Moran szemszöge:
Fejfájással keltem egyáltalán nem tudom mi történt. Felültem és kinyitottam szemeimet. És megláttam, hogy egy ismeretlen erdőben vagyunk előttem pedig Maddy fekszik véresen. Mi a franc történt itt! Ideges voltam nagyon és elkezdtem keltegetni feleségem, de sikertelen volt. Kirúgtam az ajtót majd kiszálltam és menyasszonyi pózban felkaptam Maddy-t és futottam vele a legközelebbi helyhez, amit találtam. Egy kisebb falu volt az és kiáltozva kértem segítséget. Szerencsémre találtam egy orvost, aki azonnal még vizsgálta szerelmemet. Viszont jó hírrel nem sajnos nem tudott szolgálni. Maddy és én elvesztettük gyermekünket. Szomorú voltam nagyon és csak sírtam és sírtam miközben Maddison kezét szorongattam. Az orvos kivizsgálta amennyire tudta és szegényem úgy sérült meg hogy ezután, ha akarna is gyereket nagyon kevés rá az esély. Szomorúan bólintottam most nem tudok megszólalni nagyon lesokkolt ez az egész. Gondolataimból Maddison kezének a szorítása ébresztett fel. Gyorsan rákaptam a fejemet könnyes arcával találtam szembe magam.
-Annyira sajnálom. -mondta szinte suttogva. -Moran én vagyok a világ legrosszabb szülője a gyerekünket sem tudtam megvédeni.
-Ssh nem lesz semmi baj ne idegesítsd fel magad igen elvesztettük a gyermekünket és sajnos nem biztos, hogy lehet már esély, hogy legyen egy újabb.
-MOST KOMOLYAN, HOGY A FRANCBA LEHETSZ ILYEN KURVA NYUGODT? -üvöltötte le a fejemet.
-MIÉRT, HOGY KÉNE VISELKEDNEM? HE? SOHA NEM AKARTÁL GYEREKET ÉS EZT NEM EGYSZER IS SZÓVÁ TETTED NEKEM ÉS EZZEL FENYEGETTÉL. KI TUDJA, HOGY EZT MOST NEM TE SZERKESZTED MAGADNAK, HOGY MEGSZABADULJ A SZÁMODRA ZAVARÓ TÉNYEZŐTŐL. -mondtam idegesen.
-NEM EZ EGYÁLTALÁN NEM ÍGY VAN IGAZ NEM AKARTAM GYEREKET ÉS SZÓVÁ IS TETTEM PÁRSZOR, DE SOHA ISMÉTLEM SOHA NEM LENNÉK KÉPEST MEGÖLNI EGY ÁRTATLAN LELKET, AKI NEM TEHET SENKIRŐL SEM. -kiabált még jobban. Ebből elegem lett és lehet így ezzel követtem el életem legnagyobb baklövését, de felálltam és otthagytam. A szomorú hírek miatt nem tudtam tisztán gondolkodni. Kellett egy kis idő, hogy megemésszem a dolgokat. Visszamentem a helyszínre, ahol a felborult lovas kocsi volt és mivel elég sáros volt az út találtam néhány lábnyomot és ezért követni kezdtem majd megtaláltam a kocsist, aki vezette a lovakat. Egy szikla mögé elbújtam és onnan figyeltem cselekedeteit. Levette magáról a felesleges ruhákat és egy parókát ekkor jöttem rá, hogy a tettes nem más volt, mint Bonde. Ez a szemét állat most elérte a célját és rajtunk röhög. A düh ellepte agyamat és fogtam oda futottam hozzá és rávetette magam és elkezdtem nyakát folytogatni.
-Sebastian? -nyökögte.
-Hogy tehetted ezt!? Hogy merted meg tenni egy ártatlan kisgyereket megöltél!
-Miért olyan hatalmas probléma az az a kurva úgy se szerette azt a kis fatyat akkor még minek aggódni érte? - mondta nehézen hisz még mindig nyakát szorítottam. Teljesen elborult az agyam és egy kis kést, amit magamnál szoktam tartani bele szúrtam a szívébe. Ezt követően egy kis folyóhoz mentem és lemostam magamról a vért és vissza indultja a faluba, ahol szerelmemet hagytam. Megérkezve a házhoz benyitottam viszont Maddy már nem volt ott az orvos azt mondta haza szeretett volna menni ezért egy kocsist megkértek és haza vitte. Elveszettnek éreztem magam. Másnap reggel keltem cska útra. Egy fára láttam egy hirdetést kitűzve ezért még kerestem az adott helyet és vettem Maddynek egy meglepetését és egyben bocsánat kérő ajándékot.
*Otthon*
Haza érve leraktam a dobozt, amiben az ajándék volt. Szépen lassan benyitottam majd bementem szerelmemet szememmel kerestem. Mikor beljebb értem még láttam, hogy a kanapén ül és próbál olvasni, de csak záporoznak a könnyei. Oda léptem hozzá és szorosan megöleltem. Ezerszer bocsánatot kért. De mondtam neki, hogy egyáltalán nem tehet semmiről. Nyöszörgésre lettünk figyelmesek. Basszus az ajándék.
-Mi az drágám? -kérdezte kíváncsian Maddy.
-Egy kis ajándék neked. -mondtam mosolyogva és a dobozból kivettem egy kiskutyát és ölébe raktam.
-Ezt miért? -csodálkozott
-Nem szeretném, ha egyedül lennél. Tudom egyáltalán nem pótolhatja a gyerekünket. Meg hát egy bocsánat kérési ajándék lenne. Sajnálom, hogy úgy beszéltem veled.
-Semmi baj nem haragszom. A kicsi kutyust meg nagyon köszönöm. - mondta és simogatta és puszilgatta az állatot. A mosolya a füléig ért mindig így szeretném látni boldognak.
YOU ARE READING
A Sors ? (Befejezett)
RomanceAz élet nehéz főleg, ha egyszerre két férfivel találkozol és mindkettő belopja magát a szívedbe. A történet egy testvérpárról szól. Akik szülői házat elhagyva elkezdik élni az életet. Idősebb testvér (Maddison) évek telte után él élete párjával. Vis...