6.rész

99 4 0
                                    

**néhány nappal később**

Békésen alszom, vagyis csak aludtam ugyanis álmomat William zavarja meg.

-Csipkerózsika felkelni a mai küldetésnél a te segítségedre is szükség lesz.

-Uhm majd gyere vissza később addigra talán összeszedem magam.

-Na nem viccelek kérlek ébredj. -ül le az ágyamra és simogatni kezdte az arcom.

-Ahj jó hova akartok vinni?

-Egy bálba húgi. – jön be a szobába a nővérem is. -William kérlek most menj ki én majd beszélek vele.

-Hát jó. – búcsúként még homlokomra puszilt és elhagyta a szobát.

-Maddy miért kellek én is tudod te is milyen balszerencsés vagyok és biztos elszúrnák valamit.

-Egy részt csak kiakarlak rángatni otthonról mert túl sokat vagy egyedül otthon miközben mi dolgozunk, vagy bármi. Másrészt meg úgy értesültem, hogy a rejtélyes nyomozó ott lesz és gondoltam lehet szeretnél vele találkozni hisz múltkor olyan beleéléssel áradoztál róla pedig csak egyszer találkoztatok.

-Jó lehet, de akkor is ha találkoznák vele sokkal rosszabb lenne hisz már így is két irányba húz a szívem. És ha nem találkozok többet Sherlockkal megkönnyíteném az életem és az övéiket is. Kettős érzelmeim vannak. Folyton ezen kattog az agyam, hogy hogyan is lehet ne ez normális. Mind a kettőt ugyan úgy szeretem nem számít kivel mikor vagy mennyit találkoztam. Mind a kettő kedves hozzám. De egyiket sem szeretném megbántani, de elengedni sem. Inkább maradok most is otthon jó lesz nekem úgy.

-NEM! Ezt most verd ki a fejedből. Nem fogom ez többször elmondani szóval jó figyel rám. -nézett mélyen szemeimbe, amikben egy kismérget és aggódást fedeztem fel. -Amikor eljöttünk otthonról megfogadtuk, hogy örökre segítjük egymást és mindig kiállunk a másikért. Én boldog vagyok és szabad, hogy így élhetek, de napról-napra azt veszem rajta észre, hogy te egyre süllyedsz a saját világodba, ahonnan szeretnélek kimenteni míg nem késő! Leszarom ki mit gondol és hogy mi a normális, ha neked ez a két férfi az életed akkor az is lesz és kész én teljesen elfogadom és megértelek. Szóval gyerünk pattanj ki az ágyból öltözz fel és megyünk az estéhet ruhát venni.

-Jó rendben köszönöm nővérkém. - öleltem magamhoz szorosan. Nem is tudom mi lenne velem Nélküle. Mikor elváltunk felállt és ki menet a szobából. Én pedig gyorsan kipattantam az ágyamból megcsináltam magam után és kinyitva kezdtem keresgélni egy ruhát magamnak. Két ruha között vaciláltam de a végén ez mellett döntöttem.

Ezt követően kilépve szobámból mentem nővéremhez

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Ezt követően kilépve szobámból mentem nővéremhez.

-Milyen csini lettél húgi na de gyere készítettem neked reggelit edd meg és utána menjünk mert még sok elintézni valónk van. – erre bólintással válaszolva leültem és falatozni kezdtem. Mikor elfogyasztottam a tányér tartalmát fürdőbe futva megmosakodtam és már mentem is vissza. A házunk előtt parkoló lovaskocsiba szállva indultunk el a város legismertebb báliruha üzletébe. Hosszas időtöltés után kiválasztottuk magunknak a megfelelő ruhákat és dobozba csomagoltatva őket és mentünk vissza a kocsihoz. Ezt követően elmagyarázta nővérem, hogy mi a tervük mára.

-Az akció abból áll, hogy meg kell keresnünk egy színásznőt mert Williamék úgy véli jó szövetséges lenne.

-Hála az égnek akkor meg senki nem hal meg igaz? -kérdeztem reménykedve. Nem arról van szó, hogy nem értem, hogy miért teszik csak egyszerűen nincs ínyemre az egész és ha muszáj nekik ezt akkor ne előttem vagy velem csinálják.

-Egyelőre nem hiszem mert ugyebár te is velünk jössz és tudják, hogy nem szereted.

-Köszönöm. -tettem szívemre kezemet. -És mit kell csinálnom.

-Igazából neked nincs meg szabva semmi csak érezd jó magad és vegyülj el a tömegbe. De ha szeretnéd akkor kérdezgess Irene Adler színésznő után.

-Rendben. -ezzel beszélgetésünknek vége lett hisz haza értünk ki szállva kocsiból vittük be ruhánkat.

-Bryanna kérlek segíts varrni egy elrejtett zsebet a ruhába.

-Persze segítek, de minek kell az neked?

-Hát, hogy magamnál tudjam tartani a fegyverem.

-De azt mondtad nem lesz semmi ilyesféle.

-Igaz de akkor is fő a biztonság. -megforgatva szemeim kerestem elő varró készletem és megcsináltam nővérem kérését. Ez után előkészítettünk mindent, hogy csak felkelljen venni. Nővérem most, hogy elvegyüljön a tömegben egy csodás világos rózsaszín ruhát választott magának.

 Nővérem most, hogy elvegyüljön a tömegben egy csodás világos rózsaszín ruhát választott magának

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Én medig egy világos kék ruha mellett döntöttem.

Én medig egy világos kék ruha mellett döntöttem

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Készülődés után kimentünk a lovaskocsihoz. Nővérem most Albert párja ként jön, hisz Morannak és Luisnak pincér álcában kell megjelenni. Ezért így négyen megyünk egyszerre. Albert Maddy William és én. Hát, igen én pedig William párja ként megyek. Megérkeztünk a díszes várhoz és kezén fogva elindultunk befelé. De azt egyikünk sem sejtette mit hoz még az este. 

A Sors ? (Befejezett)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang