25.rész

40 2 0
                                    

Bonde szemszöge:

Most komolyan mindenki megőrült? Bezártak egy börtönbe, ahol mindent ismerek hisz itt éltem velük és volt időm az egész házat kiismerni. Na de mindegy várok egy ideig aztán majd megszököm. És véghez viszem tervemet. Engem senki nem fog megállítani semmiben akkor is eltüntetem az a kis kurvát a színről a gyerekével együtt és megszerzem magamnak Morant. Az a hülye nőszemély képes volt teherbe esni csak azért, hogy magához láncolja még jobban Morant ez így kurvára nem oké! Mérges vagyok, hogy Moran helyettem azt választotta. Nem is értem mit tud neki adni. Én, aki csodás alakkal lettem megáldva félre dob egy koszos pincébe ezért már tudja, hogy hol a határ. Soha nem voltam még megalázva ilyen szinten ez borzalmas. Meg különben is mit érnek az évek hisz az csak szám attól, hogy 6 éve ismerik egymást na ne szórakozzatok velem. És még hogy az a szerelem mást se láttam amíg együtt voltunk küldetésen, hogy egymással versenyeznek vagy veszekednek. És még hogy ez az igaz szerelem ez egy vicc. Az első látásban sem hiszek, de hogy valami megfogott Moranban az biztos. Jó oké, hogy most én nemet változtattam de hát könyörgöm ez csak egy kibaszott álca és még mindig nő vagyok. Na de mindegy. Albert és Luis sokat beszélgetnek és még tudtam, hogy körülbelül két három hónap múlva lesz egy fogadás vagy bál vagy anyámkínja mindegy nem ez a lényeg. Hanem hogy akkor esély adódik arra, hogy kiszabaduljak és végre tervem elkezdődjön.

Luis szemszöge:

Néha szoktam lemenni a pincébe, hogy ellenőrizzem a foglyunkat a tudta nélkül. Voltak olyan napok, hogy magában beszélt és olyankor mindig elmondtam Alnak hogy mi történt. Ne igen foglalkozzak vele mert olyan helyen van, ahonnan nem tud kiszabadulni. Viszont én azért tartottam tőle, hogy véghez viszi azt, hogy megszökik. De bíztam bátyám szavában. Ezért elkezdtem hanyagolni még figyelését. Amit nagyon rosszul tettem.

Néhány hónappal később:

Bonde szemszöge

Itt az idő a szabadulásomhoz. Ma senki nem tartózkodik pár idióta őrön kívül a házban. Becsempészett puskámmal szét lőttem a zárat és futásnak eredtem. Egy erdőig mentem, ahol, ha úgy volt kedvem egyedül lehettem és itt van egy kis régi ház féle ez az én búvóhelyem ezt senki nem ismeri. Bementem és külsőmet átalakítottam, hogy ne igazán ismerjenek fel. Ezt követően elő vettem egy dobozt, ahova elszoktam rejteni néhány növényt szárítani. Ezekből csináltam egy áltató féleséget. Majd félre tettem és elmentem aludni. Vártam a megfelelő napot, hogy támadhassak már minden elő van készítve.

A Sors ? (Befejezett)Where stories live. Discover now