"Baby Clouds ni semua salah kau. Kalau kau tak mengamuk malam semalam menangis mintak susu la mintak nak dukung la mesti hari ni cepat lagi." Baby Clouds yang diseru cuma pandang bapak dia yang semestinya tak pernah nak matang tu.
"Taik la marah dia. Kau tu yang main game tak ingat dunia." Marah si July balik. Aaden yang nampak July keluar dari walk in closet tarik July masuk balik.
"Hye, Who is this beautiful Babygirl? Are you lost, hm?" Aaden senyum senget sambil memeluk pinggang ramping July erat. July merehatkan tangan dia di dada sang suami.
"Yes Daddy, can you pick me up?" Jawab July comel dengan mata dikedipkan. Makin lebar senyum Aaden. Dia satukan dahi dia dengan dahi July. Baru nak fe-feeling moment tetiba dengar budak nangis. KACAU JE LA BUDAK CLOUDS NI.
"Kesian ye Baby Clouds tak bagi kita bagi adik dia lagi. Dia nak manja dulu ni sayang Mummy ni." July tergelak bila Clouds gelak mengekek sebab July acah dia.
"Hey queen dengar ni ok, aku memang nak bagi kau Baby baru tapi kau kena ingat, kesihatan kau tu lagi penting dari semua Baby yang aku nak bagi kau. Aku tak plan nak ada anak ramai pun. Anak kita mesti semua lelaki. Sebab aku tak nak ada Ratu atau Princess lain dalam hidup aku. Aku nak kau sorang je. Jadi jangan risau ye Clouds. Umur kau 2 tahun nanti baru aku pikir nak bagi kau adik lagi ke lambat lagi." Panjang berjela bebel si Aaden ni July senyum je.
"Haah. Teruskan drama korang dua tu. Nampak tak aku dah tercegat dekat sini ni? Ada nampak Daddy happy?" Tanya Zayyan bengang. Dua orang ni saja tau. Nasib je kau tu kecik lagi Clouds kalau tak kena jugak dengan aku.
"Cepat turun anak bab-." Kemudian Zayyan menghempas kuat pintu bilik Aaden. Wah makin berani nampak dia ni.
"Dah Jom la turun. Kesian dah di orang tunggu."
AC
4 buah private jet elok mendarat di sebuah pulau kecil yang elok lengkap dengan vila, personal chef, private beach, swimmimg pool, dan gym. Walaupun agak pelik kenapa nak kena ada gym kat situ. Arisha beli ada pakej kut. Biar lah.
"Cantik Bodo tempat ni. Dekat Malaysia pulak tu." Zayyan dan celotehnya. Aduh. Ryn memang dah malas ambil tau pasal suami dia. Baik dia uruskan Isla (I don't know how y'all pronounce Isla names but the correct way to say her name is Ayla. Not Isla.) lagi bagus.
"So semua rehat-rehat dulu nanti kita jumpa balik. Ada walkie talkie. Call nanti je." Andrea mengeluarkan arahan. Semua dah masuk ke vila masing-masing.
AC
Knock Knock
"Sorry for bothering. I need to talk to you now." Aaden menutup perlahan pintu Danya lepas dia cakap dengan Danya. Ada benda dia nak bincang dengan budak tu.
"Danyal dah tidur ke?" Danya angguk. Adik dia tu nak tidur dengan Danya je. Nasib Danya takda hal. Ok je.
"So I have something to talk to you. Jom living room." Danya cuma diam dan ikut langkah kaki Aaden. Sampai je langkah ke living room nampak July elok duduk hidangkan hot Chocolat untuk Danya.
"Duduk Danya. Ni awak punya air." Danya mengangguk dan duduk. Aaden bersandar di tepi dinding dengan tangan elok memeluk dada.
"Danya. You know sekarang you a queen of Black Diamond." Danya mengangguk dengar soalan Aaden. Ye la kan. Memang dia tahu dah tu.
