť včera, no nakoniec som skončila mimo domu a vrátila som sa až dnes ráno, navyše ma čakalo upratovanie a hokej. Takže som si našla čas až teraz.
Dúfam, že sa bude páčiť a nezabudnite komentovať, pretože ja SAKRA milujem vaše komentáre :33
Ďakujem za hviezdičky :3
Love u
Puppy.


Skôr, než stihol Harry zdvihnúť svoju ruku so zaťatou päsťou a udrieť čiernovlasého Alfu do tváre, Liam chytil Louisa za ramená a stiahol ho za seba.

Zaynove obyčajne tmavo hnedé oči boli takmer čierne, tak sa mu rozšírili zreničky. Ruky sa mu nekontrolovateľne triasli pri bokoch, pričom mal zaťaté dlane do pästí.

"Zayn, choď preč," povedal Liam.

"Drž hubu," zavrčal Zayn a podišiel o krok bližšie k Liamovi. Liam sa cítil pod upreným pohľadom alfy nepríjemne, bol predsa len beta a mal nejaký rešpekt pred alfami.

Louis zafňukal za Liamovým chrbtom a obe alfy v byte sa na neho uprene pozreli.

"Niall, odveď Louisa do jeho izby a zamknite sa," povedal pevne Liam, pričom sa pozeral Zaynovi uprene do očí. Niall, ktorý si držal ruku, pretože ho Zayn až príliš tvrdo sotil do steny, podišiel k Louisovi a aj keď protestoval a volal Zaynove a Harryho meno, odtiahol ho preč z obývačky.

Obe alfy zhlboka dýchali, triasli sa im ruky a mali zatvorené oči. Liam vedel, že dýchajú Louisov pach, ktorý bol tak silný, že ho dokonca cítil aj Liam, ktorý ho zvyčjane cítil len veľmi slabo, dokonca ho niekedy ani nepostrehol, pokým ho Niall alebo Louis neupozornili.

No Liam dospel k výsledku, že za tak bolestivý heat môže prítomnosť Harryho. A navyše, Louis mal prísť do heat-u až o pár týždňov neskôr, inak by nešiel nikam. No bolo jasné, že príliš veľká pozornosť Alfy poznamenala organizmus Omegy.

"Musíme vypadnúť," povedal ticho Harry a schmatol Zayna za biceps, ktorý sa však okamžite vytrhol.

"Nikam nejdem."

Harry zaťal zuby a rozšírené, rovnako takmer čierne, oči uprel na Zayna. "Áno ideš."

"Idem za nimi," povedal, no Harry ho chytil znova za rameno a potiahol ho do strany tak prudko, že spadol na pohovky, odkiaľ sa pozeral hore prekvapene na Harryho.

"Pôjdeme domov."

"Netvár sa tak, že to s tebou nič nerobí a navyše, cítil som ťa z neho. Čo si s ním robil?"

Liam sa zamračil, Zayn sa uškrnul a Harry prižmúril oči. "Neoznačil som ho."

"Mal si s ním sex?" spýtal sa prekvapene, o niečo tenším hlasom, Liam. Harry pregúľal očami. "Samozrejme, že nie. Nevyužívam omegy, keď sú v heate."

Zayn sa zasmial, no Liam si viditeľne vydýchol. Asi by Harrymu vrazil, keby využil Louisa v jeho vôľou oslabenom stave.

"Čo ti je vtipné?" spýtal sa Harry a Liam videl v jeho tvári hnev mierený na alfu medzi vankúšmi na pohovke.

"Netvrď mi, že si s ním nič nerobil. Cítil som ťa z neho na metre ďaleko a cítim jeho pot z tvojho oblečenia."

"Mal som jeho penis v ústach," povedal pokojne Harry, ako keby povedal, že si dal na raňajky cereálie.

Liam vytreštil oči a Zayn sa hrdelne zasmial, pričom zaklonil hlavu. "Vedel som, že by si sa neudržal. Len čo som otvoril dvere a zacítil som jeho vôňu, mal som chuť oprieť ho o stenu a-"

"Drž hubu," prerušil ho Harry.

Zayn sa však uškrnul a vstal z pohovky. "Harry, Louis nie je tvoj omega."

☾King under your control |A/B/O|- l.s/z.h ☾Where stories live. Discover now