~~~
Szombat este van és ez tudjuk mit jelent. Megyek bulizni, elhívom Grayson-t és kedves "Kis" Amy-t. Amilyen kis imádnivaló, meg aranyos, annyira party állat. Durva a csajszi. Talán többször volt más emberrel az ágyában buli után mint egyedül. Volt már olyan is ,hogy az árokból szedtem ki , aranyos volt ,hisz a bicikliével is betakarózott. Azon kívül meg modell, nálam magasabb 5 centivel. Gyönyörű világos szőke haja, és szürke szeme van.
Grayson pedig a felelős szülő, megfogadta hogy nem iszik és be is tartja de amennyire idiota anélkül is ugyan olyan jól érzi magát mint mi. Ha én már nem tudok vigyázni Amyre átveszi, csak mellé kap egy ,már nem szomjas, Dorothy-t is. És ő az egyik moderátorom. Régen ismerkedtünk meg.
Amy mellett a legrégebbi követőim ,és barátokká váltunk. Grayson előszeretettel basztat kisebb beszólásaival, de így is tudom hogy szeret és megbízik bennem,én is benne. Amy meg a Vods csatornám irányítoja. Imádom őket.
-Na így jó leszek?- kérdeztem a skacoktól ,kipördülve a fürdőből.
-Ennél rondább nem volt?- kérdezte Gray felnézve telójából.
-Volt, de téged csak nem hordhatlak.- néztem rá hatalmas mosollyal. -De tudod hogy szeretlek!-ültem le mellé.
-Dothy, azért egy kabátot vehetnél... hideg van. Tudod oktober.
-De nincs hideg, csak...-olvastam le a hőmérőről.- Csak 9° van!
-Igaza van.-nézett mosolyogva Gray is.-Barmennyire bomba vagy, a nátha nem az.
-Szóval még is tetszik!- vettem ki a "legfontosabb" dolgot a szövegből.
Beálltam szekrényem elé. A kabátok között kutakodtam ,vegül egy fehér farmer dzseki-t választottam. Belenéztem újra a tükörben. Megigazítottam kabátom gallérját, végig simítottam hogy a mikro gyűrödések is simák legyenek. Utolsó simitások közt még magamra tekintettem.
Hajam egy magas lófarokba foglalva. Szemem kihúzva egy kis tussal, szempilla spirállal kiemelve eleve hosszú pilláim. A ruházatom egyszerű de nagy szerű. Ugye az említett fehér kabát, egy bő, szakattas fehér farmer , egy fekete bársony anyagú crop top. Faszántosan néztem ki.
-Így jó? Anya? Apa?- néztem rájuk.
-Fasza vagy kisasszony!- mondta Amy egy "O.K." jelet mutatva ,közben kacsintva.
-Akkor induljunk!- csúsztattam telefonom farzsebembe.
~~~
A zene elképesztően hangos volt. De élveztem ,a tömeggel együtt ritmusosan ficánkoltam, és lötyögtem. Elegendő folyadék volt bennem ahhoz ,hogy szinte egy alternatív dimenzióba legyek. Akár a legközelebbi villanyoszlopon egy kész előadást tartottam volna. De szerencsére nem volt itt semmi olyan tárgy ami alkalmas lett volna , így nem kerestem pénz ma éjjel a testem megtaáncoltatásával. Nem mintha csináltam volna már... de tényleg. Gray mindig megakadályozott bármennyire is kellemetlen helyzetbe került miattam.Na szóval bulira visszatérve ,szinte extázisban vagyok. Boldog és felszabadult vagyok, hosszú idő óta nem tudtam kikapcsolni. A sok munka, az edzések és a rengeteg stream. Most ,nem vagyok magamnál, de legalább szabad. Tökéletesen érzem magam annak ellenére hogy szinte utálom azt a tudatot, hogy majd két liter vodka foglal bennem helyet ,és árasztja szét hatását testembe.
A sok ugrálástól, kezdem szarul érezni magam. Odamegyek Graysonhoz ,aki a pultnál ül és csak figyel ránk. Hatalmas kárörvendő mosollyal fogad, gondolom a fancsali képem is hozzátesz egy-két dolgot. A vigyor mely arcomon uralkodik inkább mondható egy félre sikerült grimasznak.
YOU ARE READING
Az ismert Ismeretlen (Wilbur ff) [Befejezett]
FanfictionAz emlékek ennyire gyorsan törlödnek? Két ismerős ilyen hamar ismeretlenné válnak egymás felé? Mintha kitörölték volna egymást agyukból? Tán a régi sérelmek , a rossz emlékek ily gyorsan távoznak tőlünk? A megoldás az lenne ha mindent a sorsra hagy...