Bryanna szemszöge:
Amióta felszálltunk a kocsira nővérem hallgat és nem szól semmit. Nem azt mondom, hogy baj hisz én is szoktam ilyet csinálni, de akkor is neki mindig van valamilyen beszélgetéshez témája és soha nem szokott hallgatni.
-Maddy minden rendben? -kérdeztem rá.
-Ja persze csak gondolkoztam olyan rég álmodoztam a mai napról.
-Hm elhiszem. -mosolyogtam rá.
-Jaj, tényleg elfelejtettem mondani, vagyis pontosítok nem akartam mondani mert akkor soha nem indultunk volna el.
-Jó de mi az?
-Hát a két lovagod írt neked egy levelet.
-És ha ezt szabad megkérdeznem eddig miért nem mondtad? Különben is mikor érkezett a levél?
-Hát még a múlt héten, amikor Luis kapta a hírt róluk.
-Hogy micsoda múlt héten és mikor szándékoztál nekem ezt elmondani?
-Hát az esküvő után, de meggondoltam magam és most mondta.
-Jó mindegy, de olvastátok vagy valami, hogy nem akartad, hogy elolvassam? Olyat írtak esetleg, amit én ne lássak?
-Mit dehogy csak nem akartam, hogy esetleg előbb utazz el.
-Jaj, de butus vagy. Hiába kapom meg bármikor a levelet jelenleg az esküvőd fontosabb, mint az én szerelmi életem, ha eddig vártam akkor még egy pár napot-hetet bírok. -vigyorogtam rá.
-Édes vagy. Nagyon szeretlek húgi. -húzott magához egy ölelésre.
-Én is téged. -viszonoztam az ölelést. Ezután megérkeztünk úti célunkhoz. Kiszálltunk a kocsiból és belépve az üzletbe amint eladó meg látott minket rohant is hogy hozza a ruhákat. Nővéremé feketéből vált át egyre világosabb árnyalatba.
Enyém meg rövidebb és világos kék színű.
Ezután az eladó elcsomagolta nekünk és mentünk tovább. A következő megálló egy ajándék bolt féleség volt mert a nővérem valamit csináltatott Morannak de még nekem se árulta el, hogy mit szóval eladó ott is becsomagolta és a kész dobozt odaadta.
YOU ARE READING
A Sors ? (Befejezett)
RomanceAz élet nehéz főleg, ha egyszerre két férfivel találkozol és mindkettő belopja magát a szívedbe. A történet egy testvérpárról szól. Akik szülői házat elhagyva elkezdik élni az életet. Idősebb testvér (Maddison) évek telte után él élete párjával. Vis...