3 | prom

421 20 27
                                    

   "Eh menyesal aku ajak kau pergi prom. Kenapa kau lagi handsome dari aku ni?" Jack dah pandang Aaden semacam. Aaden buat bodoh.

  "Kau yang ajak aku. Lepastu tak pasal nak marah. Aku memang dah handsome sejak kau tak dibagi nyawa lagi." Aaden menyelak rambut ke belakang. Tau aku handsome. Jangan cair.

  "Kepala bapak kau la. Zayyan ni mana? Dah la sibuk nak ikut." Aaden tengok Jack dari atas ke bawah.

  "Kau period ke apa? Sabar la. Sabar bawak bertendang." Aaden tersengih dan mengambil batu kemudian melempar ke arah tingkap Zayyan tapi malangnya akibat angin sepoi-sepoi bahasa yang entah mana munculnya meniup batu tersebut ke bilik Andrea. Tak lama dengar dia menjerit. Aaden buat muka cuak. Alamak mati aku.

  "Hai geng!" Zayyan turun dengan muka berseri. Ah si tak guna ni lah. 

  "Cepat weh. Aku dah pecahkan cermin Andrea." terus laju je Aaden masuk ke kereta. Kang kena tembak.

  AC
 
  "Hai Rien!" Aaden menegur ramah. Rien buat muka menyampah. Apa hal la dibawa mamat biul ni ke sini? Nanti huru hara prom ni haaa kan. Dia dengan Ayden je kerja. Dengan Aaden dia kawan.

  "Muka kau elok sikit. Dah macam beruk nak bersalin aku tengok." Aaden jeling rien balik menyampah.

  "Pegi mati la kau ni. Asal kau ikut?" rien abaikan jack sebelah dia. Tak sekarang waktu yang best untuk gaduh dengan Aaden.
 
  "Kalau tak sebab boyfriend takguna kau ni tak paksa aku ikut aku pun tak nak. Dah la aku single. Sendu aku." Aaden pandang ke tempat lain.

  "Tu la perangai tak semenggah. Otak biul. Sebab tu la single." balas Rien selamba.

  "Eh kau ni jangan sampai aku ambik cermin aku cermin kan boyfriend kau tu. Dia tu bukan setakat biul, lahir pun salah duduk otak. Orang kat kepala. Dia kat punggung." Aaden balas selamba. Jack bulatkan mata. Eh ni lebih dah ni.

  "Eh mamat ni. Kau tu tak dak otak terus...." Rien yang dah malas nak ambik tau tarik Jack menjauh. Kang tak pasal meletup pulak dewan ni.

  "Tu la tu bongok." Aaden pusing cari Zayyan. Mana pulak anak mentadak tu? Aku penat Aah berdiri. Duduk dulu.

  "Hye...." Aaden pandang perempuan yang datang dan duduk sebelah dia. Kehpa pulak. Zayyan ni mana?

  "What's your name?" Aaden pandang tangan perempuan sebelah dia  yang pegang-pegang paha dia.

Jap

Ni ke rasa macam nak kena rogol?

  "What the fu**?" Aaden tak banyak cakap mencarut terus dia. Air hijau dalam cawan dia hirup perlahan. Tangan perempuan tersebut dipegang dan diangkat.

  "What are you trying to do?" Aaden tanya dengan muka serius. Guys aku masih teruna guys. Aku tak nak la hilang teruna aku sebab kena rogol. Kang aku nak beli mana teruna aku?

  "Nothing." perempuan tadi tersenyum. Aaden pandang dia atas bawah. Alah biasa la whore mana tak seksi.

  "Go away. Im gay." balas Aaden selamba. Terkejut perempuan tadi. Terkejut den.

  "So you are gay?" Aaden lepas nafas perlahan. Dah berapa tahun tak korek telinga ni?

  "Yes Im." balas Aaden lagi. Dia ambil Cupcake dan disua ke mulut.

  "Baby?" zayyan datang duduk dengan Aaden. Ha datang pun tenuk ni. Punya lama aku tunggu dia. Nasib tak kena rogol ha.

  "Where are you going baby? I've been looking for you." perempuan tadi still tak blah. Dia nak pastikan Aaden betul-betul gay. Gila punya perempuan.

   "Im here." Aaden ambil tangan Zayyan. Dia cium belakang tangan Zayyan. Terus Perempuan tadi blah. Auto Aaden terbatuk. Dia ludah balik dalam pinggan.

