Sevgili okurlarım kitapta geçen yer isimleri herhangi bir mantik hatası olmaması ve daha kolay benimsemenizi sağlayabilmek amacıyla tamamen hayal ürünüdür.
İlk 4 bölüm karakterlerin kişiliğinin tam oturtulabilmesi için yazılmıştır, sizi sıkacağı yerler illaki olacaktır. Sizden ricam ilk 4 bölümü okuduktan sonrası içinde bir şans vermeniz. Unutmayın okumayı istediğiniz zaman bırakabilirsiniz ama vereceğiniz ufak bir şans sizi bambaşka diyarlara götürebilir.
Beğenmediğiniz yerler ve eleştireceğiniz kısımlar elbette olacaktır, her türlü eleştiriye açığım. Sizden tek ricam profesyonel bir yazar olmadığımı hesaba katarak yorum yapmanız ve sadece ilk bölümleri okuyarak hüküm vermemeniz. Sonuçta bir yemeği arka arkaya tekrarladığınızda daha güzel yaparsınız, bir arabayı sürekli kullandığınızda ona alışırsınız; ilk bölümler amatörce gelip sizi sıksa bile sizi temin ederim ki ilerleyen bölümler daha akıcı ve heyecanlı olacaktır.
Aşağıda tanıttığım karakterler birebir düşünülerek kitaptaki karakterlerle bütünleşen karakterler değildir. Ben okuyacağınız karakterleri kendi hayal gücünüz ile canlandırmanız taraftarıyım böylece olayları yaşayan karakterler sizinle bütünleşir ve kitabı heyecanla okumanızı sağlar.
Ama eğer hayal etmekte zorlanırsanız betimlemelerim yetersiz kalırsa diye size aşağıdaki karakter tanıtımını hazırladım.
Umarım kitabı beğenirsiniz. Sizleri çok seviyorum. Kitabın sizin için bol heyecanlı, bol dramlı, bol romantizmli ve bol gizemli bir serüven olması dileğiyle.
Hira İren: 01.01.1999
Yamaç Sahir Barlas: 23.03.1998
Hazal Ersoy: 12.06.1999
Ege Ersoy: 26.11.1998
Rüya Barlas: 07.03.2000
Sarp Sezgin: 15.05.1998
Ozan Yalçın: 04.12.1998
Neva Yüksel: 13.07.1999
Elçin Yıldırım: 20.09.1999
Eda Aydın: 15.11.1999
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZGI:SIR PERDESİ
General Fiction... Hira hızla ona döndü ve iki eliyle Yamaç'ın göğsüne bastırıp iterken "Defol git!" diye bağırıp kolunu kurtardı, sesinde nefret vardı, saf bir nefret. Yamaç onu sert bir şekilde tutmadığı için geriye doğru sendelerken pişmanlık dolu bakışlarla a...