[A/N] Heey!Viem, nechcete počuť žiadne výhovorky. Já viem, chcete počuť, aká som hrozná. Som, priznám si to. Hanbím sa za to, že som nebola tak dlho aktívna. Jednoducho som nemala nápady, tak to niekedy chodí. Author block je sviňa.No dnes som sa konečne odhodlala niečo napísať, nie som s tým spokojná, ale už som to nemohla odkladať. A sú prázdniny, tak hádam bude update čo najskôr :)
Som vďačná ľuďom, ktorí ostanú so mnou do konca tejto story a neodradí ich ani moje neprídavanie.
Túto kapitolu by som chcela venovať Katie, pretože je ako osina v zadku, ale je to moja lazga. Už som jej ju dlho sľubovala, tak tu je, aj keď to nie je Louisov heat, ale aj ten príde skôr či neskôr.
Nabudúce tiež bude venovanie, tak hlasujte a komentujte :)
LOVE U
Puppy
"Vážne si myslíš, že ti toto pomôže?" spýtal sa Harry, stojaci medzi dverami Niallovej izby. Avšak od Zayna sa mu nedostala žiadna odpoveď. Alfa ostal bez slova nehybne sedieť s fľašou v ruke s nohami prekríženými v tureckom sede.
Harry s povzdychom vošiel do miestnosti, ktorá už nebola cítiť po Niallovi ale len alkohole a zápachu z marihuany. Už sú to tri dni, čo sa Zayn nepohol s Niallovej postele.
"Necítiš nič? Necítiš, či je v poriadku?" spýtal sa Harry sedaci na kraji postele, pár sentimetrov od Zaynoveho kolena.
Zayn si odpil a až potom pokrútil hlavou. "Necítim nič."
Harrymu bolo jeho kamaráta ľúto, no nevedel čo by mal robiť. Keďže Zayn a Niall už nemali puto, nemal im ako pomôcť. Všetky potrebné informácie mala polícia, oni museli len čakať, nič iné im neostávalo.
"Rád by som ti pomohol, len nemám ako, Zee."
"Choď s tvojou ľútosťou do prdele," zavrčal Zayn a znova si odpil z drahého alkoholu, ktorý našiel v Niallovej skrini po tom, čo ju pred dvoma dňami v návale hnevu rozhádzal. Harry ho len ticho sledoval, vedel, že sa potrebuje vyzúriť. Nakoniec sa Zayn zrútil na kolená, so šialeným výrazom sa ťahal za vlasy a plakal. Harry ho nevidel takého bezmocného a slabého ani po tom, čo sa prerušilo puto medzi ním a Niallom.
Napokon sa Zayn skrútil v zlykoch do klbka a zízal kdesi do prázdna. Harry ho nechal napokoji. Keď sa vrátil do Niallovej izby o niekoľko hodín, našiel Zayna spať na zemi medzi hromadou Niallových vecí, ktoré na sto percent voňali ako blond omega.
"Ak sa budeš opíjať, nepomôže to tebe ani Niallovi."
Zayn sa na neho pozrel s krvou podliatými očami. "Keby zmizol Louis, čo by si robil? Nečinne sedel a pozeral s čajom v ruke večerné správy?"
Harry sa zamračil a vstal z postele. "Ty nečinne sedíš celé dni s alkoholom v ruke a zízaš do steny, aký je v tom rozdiel?!"
YOU ARE READING
☾King under your control |A/B/O|- l.s/z.h ☾
FanfictionPrvá A/B/O story v SK/CZ ❤ Nechcem na teba čakať. Nechcem dovoliť prehru. Všetko čo som ohrozil kvôli pocitu niečoho vysokého. Dnes v noci mám nad tým kontrolu. Bol som kráľom pod tvojou mocou. Chcem sa len cítiť, ako keď si ma nechal ísť. Alpha/Bet...