<|9|>

242 26 13
                                    

-Á, Dorothy! Örülök, hogy eljöttél! - jött mellém Will.

-Szia! - mosolyogtam rá. - Amúgy biztos nem zavarok?

-Akkor nem hívtalak volna, titkon Tommy várt a legjobban. - nevetett halkan.

Körbenézve szinte mindenki ténykedett valamit. Az alacsony barna a sütit ette boldogan miközben figyelte ,ahogy Tommy és egy rövid hajú alacsonyabb srác valamilyen rudakkal verekednek. A férfi, és mellette ülő sötét barna hajú srác beszélgettek nyugodtan. A feltételezhető Niki épp a telefonját bűvölte.

-Rebekah nem tud jönni. - nézett hirtelen Willre.

-Kár érte. Na de akkor bemutatlak a többieknek! - karolta át vállam. - Tommyt ismered ő épp Jack-kel harcol. Egyetlen lány, ő Niki.

-Akkor én nem vagyok lány? - néztem rá vigyorogva.

-Most, hogy így mondod, annak tűnsz. -nevettünk fel egyszerre, én csak kínomban, de neki se volt tiszta. - Ő ott Phil - mutatott a férfire. - mellette George. Aki meg majszol, ő Tubbo, vagy Toby.

-Asszem megbírom jegyezni!

-Skacoook! - kiáltott egy picit, mindenki rá figyelt. - Ő itt Dorothy! - mosolygott bőszen a fiatal ember mellettem.

-Szia! - köszöntek tökéletesen egyszerre.

-Na akkor kezdjük srácok! - tapsolt egyet Will.

-Keverjük a paklit vagy ne?

-Keverd Niki, úgy jobb lesz! - szólalt meg George.

~~~

-A szabályokat mindenki ismeri szerintem. - Toby jelentkezett. - Akkor te nem? - nézett rá Phil, megrázta a fejét- A beugró egy színészi, imprós játék...

-Mi az az impró? - kérdezte Tom közbe vágva.

-Ne szivassatok gyerekek! Amikor improvizálsz! Egyszerű. Húzol 3 lapot, a mostani kevert pakliból. Ezeken vannak mondatok vagy szavak, és azokat bele kell építened egy átlagos beszélgetésbe. Ha azt a felhasználtad akkor azt a kártyát lerakod az asztalra. És aki előbb felhasználja az kap egy pontot.

-Miért kevert? - szólalt Tubbo.

-Mert összekevertük? - nézett értetlenül a férfi a fiatalokra.

-Mik vannak összekeverve? - folytatta Tom.

-Will én ezt nem bírom! - nevetett Phil. - Két pakli, egy családi és egy plusz tizennyolcas. Ne kérdezd, tudjuk, hogy kicsi vagy, de így jobb lesz hidd el! Stimmt?

-Kik lesznek az elsők? - kérdezte Niki.

-Én megyek! - kelt fel Will a kanapéról. - És Dorothy is. - rántott fel engem.

-Kedves tőled, hogy így kijelentetted. - mosolyogtam rá.

Odamentünk az asztalhoz és felváltva húztuk ki a lapokat. Elolvasva őket tudtam, hogy ez egy jó kör lesz. " kimerült vagyok, mert egész este bibéket poroztam","megkostolhatlak?", "olyan maszatos a képed, várj letörlöm"

Nem tudtam Will miket kapott, de hatalmas vigyor terült szét arcán. Rám nézett majd velem szembe fordult. "Kezdhetjük" suttogta majd George-ra nézett.

-Alap koncepciót kérek, tőled. - George gondolkodó arcot vágott.

-Dorothy a barátnőd, és épp veszekedtek. - rakta állát tenyereibe és úgy figyelt.

___1. Menet___

-Nem hiszlek el! Állandóan csak kifogásokat keresel! Ebből elég! - nézett rám idegesen.

Az ismert Ismeretlen (Wilbur ff) [Befejezett]Where stories live. Discover now