Drunk as fuck.
To vyjadrovalo presne to, ako Louis vyzeral. Nemyslel na to, že Harry má možno väčšiu toleranciu množstva alkoholu v krvi. Pil a pil, až pokým mu neklesla hlava na povrch baru a zaspal ako malé dieťa. Uprostred toho, ako mu Harry niečo hovoril.
Harry sa len zasmial, pretože vedel, že sa to stane. A tak skôr, než mohol niekto využiť bezbrannosť opitej Omegy, Zayn pomohol Harrymu dostať Louisa do jeho auta a spolu s Niallom ich zaviezol do ich bytu.
"Ako si sa mohol takto spiť," povedal ticho Niall, ako kráčali po chodbe k ich bytu na treťom poschodí. Zayn a Harry niesli Louisa za obe ramená a Niall kráčal za nimi, keby niečo.
"Povedal som mu niekoľko krát, nech nepije zarovno so mnou."
Niall pregúľal očami a vytiahol zo zadného vrecka svojich džínov kľúčik, zatiaľ čo dvaja chlapci stáli kúsok od dverí s tretím medzi nimi. "Nemal si mu to kupovať."
Harry mykol plecami a nič k tomu nepovedal.
Po tom, čo Niall odomkol dvere bytu, pustil dvoch chalanov, nech vôjdu prvý a on pôjde za nimi, aby mohol zatvoriť dvere.
"Kde je jeho izba?" spýtal sa Harry.
Niall ukázal smerom k dlhej chodbe. "Tam, Zayn vie, kde to je."
Zatiaľ čo tí dvaja odniesli Louisa do izby, Niall sa pobral skontrolovať Liamovu izbu, pretože odvtedy, čo vošli do klubu, nebolo po ňom ani stopy. Ešteže bol beta, inak by bol naozaj vystrašený. No ako vošiel do jeho izby, našiel upravenú posteľ, presne tak, ako si ju nechal ráno. To znamenalo len jedno, Liam neprišiel domov.
A tak si Niall zdvihol šiltovku a frustrovane si prešiel cez vlasy pred tým, než si ju znova nasadil naspäť a vydal sa do kuchyne, kde si sadol za stôl. Vytiahol svoj mobil z vrecka a vyhľadal v kontaktoch Liamovo meno.
Neozývalo sa však nič iné, len zvonenie, až ho nakoniec hodilo do Liamovej odkazovej schránky. "Ahoj. Dovolali ste sa mne, Liamovi. Už viete, čo máte robiť," po jeho slovách za ozvalo pípnutie.
"Hneď ako budeš počuť môj hlas, dúfam, že budeš posratý od strachu rovnako ako ja teraz! Keď prídeš ráno domov, buď taký láskavý a ani sa mi na oči neukazuj, neviem načo ti je ten pojebaný mobil, Liam Payne!" kričal Niall. "Ale stále ťa mám rád, ty idiot, tak dúfam, že si v poriadku," povzdychol si a zrušil hovor, pričom hodil frustrovane mobil na stôl.
"Čo sa deje?"
Niall sa prekvapene otočil a zbadal Zayna medzi dverami. Povzdychol si a otočil sa späť k stolu, pričom zízal na svoj mobil. "Liam sa nevrátil domov a nedvíha mobil."
Zrazu sa na jeho ramenách objavil pár rúk a začali ho príjemne masírovať na krku. "Som presvedčený, že je v poriadku, Ni. Možno niekoho stretol," usmial sa Zayn aj keď ho Niall nemohol vidieť. "Čo keby sme si išli ľahnúť?"
"Kde je Harry?"
"Uložil sa na gauči v obývačke. Dal som mu pár prikrývok z Louisovej izby."
Niall sa usmial a vstal z drevej stoličky, aby mohol objať svojho Alfu okolo pása, pričom si privoňal k jeho hrudi. "Ďakujem."
"Nemusíš mi ďakovať. Teraz, čo keby sme išli spať?" spýtal sa Zayn s rukami okolo Omegy. Niall ticho prikývol do jeho hrude, už so zatvorenými očami. Zayn s úsmevom pokrútil hlavou, trochu sa sklonil a chytil Nialla pod zadkom, aby ho mohol zdvihnúť.
"Ľúbim ťa," zašepkal Niall, keď mal hlavu položenú na Zaynovom ramene a nohy okolo jeho pása.
"Aj ja teba, láska," odpovedal Zayn ako niesol Nialla chodbou k jeho izbe.
YOU ARE READING
☾King under your control |A/B/O|- l.s/z.h ☾
FanfictionPrvá A/B/O story v SK/CZ ❤ Nechcem na teba čakať. Nechcem dovoliť prehru. Všetko čo som ohrozil kvôli pocitu niečoho vysokého. Dnes v noci mám nad tým kontrolu. Bol som kráľom pod tvojou mocou. Chcem sa len cítiť, ako keď si ma nechal ísť. Alpha/Bet...