50 | end

269 8 0
                                    

  Sebuah kereta berwarna hitam berhenti di hadapan July yang memakai gaun selutut dan heels kemudian rambut di sanggul tinggi.

  Juliet waiting for her Romeo.

  "Sorry sayang lambat." Aaden keluar kemudian buka kan pintu untuk July. July hanya senyum manis sebelum masuk ke dalam kereta.

  "So mana dulu? Nak ride sekekiling city?" July cuma angguk kan kepala. Aaden teruskan pandu kereta sambil memutar lagu di dalam kereta. Mereka berdua bernyanyi dan masing-masing dengan senyuman lebar di bibir.

  "Can I call you baby?"

  "Can you be my friend?"

  "Yes yes yes I will.." tergelak keduanya. Habis lagu orang. Kemudian mereka sambung menyanyi.

  Selepas 15 minit berpusing di sekekiling bandar, Aaden berhenti di salah satu tasik. Mereka turun Dan mula menari dengan lagu dear Future Husband sebagai  lagu latar. Seronok pulak dua orang ni menari dengan tiba-tiba hujan turn dengan lebat.

  "I bought you things that I didnt have the money for, if I could make you feel so rich I don't mind feeling poor. There's something 'bout you so addictive, had me needing more. Yeah, I just wanna hold you. Baby, you the one I want." Habis je lagu dear future husband, lagu Moonlight Dari Ali Gatie pulak berkumandang. aaden ikut bernyanyi lagu tersebut. Rambut July dah jatuh Dari sanggul. Mengurai tapi tetap cantik.

  "I know I've said this all before but I'll say it again
You the only one I want and boy, I can't pretend
I remember cloudy days, we cuddled in my bed
The thought of losing you just makes no sense inside my head." Sambung July. Sekarang mereka menari dengan dahi ke dahi. tangan July Dan Aaden bersembung. Mereka menari dalam hujan dan dalam kesejukan. Bermain dan mengusik bagaikan kanak-kanak.

  "You the reason I believe that love is real
Ain't nobody make me feel the way you make me feel
Darling, tell me, is it real?
Or was I lying to myself just to make it feel so real?" Mereka masih bernyanyi dan menari dalam posisi yang sama. Mata memandang satu sama lain. Kemudian Aaden lepaskan tautan tangan mereka. Masing-masing memandang tasik yang terbentang luas di hadapan mereka.

  "Ain't nobody gon' love you like I love you
Ain't nobody gon' want you like I want you
Ain't nobody gon' trust you like I trust you
Ain't nobody gon', ain't nobody gon'

Ain't nobody gon' love you like I love you
Ain't nobody gon' trust you like I trust you
Ain't nobody gon' want you like I want you
Ain't nobody gon' wanna no no no

I can't love nobody anymore
You the only one that I ever want
I compare her to you, she has never won
Now I wanna just be all alone

Ain't nobody gon' love you like I love you
Ain't nobody gon' want you like I want you
Ain't nobody gon' trust you like I trust you
Ain't nobody gon', ain't nobody gon'

Ain't nobody gon' love you like I love you
Ain't nobody gon' trust you like I trust you
Ain't nobody gon' want you like I want you
Ain't nobody gon' wanna no no no

I can't love nobody anymore
You the only one that I ever want
I compare her to you, she has never won
Now I wanna just be all alone

Nobody love me like you
And I can't love nobody back
You remind me of the moon
'Cause every night you coming back

What am I supposed to do?
If I'm so in love with you
I can not get over you
I can not get over you

Nobody love me like you
And I can't love nobody back
You remind me of the moon
'Cause every night you coming back

What am I supposed to do?
If I'm so in love with you
I can not get over you
I can not get over you" Aaden belai lembut rambut July. Comelnya isteri sapa ni lahai.

  "Lapar..." July buat muka comel pandang Aaden. Aaden tergelak kecil. Sayang....sayang.

   "Orang nak romantik-romantik dia boleh kata lapar pulak. Nanti balik masak maggee la." Selamba Aaden. July yang geram pukul perlahan dada Aaden. Dah la bawak keluar mandi hujan, sejuk-sejuk macam ni siapa je tak lapar?

  "Ye la jom kita cari makan." Ketawa Aaden. Ye kereta Aaden dibiarkan di taman tasik tersebut kemudian mereka berjalan menelusuri jalan besar tersebut untuk mencari gerai-gerai yang masih terbuka.
 
  "Tu buka lagi. Jual burger lagi. Jom la makan." July mengoncang-goncang tangan Aaden sambil buat muka comel. Kesian pulak Aaden tengok isteri dia ni. Nasib baik comel. Kalau tak aku jual kat Siam.

  "Two chicken." Dengar Aaden dah order terus si July cari tempat duduk. Duduk la der. Penat do berdiri.

  "Seronoknya dating malam-malam macam ni kan. Macam zaman-zaman remaja." Terkekeh si July. Suka la seronok.

   "Bro, what are you looking at?" Aaden yang tengah tengok July tersentak bila ada lelaki lain yang tenung July jugak dari belakang July. Dia rasa tercabar bila ada lelaki lain tenung isteri dia.  You know la July kan mandi hujan so badan dia basah. Takut baju dia jarang.

  "Your girlfriend look hot bro." Aaden terus berdiri. July cuba tenangkan Aaden yang nak mengamuk. Nak mengamuk pun mamat ni tunggu la aku makan dulu aku lapar ni.

  "Say it again M******f****rs." Burger dah siap. July biarkan diorang bergaduh. Dia buka burger dia. Dia gigit sekali. Umph sedap yall.

  "Aaden makan la dulu. Japgi kita belasah diorang." Panggil July. Aaden duduk dulu makan dengan isteri dia. Dia buka baju bagi July pakai. Dia biar je tak pakai baju. Apa ni belanja badan.

  "Dah habis makan dah?" July angguk kemudian tersenyum.

  "Bawak tak handgun?" Angguk si July. Mesti la bawak. Dia selak paha dia ada handgun dan pisau dilingkari bunga daisy.

  "Bagus la you ni. Jom kita habiskan diorang." Ajak si Aaden. Jadilah seperti Aaden ye kawan-kawan. Dia sentiasa ingat dekat isteri dia walaupun nak membunuh dia masih ajak isteri dia.

  "Jom." Tersenyum-senyun si July sambil menyambut tangan Aaden yang dihulur. Dia ambik handgun dia.

  "You think you can bring trouble more than us? Try hard first lol."

-End-

  Hai semuaaaaaas so alhamdulilah MFA tamat di sini, saya berterima kasih kepada semua yang berjaya habiskan buku yini hehehehehe. Banyak ye dugaan korang baca buku ni. Apa -apa pun nanti boleh terus buku ke Lima Siri Collins ni.

MR Posessive (Falriz)

Ye kawan-kawan dah buku anak Andrea dah. So aku tak nak bagi spoiler so pandai-pandai la nak baca ye hehehehehe. Bye semuaaa

C  |  MRS. FOR AADEN Where stories live. Discover now