𝐓 𝐇 𝐈 𝐑 𝐓 𝐘 𝐒 𝐈 𝐗
水中での愛 — 𝐅𝐄𝐓𝐄 𝐃𝐄 𝐅𝐈𝐍 𝐃𝐄 𝐍𝐔𝐈𝐓"Bu gece yalnız kalabilirdik."
Artık bunu 20. kez söylemesinin ardınan dirseğimi karnına bastırmamla gülüşü bu yüksek müzik sesine rağmen kulağıma dolmuştu.
Oturduğumuz oldukça açık beyaz koltuğun üzerinde biraz daha yanıma yaklaşmış ve başını omuzuma doğru yaslamışken bir kez daha konuşmuştu. "Sadece seninle yalnız olmayı tercih ederdim."
"Hadi ama kook, Yuta her gün böyle değişik partiler hazırlamıyor."
"Bebeğim, sen iste ben her gün hazırlatırım sana." demişti gülerek ve sonradan aynı aldığımız alkollü cocktaillerden bir yudum alarak.
"Her gün yapsa, her gün benimle yalnız kalmak istediğini söylersin sen."
"Evet." Oldukça kendinden emin bir şekilde konuşup bana sırıttığında, gülerek yanağına ufak bir öpücük bırakmış ve aynı şekilde ona biraz daha sokulmuştum.
Jungkook ile bugün baş başa güzel bir yerde yemek yemeyi düşünüyorduk aslında fakat yuta'nın son kararı ile hazırladığı havuz partisinden dolayı, tabii ısrarlarından da dolayı buraya gelmiştik.
Aslında tabii, gelmeyebilirdik ama sorun havuz partisini benim sevgilimin evinde hazırlamaya karar vermesiydi. Hepsinin ailesi evdeydi, dörtlü olarak yaşadıkları evin havuzu ise bundan daha küçüktü.
Jungkook'un ailesi ise yaklaşık 1 haftalığına işten dolayı şehir dışına çıkmıştılar, bu yüzden de Yuta bey partiyi jungkook'un kendi evinde ayarlamıştı bile.
Daha beraber havuza girmemiştik, onun yerine kenardaki beyaz koltukta oturarak kendimizce yalnız kalıyorduk.
Önüme baktığımda ise havuzun içinde eğlenen birçok kişi, süslemeleri birbirine atan birkaç aptal ve havuzun etrafında da eğlenen insanlar vardı.
Yuta, her yerde gezerek insanlarla kısa kısa muhabbetler ettikten sonra Taehyung, Lalisa, Jisoo ve Somi'nin yanına geri dönmüştü. Onlar beşli olarak orada duruyorken her zamanki gibi Jaehyun ve Chaeyoung ortalıkta pek görünmüyordu.
Onun dışında partide okuldan birçok kişi vardı fakat çoğu daha çok dışardan tanıdığı kişiler oldukları belliydi, okuldakiler biraz çekingen davranıyordu bu ortama göre.
Açık havada olduğumuzdan neyse ki alkol, sigara ve başka türlü şeylerin kokusu beni boğmuyordu. Bara gitmemin aksine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
apricity 愛 jenkook
Short StoryOnunla tanıştığımda ateşle oynadığımı biliyordum ama yandığım için onu suçlayamazdım. © clairdelvne | 2020. → story. ─ jeon jungkook x kim jennie.