"Now you have your own responsibility that you need to do. I will try my best to help you. And sekarang you dont need any of my words or permission for you to kill."
Danya ambik hot Chocolate dia minum."You boleh bunuh sesiapa sahaja yang you rasa akan kacau atau halang laluan you." Danya pandang Aaden. Aaden angguk sekali.
"And you dont need my permission to accomplished that. Its on your own." Danya diam lagi. Awas ye kalau ada orang nak kacau aku. Jangan salah perhitungan aku bunuh nanti AHAHAHAHAHAHSHS.
"Jangan la tegang sangat. I know you can do it. If you need help I be there for you. Jangan takut ok?" July pegang tangan Danya sambil senyum. Kemudian tubuh Danya dipeluk.
"Its ok kalau you rasa terbeban sekarang. Kalau you rasa nak stop sekejap just tell me. And if you need a mother I will be here also." July senyum hangat. Nak pujuk Danya. Mesti tengah runsing budak tu.
"You can go to Sleep now. Good night." Aaden hantar Danya ke bilik dan labuhkan satu ciuman ringan ke atas dahi Danya dan Danyal. Sebuah senyuman kecil dilemparkan sebelum dia tutup lampu dan keluar dari bilik tersebut.
July yang tengah basuh cawan Danya dekat dapur dihampiri dan dipeluk.
"Sad huh?" July mengangguk. Macam mana Aaden tahu?
"Kalau aku tak wujud mesti Arisha ada dekat sini dan Danya tak perlu hadap ancaman bunuh dari sesiapa waktu umur dia sekarang ni." Aaden cuma senyum kecil sambil terbalikkan badan July menghadap dia. Badan July dipeluk kembali. Kepala July ditarik dilabuhkan satu ciuman dan diletakkan atas dada dia.
"Dengar tak beat tu? Every single beats only for you. Jangan salahkan diri macam tu. Benda dah jadi. Arisha tau apa dia perlu buat. Danya pun tau kenapa. Dia tak salahkan kau pun my Queen. Dah jangan nangis. Apa nanti Baby Clouds nangis juga nampak Mummy dia nangis." Aaden senyum kecil bila tangan July mencubit perlahan perut dia. Tangan July ditangkap dan diletakkan di bibir. Sebuah ciuman dilabuhkan lagi. Badan digerakkan ke kiri dan ke kanan.
"Poor Danya. Everything happened because of me." Aaden tahan nak ketawa. Comelnya isteri aku ni. Period ke?
"Dah la jangan salahkan diri lagi. Biar la apa orang kata pun. Orang tak nampak apa kita rasa kat dalam kan. Kita bahagia. Kita kena selfish juga kekadang kan. I will never let you go queen. Lantak la apa nak. Jadi pun." July angkat muka pandang Aaden. Perlahan Aaden turun kan kepala sehingga bibir mereka bertemu.
Pranggg
"Marshmallow!!!! Astaghfirullahhalazim Ustaz tengok ni ustaz." Aaden biarkan mulut Zayyan bising. Dia asyik dengan aktiviti dia. Dia alihkan July. Jadi Zayyan cuma nampak belakang Aaden.
"Dah la datang sini nak ajak mandi pantai. Tapi datang tengok berasmara dana pulak. Buat projek pulak kat dapur ni." Zayyan terus keluar dari vila Aaden. Aku tak tau actually macam mana di orang duduk serumah. Dan lagi terkejut rumah tu tak runtuh lagi.
Aaden biarkan Zayyan keluar. Kepala bapak apa ajak aku mandi pantai malam-malam macam ni?
YOU ARE READING
C | MRS. FOR AADEN
AcakFOURTH BOOK OF BAD GIRL July Alayna Valerie. perempuan pelik lagi misteri. tiada siapa tahu sejarah dia, tiada siapa tahu kewujudan dia. kenapa begitu? DAH BAGITAU TADIKAN DIA GADIS MISTERI YANG KAU TAK PAHAM LAGI KENAPA? Aaden Collins. lelaki ba...