TWENTY NINE.

235 26 0
                                    

𝐓  𝐖  𝐄  𝐍  𝐓  𝐘   𝐍  𝐈  𝐍  𝐄容疑者 — 𝐂'𝐄𝐒𝐓 𝐒𝐔𝐒𝐏𝐄𝐂𝐓

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

𝐓  𝐖  𝐄  𝐍  𝐓  𝐘   𝐍  𝐈  𝐍  𝐄
容疑者 — 𝐂'𝐄𝐒𝐓 𝐒𝐔𝐒𝐏𝐄𝐂𝐓

Rüzgarın yüzümle her temas ettiği sırada saçlarımın arkaya doğru savrulmasıyla bu sefer onları düzeltmek yerine öylece bırakmış, birkaç dakika önce çağırdığım taksinin artık gelmesini bekliyordum.

Karanlık sokağı aydınlatan keskin araba farları ile geldiğini anlamıştım. Çok geçmeden önümde durduğunda, arka koltuğa yerleşerek barın adresini vermiştim.

Kısa bir yolculuğun sonrasında şehir merkezine gelmiş, barın sokağına oldukça yaklaşmıştık. Saniyeler içerisinde barın önünde araç durduğunda, daha buradan yüksek müzik sesi duyuluyordu.

Parayı ödememin ardından arabadan inerek mekanın girişine ilerlemiştim. Artık tanındığım için hiç beklemeden kolayca girebiliyordum.

İçeriye adımladığım sırada anında yüzüme çarpan sigara ve alkol kokusu ile artık alıştığımdan pek bir tepki vermemiştim. Kokuya gittikçe alışmam ile merdivenleri inmiş, gözlerimi etrafta gezdirerek çocuklardan birinin burada olup olmadığına bakmıştım.

İlerdeki vip bölümünde aralarında gülüşen taehyung ve yuta'yı görmem ile jungkook'un da burada olup olmadığına bakmıştım fakat göremiyordum.

Gözlerimi tekrar o ikiliye döndürmüşken artık orada olmadıklarını fark etmiştim. Çatık kaşlarımla onları ararken hızlı adımlar ile bir yere doğru ilerlediklerini görmüştüm.

Yavaş adımlar ile onlara doğru yaklaşıyorken, diğer yönden gelen takım elbiseli adamlar ile yerimde durup izlemeye karar vermiştim. Adamlar onlardan önce aşağı inmek için merdivenlere yaklaşmıştı bile.

Altı adamın sonda kalanı elini cebine atmışken beline sıkıştırmış olduğu silahı görmem ile gözlerim yerinden fırlayacak gibi olmuştu.

Hemen ardından yuta ve taehyung da inmişken, burada durmak yerine hızlı adımlarla ben de merdivenin olduğu bölüme doğru ilerlemiştim. Fakat önümden koşarak geçen ve aşağı inen kız ile yeniden durmak zorunda kalmıştım.

Bu kız yine o kızdı, aynı kişi.

Artık kafamdaki soru işaretleriyle delirecekmiş gibi hissediyorken yeniden yürümeye başlamıştım. Merdivenleri aşağı inmişken kızın önümde çocukların odasına dalmasını görmemle duraksamış ve nefesimi dışarı vermiştim.

Sessiz olmaya çalışarak kapıya yaklaştığımda, kapkaranlık koridorda etrafıma bakınmış ve tamamen yaklaştığımda dinlemeye çalışmıştım.

apricity 愛 jenkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin