22 | dead

306 20 37
                                    

  Sekarang dah 2 minggu July dengan Aaden keluar dari hospital. Alhamdulillah sekarang Aaden dah tak ikat July macam dulu. Tapi.... Tengok la sendiri Aaden berubah pulak.

    "Haih.." July pandang Jam dekat dinding. Dah pukul 2 pagi. Mana si suami ni?

   "Im sorry Aaden." July mengeluh perlahan. Ni semua salah dia Aaden berubah. Bayangkan kalau dia tak wujud dalam hidup lelaki tu?

  "Aaden." July terus berdiri saat pintu rumah dibuka dari luar. July menunggu Aaden masuk.

  "Aaden awak pergi mana? Saya call awak tak angkat. Saya mesej awak tak balas. Saya ni bukan isteri awak ke?" bertubi July bagi.

  "Kau jangan bising waktu aku balik boleh? Kau ingat aku balik nak tengok muka kau ke? Mulut tu diam." Aaden naik ke atas. Biarkan July yang dah terduduk. Dia balik nak rehat. Bukan nak dengar minah ni bising.

  "Aaden...." air mata July bertakung. Dia tahankan diri. Jangan menangis. Jangan lemah! Kena kuat.

  "Aaden awak dah makan?" July cuba berlembut. Dia pandang Aaden yang buka baju nak mandi.

  "Kau peduli apa aku makan ke tak? Kau nak aku mati je kan." Aaden masuk ke bilik air.

  "Kenapa awak cakap macam tu..." July terhenyak. Dia rindukan Aaden yang lembut dan kelakar. Reader's pun rindukan Aaden yang tu kan?

  "Kau tercegat apa lagi kat situ? Perambus dari mata aku boleh?" Aaden yang keluar dengan Tuala di pinggang memandang July sebal.

  "Saya ni siapa pada awak Aaden? Saya ni isteri awak kan? Kenapa awak layan saya macam saya ni orang luar?" July berani kan diri bertanya Aaden.

  "Kau memang isteri aku. So kau nak aku buat apa?" Aaden berdiri depan July.

  "Layan saya sebagai isteri awak. Bukan maid awak." July balas mendatar. Aaden tersenyum sinis.

  "Kau nak aku layan kau macam isteri bukan maid? Ok baik." Aaden berjalan mendekat ke arah July.

  "Akh!" Aaden menolak July kuat jatuh ke atas katil. Tangan July digenggam dan ditahan atas kepala July.

  "Kau nak sangat kan?" July geleng. Air mata laju mencurah.

  "Jangan menangis. Kau nak aku layan kau macam isteri sangat kan?" Aaden tersenyum sinis sebelum menggigit bibir July sampai berdarah. Darah July dihisap rakus.

  "Let me go Aaden!" Akhirnya July menolak Aaden dan mengesat darah di bibirnya.

  "Kau buat aku nak lagi banyak July."  Aaden tersenyum sinis sebelum mengikat July kembali.

  AC

  July buka mata. Terpisat dia bangun. Tangan yang diikat semalam dipegang. July meringis.

  "Auch." bibir dia sakit. Badan dia sakit. Tangan dia memerah. Mesti Aaden ikat kuat semalam. July bangun membalut badan tanpa seurat benang dia dengan selimut. Dia bangun. Dia melihat ke arah katil. Beberapa tompokan darah terlihat.

  "Apa lagi ni Aaden?" July sambung berjalan ke arah bilik air.

  AC

  Aaden pandang perempuan seksi yang tengah balut lengan dia. Mata dia kosong. Ya badan dia disitu. Tapi fikiran dia di lain.

  "Apa lagi ni Aaden?" Ayden menyandar ke sofa dan memandang Aaden dengan perempuan seksi tersebut. Perempuan tersebut terus keluar bila faham maksud mata Ayden.

  "Kau buat apa dekat office aku?" Aaden menurunkan lengan baju dia.

  "Tak cukup ke punya cantik isteri kau kat rumah. Kau nak layan pelacur pulak?" Ayden menggeleng perlahan.

  "Kau ingat aku bodoh sangat ke sampai nak layan pelacur? Aku memang jahat dari Aaden tapi kau kena ingat aku tak sekotor tu nak layan pelacur." Aaden betulkan tangan dia.

