Bryanna szemszöge:
Hát a tegnapi vacsora úgy alakult, hogy a három Moriarty William Luis és Albert visszajött. Elmesélték a küldetés sikerét és mondták, hogy nővéremre és Moranra ne várjak mert ők kettesben megünneplik a sikert. De ezt teljességgel el is hiszem hisz alig tudnak kettesben lenni. Másnap délelőtt épp a konyhában munkálkodok amikor két kar hátulról megölel amire én felsikítva ugrok egyet.
-Ááá hülye miért kell folyton a frászt hozni rám. -szomorodom el.
-Azért kedvesem mert aranyos vagy ha megijedsz.
-De akkor is mi lett volna, ha megvágom magam vagy reflexből rosszat teszek veled.
-Elsőre a válaszom figyeltem mikor nem lesz semmi veszélyes tárgy a kezedbe. A másik meg benne nem tudnál olyan borzalmas kárt tenni.
-Akkor is fejezd be! -fordultam tőle el durcásan és folytattam, aminek neki kezdtem.
-Jó de kérek cserébe valamit.
-Mit akarsz?
-Téged!
-Mit úgy mit miért én... -beszéltem össze vissza vörös arccal.
-Jó nem kell pirulni tudom, hogy te neked is vannak ilyen vágyaid. -nyomott egy puszit a homlokomra. -De most igazából azért jöttem, hogy megkérdezzem mit akart itt tegnap az a nyomozó? -erre megint vörös lett az arcom nem tehetek róla mind a kettő férfi képes zavarba hozni és a többi. -Naa csak nem tetszik valakinek? -böködi az oldalam erre még vörösebb lesz az arcom. -Most megcsalva érzem magam.
-Ne vagyis nem csalok meg senkit és különben is nem tudok róla, hogy együtt lennénk. Na de tegnap téged keresett.
-Engem?
-Vagyis pontosítva a bűntények urát mert mostanság sok a furcsa balesetnek álcázott gyilkosság és erről kérdezgetett, hogy tudok e valamit.
-És mit mondtál?
-Az igazat.
-Mit? Hogy gondoltad ezzel nem csak minket, hanem a nővéredet is elárulod. -ekkor fordulatból tarkó vágtam. Vagyis az lett volna a célom csak túl magas.
-Csend legyen az igazat mondtam, hogy nem tudok róla semmit és nem is érdekel és inkább nem figyelek rá.
-Jaa hogy úgy értem bocsánat, hogy kiabáltam. -erre megrántottam vállam.
-Mindegy már megszoktam, ha valamibe bele kezdek úgy ahogy nem ti gondoljátok akkor le leszek kiabálva. Na de most reggelizz és tünés az iskolába mert ma tanítanod kell.
-Igen is asszony megyek. -kaptam egy puszit az arcomra.
-Bolond miért hívsz így. Mindegy hagyjuk menj már. -lökdöstem ki az ajtón. Ezek után még elküldtem Albertet és Luist is. Így most van egy kis nyugtom. Ezért a reggeli közben folytattam a tegnap abba hagyott könyvem. Telt múlt az idő a könyvemet végig olvasva leteszem és nézek az órára, ami most egy órát mutat. Kényelmes helyzetemből felállva megyek ismét a konyhába és neki látok valami ételt összedobni. Majd meg hallok egy ajtónyitódást és csukódást konyhából kinézve látom meg nővérem. Futok elé és nyakába ugrok.
-Szia Maddy!
-Szia neked is mi jót csinálsz.
-Utó ebédet hisz ilyen táj szoktatok haza érni. De mesélj milyen volt az estéd?
-Fenomenális a küldetés sikeres volt és a szegények között ma pénz eső lesz. Az este Sebastiannal meg hát az is nagyon fantasztikus volt. Remélem nem haragszol, hogy nem jöttem haza.
-Ugyan dehogy örülök nektek és így volt egy kis időtök egymással. -mondtam mosolyogva és vissza mentem megnézni a kaját. Ezek után még sokat beszélgettünk és elmeséltem neki a tegnap esti váratlan vendégem...
YOU ARE READING
A Sors ? (Befejezett)
RomanceAz élet nehéz főleg, ha egyszerre két férfivel találkozol és mindkettő belopja magát a szívedbe. A történet egy testvérpárról szól. Akik szülői házat elhagyva elkezdik élni az életet. Idősebb testvér (Maddison) évek telte után él élete párjával. Vis...