   "Geli bodo aku. Kau tu dah la berak tak reti basuh." balas Aaden. Zayyan kerutkan dahi.

  "Kau cium tangan aku bukan punggung aku. Tak dak kena mengena la bodoh." setepek Zayyan bagi bodoh. Lepas tu Zayyan hilang lagi. Tak guna punya malaun. Kata nak teman aku. Alih-alih dia tinggal aku.

  Kemudian dia bangun. Dia berjalan santai ke tandas. Tangan di masukkan dalam poket seluar. Sepanjang jalan ke tandas memang lengang. Tak dak orang lalu lalang pun. Orang ke tandas pun tak dak. Ah biar la diorang. Aaden menolak pintu tandas perlahan.

Dia terpaku.

Dang.

Aaden pandang ke depan. Pintu di belakang di tutup. Seorang perempuan yang tengah berbongkok membelakang dia dipandang.

Dang what the heck?

I Mean look at her body.

  Bunyi benda dihentam masih terdengar. Aaden senyum. Kenapa perempun ada dalam tandas lelaki?

  "Dang girl. What are you doing?" perempuan tadi pusing ke belakang. Rambut yang serabai dibetulkan dengan tangan yang penuh dilumuri darah.

  "What's wrong with your hand?" Aaden mengintai apa yang didepan Perempuan tadi. Mana nak tau ada benda pecah dia terluka ke kan?

  "Nothing. Can you get out for a while." Aaden senyum. Dia dah nampak apa perempuan buat sampai tangan dia dilumuri darah.

  "Why did you kill him?" Tanya Aaden senada. Dia kenal lelaki tu. Orang yang mentadbir universiti ni. Ada apa-apa yang jadi ke aku tak tahu?

  "None of your business." perempuan tadi membentak. Muka dia memang tak nampak sangat. Sebab muka dia ada darah sikit dan rambut dah mengurai jatuh. Macam hantu.

  "No girl. This is my business. Why did you kill him?" balas Aaden lagi. Dia nak tahu kenapa.

  "SHUT UP!" Dengan laju perempuan tersebut meluru kearah Aaden. Aaden senyum senget. Pucuk dicita ulam mendatang. Dia sambut terus dikunci ke dinding tandas tersebut.

  "You smell good." aaden mengendus leher  perempuan tadi. Perempuan tadi terdiam. Bulu roma dia menegak. Deru nafas lelaki depan dia ni buatkan dia tak berdaya untuk lawan balik.

  "Such a cute lips. Can I taste them?"  Perempuan tadi pejam mata dan gelengkan kepalanya. Aaden tersenyum.

  "I love to see you like this. You drown in my hug." Aaden senyum dalam diam. Terus bibir perempuan tersebut diragut kasar.

  "Emph! Let me go!" Dengan sisa kekuatan yang tinggal perempuan tadi menolak Aaden. Dia tercungap mencari nafas. Dia rasa masin dalam mulut dia. Shit! Lelaki depan dia gigit bibir dia sampai berdarah.

  "Such a nice lips." aaden mendekat lagi. perempuan tersebut cuba melarikan diri. Takut mungkin.

  "OUH NI LA YANG BERBABY DENGAN AKU TADI TU? YANG CIUM TANGAN AKU TU? TIBA-TIBA ADA PEREMPUAN LAIN BELAKANG AKU!" Zayyan yang tiba-tiba muncul depan pintu menyergah kedua manusia dalam tu. Ada tiga actually tapi yang ketiga tu dah mati.

  "You ruin my sweet time Zayyan!" Aaden membentak. Zayyan gelak setan. Ada aku kisah?

  "Jack kata kita kena balik sekarang. Musuh dah on the way." balas zayyan straight to the point.

  "Kau pergi dulu. Aku menyusul kemudian."  Zayyan angguk dan pergi dari situ. Aaden berdua dengan perempuan tu lagi.

  "Hey. Relax. I won't raped you. But remember you are mine!" balas Aaden kemudian dia tarik tangan perempuan tadi dengan kasar dan membuat tanda di leher perempuan tersebut. Rantai di leher Aaden di buka dan dipakaikan ke Perempuan tadi.

  "I lock this chain. Remember you are mine." Aaden tersenyum senget dan menggosok perlahan tanda yang dibuat. Kunci rantai dileher perempuan tersebut di masukkan ke satu lagi rantai di leher Aaden.

  "You are mine baby. Im your nightmare."

C  |  MRS. FOR AADEN Where stories live. Discover now