TWELVE.

686 67 97
                                    

𝐂 𝐇 𝐀 𝐏 𝐓 𝐄 𝐑   𝐓 𝐖 𝐄 𝐋 𝐕 𝐄  笨蛋 — 𝐒𝐄𝐂𝐎𝐔𝐒𝐒𝐄

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

𝐂 𝐇 𝐀 𝐏 𝐓 𝐄 𝐑   𝐓 𝐖 𝐄 𝐋 𝐕 𝐄
笨蛋 — 𝐒𝐄𝐂𝐎𝐔𝐒𝐒𝐄

"Yuh, ne olaylı geceymiş."

"Jennie'nin ona nasıl vurduğunu görmeliydiniz."Jaehyun'un bunu demesinin ardından üçünün de buna gülmesiyle oflayarak koltukta arkamı döndüm ve kolumu alnıma koydum. Onlar bu olanlarla benimle eğlenseler de kendimi çok kötü hissediyordum.

Jennie'nin peşinden gitmiştim ama bana vurmasından sonra o cesareti bulamamıştım kendimde. Onu ilk defa öyle görmüştüm. Onu sakinleştirmeye de cesaretim yoktu. Ona yaklaşmaya, sarılmaya ve saçlarını okşamaya. İçimden gelenler buydu ama ona bağırıp daha da sinirlendirmek dışında bir şey yapmamıştım.

Benden nefret ediyor.

Ne yaptığımı bile bilmiyordum açıkçası. Onu gördüğüm yerde kafam karışıyor, tüm dengelerim bozuluyordu. Kendimi kontrol edemez gibiydim.

Cam parçalarını elinle sıktığında, sanki cam parçalarının yerinde kalbim varmış gibi hissettim. O yapmıştı ama benim canım acımıştı. Onu öyle görmek çok koymuştu cidden ve o görüntüyü asla unutmayacaktım.

Jennie gittikten sonra jaehyun ile beraber oradan ayrılarak yuta'nın barına gelmiştik. Fakat alt kattaki büyük odada takılıyorduk her zamanki gibi. O üçü içkilerini içerken ben koltukta uzanarak düşüncelerimle boğuluyordum.

Odaya geldiğimiz an jennie'nin yaralı ve kanlı eliyle kirlettiği gömleğimi çıkartmıştım. Hatta bir süre elimde o gömleği tutarak oturmuş, gözlerimi üzerinde gezdirmiştim. Beni ittiğinde de canı çok acımıştı.

"Dostum, bu kadar kafa yorma. Saat sabahın üçü eminim evde şu an uyuyordur, başka nereye gidecek?"

"Bilemiyorum.." Jennie annesine kızgındı, neden eve gitsin ki. Ben gitmezdim. Böyle düşününce de kendimi daha kötü hissediyordum, tüm bedenimi endişe ve korku kaplıyordu.

Umarım cidden yatıyordur.

Biraz rahatlamayı karar vererek masadaki boş ve sonuncu sandalyeye oturarak arkadaşlarıma katılmıştım. Masanın üzerindeki sigara paketinden bir dal çıkartarak dudaklarımın arasına koyduğumda, ucunu çakmakla yakarak dumanı içime çekmiştim. Üst kısmım çıplak olduğundan biraz üşüyordum ama bu umursadığım son şeydi açıkçası.

"Biraz da senin dengesiz tavırlarını konuşalım. Geçen sen bu kızı başkasını seviyorum diyerek kovmamış mıydın?"

Taehyung'un dediği şeye karşı oflayarak arkama yaslandığımda, sigaramı içmeye devam ederek düşüncelere dalmıştım. Haklıydı, çok dengesizdim. Elimde değildi, ondan uzak duramıyorum.

apricity 愛 jenkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin