3.rész

67 6 0
                                    

**félévvel később**

Fél év eltel mióta eljöttünk hazulról Albert segítségével találtunk egy házat és oda költöztünk be. A szüleink elejinte kerestek de ahogy telt az idő vagy belenyugodtak vagy nem is érdekelte őket hogy mi történik velünk. Jelenleg most készítek valami vacsorát magunknak mivel most nővérem egy küldetésen van. Hát igen a bűntény urai mellett nagy feladatok várnak ránk és Maddyt mindig is ezek érdekelték és most látom rajta hogy igazán boldog és felszabadult. A sütőt és a tűzhelyt leállítva kezdek tálalni. Mikor kész lettem mindennel leültem egy kicsit olvasni. Fél órát töltöttem el de még mindig nem értek vissza pedig megszokott hogy minden este nyolcra itthon vannak és vacsorázunk de semmi pedig már fél kilenc múlt. Ekkor meg hallottam a csengőt. Vajon ki lehet? Könyvet letéve az asztalra és papucsomba belebújva tipegtem ajtót nyitni.

-Igen tessék ki az? -néztem ki.

-Szép estét a nevem Sherlock Holmes. Elnézést a késői zavarásért de nem látott mostanság furcsaságot a városban. -úristen segíts ez a férfi irtó helyes. Várjunk mit is beszélek én.

-Öhm f-furcsaság alatt mit ért?

-Hát tudja kissaszony én nyomozó vagyok és a büntények ura után nyomozom. És ezzel kapcsolatban kérdezem hogy hallott e valahogy gyilkosságról szövetkezetekről?

-Bocsánat de nem tudok segíteni ez a téma nem igazán köt le és ha hallanák is róla elfelejteném.

-Hát ez kár pedig azt hittem jó nyomon járok. Mégegyszer elnézést és azért is bocsánat hogy megzavartam a vacsorát. Igazán kellemes illatok áradnak ki bentről.

-Ami azt illeti semmit sem zavart. A nővérem és a párja és pár barátunkkal szoktunk vacsorázni de már lassacskán egy órája késnek. - mosolyogtam felé zavartan. Mire meg hallottam gyomra korgását. Ezen elnevettem magam.

-Esetleg éhes Mr. Holmes?

-Csak Sherlocknak hívj kérlek. De amúgy kérdésedre válaszolva igen egy kicsit. Viszont nem akarok pofátlankodni szóval szerintem haza megyek. -fordult meg és intett. -Viszlát....

-Bryanna. -segítettem ki hisz én bolond voltam olyan szerencsétlen hogy nem mutatkoztam be.

-Hát akkor viszlát Bryanna.

-Sherlock! -kiáltottam utána.- Szívesen látom vacsorára ha van kedve bármikor hisz mindig úgy készítem az ételt hogy marad mert soha nem tudom pontosan ki mennyire éhes.

-Rendben köszönöm. -fordult vissza és egy csókot hintett a kezemre. -Aranyos vagy meg minden viszont a mai vacsorát nem fogadhatom el. Majd esetleg máskor. -mosolygott felém és elment. Én meg ott álltam az ajtóba és néztem a távolodó alakját. Olyan furcsa érzésem támadt. Hasonló mint amikor Williammal vagyok...

A Sors ? (Befejezett)Where stories live. Discover now