  "Aku tak perlu explain dekat kau siapa perempuan tu." Aaden bersandar merehatkan bahu dia. Mata Ayden tajam memerhati gerak geri Aaden. Berubah 360 darjah dengan Aaden yang dia kenal.

  "Kau nak apa datang sini?" Tanya Aaden untuk yang kedua kalinya.

  "Aku datang nak cakap dengan kau jangan sakit kan isteri kau. Tu tangan kau berbalut tu kenapa?" Ayden memandang lengan Aaden yang besar sikit sebab dibalut.

  "Tak payah tahu." Aaden pejamkan mata.

  "Kau jangan sakit kan badan Aaden. Kau duduk situ diam-diam je." Ayden mengugut.

  "Kau rasa aku bodoh sangat ke nak sakitkan badan Aaden? Dia yang sakit kan diri sendiri." Ayden blur. Apa dia cakap tu Raju?

  "Setiap tengah malam. Aku benarkan dia bertukar posisi dengan aku. Bila dia bangun tidur aku akan ambil alih. Dan dia sakit kan diri sendiri setiap kali aku sentuh isteri dia. Niat dia nak buat aku sakit. Tapi aku tak kenal erti sakit." Aaden smirk dengan mata tertutup.

  "Kau sentuh isteri Aaden ke semalam?" Aaden mengangguk. Dia tersenyum kacak.

  "Aku suka tengok air mata dia turun bila aku seksa dia." Aaden buka mata sambil tersenyum.

  "Dia bukan milik kau. Pulangkan dia. Aku akan jaga dia sepanjang kau wujud." Aaden yang dengar terkekeh ketawa.

  "Mungkin kau lupa, aku kawal fikiran dia. Aku wujud dalam dia. Siapa yang akan benarkan seorang lelaki lain mengambil isteri dari suaminya?" Ayden terdiam. Aku ingat ke badan tukar otak lembab tu tak tukar. Lah tukar jugak.

  "Kau nak bercakap pasal dalil pulak ke sekarang ni?" Ayden menatap Aaden jengkel.

  "Aku tak bercakap pasal dalil. Aku bercakap untuk sedarkan kau aku siapa. Dan kau tak boleh bawak lari July dari aku." Aaden menyeringai. Ayden lepas nafas.

  "Apa kau dapat kalau kau seksa dia?" Ayden memandang Aaden. Dia dah duduk atas sofa dalam bilik gah Aaden.

  "Aku dapat kepuasan. Aku dapat ketenangan." Aaden bangun dari duduk dia. Dia ke kawasan fail yang banyak.

  "Kau memang nak duduk sini teman aku buat kerja ke?" Ayden geleng. Uish berubah betul ni. Siap sanggup buat kerja. Kalau macam ni boleh tak sikap ni stay?

  "Jaga dia baik-baik Aaden. Jangan sampai bila kau sedar kau akan kehilangan dia." Ayden keluar dari bilik Aaden.

  "Aku tau." di sisi Aaden yang lain dah terisak tangis. Dia sedih dengan diri dia sendiri. Dia tak mampu bertukar walaupun saat isterinya di seksa depan matanya. Sesakit mana pun luka dia badan dia walaupun dia tambah setiap luka satu persatu di badannya, sakit dari tumpahnya air mata July lagi sakit.

  "Hhhenntiii..." Aaden memegang erat lutut yang dia peluk. Sakit. Sakit sangat.

  AC

  "Why you dont sleep yet?" Danya dengan baju tidur putih separas buku lalinya membuatkan July tersentak. Ya Allah aku ingat ka hantu tadi.

  "I wait for your uncle." July tersenyum kecil. Dah pukul 12.

  "Kenapa Danya tak tidur lagi?" Danya tak jawab. Dia berjalan ke Arah July.

  "Dont be stupid. Go to sleep. That bastard will comeback and you dont need to wait for him." Balas ringkas si gadis manis.

  "Macam mana kalau uncle balik aunty tak dak nanti dia marah." July tunduk. Macam budak-budak.

  "I talk to him. Now sleep." Danya pandang July yang mula naik tangga.

  "Ive got a task today."

 

C  |  MRS. FOR AADEN Where stories live. Discover now