Ege'yle Hazal ve Ozan'la Sarp bambaşka yerlerde ama aynı zaman diliminde ve aynı saniyede ağızlarından aynı cümleyi çıkardılar:
"Ne dedin!!"
__________
Ege ve Hazal yüksek çıkan seslerinin ardından bakışlarını kafenin içinde gezdirip kendilerine bakan insanlara baktıktan sonra Hira'ya doğru yaklaşarak yine bir ağızdan "Ne demek aramızda bir şeyler oldu?" diye sordular.
Hira onları sakinleştirmek için ellerini aşağı doğru oynattıktan sonra omuzlarını kaldırıp indirdi. "Ya anlattım işte, kolyeyi bulmuş gizlice verince evine gittim önce bağırıştık sonra beni öptü sonra durdu sonra sabaha kadar benimle sohbet etti. Sonra da...
______
"Sonra da sevgilisi olarak gidip Feryal İren ile tanıştım. Bir kez daha anlatmayacağım bitti."
Yamaç son cümlesini söylerken sırtını oturduğu koltuğa yasladı, evinin içinde büyük bir sessizlik oluştu.
_______
" Yeter bu ikinciydi bir kez daha anlatmam."
Hazal şaşkınlıkla büyüttüğü gözlerini küçültme gereği duymadan açık olan ağzının yerine küçük bir gülümseme yerleştirmeye başlarken "Yani..." durdu işaret parmağını kaldırdı "O..." dedikten sonra Hira'ya doğru tuttu ve eklemeye devam etti. "Ve sen... " Sesini kısarak yüzündeki gülümsemesini ses tonuna yansıtıp "Aaaa birliktesiniz. Oha. Ay harika harika harika." dedi.
Hira ona tebessüm ederek baktıktan sonra bakışlarını Ege'ye doğru çevirirken yüzündeki tebessümü sildi. Hazal'ın bu duruma vereceği tepkiyi az çok tahmin ediyordu ama Ege'nin ne yapacağını hiç kestirememişti.
________
Ozan gün içinde kaçıncı kez şaşırdığını hesaplayamadan Yamaç'ın birlikteyiz deyişiyle bir kez daha şaşırdı. Açık olan ağzı ve bir kenarı havaya kalkan dudağıyla Yamaç'a anlamsızca bakıyordu.
"Şaka değil, değil mi?"
Sarp'ın sorduğu soruyla Yamaç'ın bakışları onu buldu tebessüm ederek başını hayır anlamında salladıktan sonra Sarp çok mutlu olduğunu belli etmek istercesine kocaman gülerek "Sonunda be! Yıllardır neyi bekliyordun zaten anlamıyordum. Sonunda!" dedi.
Ozan şaşkın suratına bir de şok olmuş ifadesini ekleyerek Sarp'a baktı.
_________
Ege çattığı kaşlarını gevşetip dışına doğru gülüp sırtını oturduğu sandalyeye yaslayarak "Sen hep böyle kötü espriler yapardın zaten ama olmaz be kızım benden kap artık bir şeyler." dedi.
Sözlerinin her bir kelimesini gülerek söyledikten sonra bakışlarını Hira 'da sabitleyerek yüzündeki tebessümü adım adım sildi.
"Şaka yapmıyorsun değil mi?"
Hira'nın başını olumsuzca sallamasıyla kaşlarını yeniden çattı ve elini masaya çok ses çıkarmayacak şekilde vurarak "Vay gevşek vay, bir gün sadece bir gün seni yalnız bıraktık seni hemen kapmış. Harika, mükemmel!" dedi, dişlerini birbirine bastırarak kurmuştu cümlelerini.
______
"Lan sen nerden biliyon, ne ara oldu bu duygular?"
Sarp, Ozan'a yüzündeki tebessümü silmeden bakarak "Açıkça belliydi." yanıtını verdi.
Ozan ona tiksinir gibi baktıktan sonra Yamaç'a döndü ve "Sen de mi be? Hani her gün kızlarla takılıp yüz yaşına kadar bekar yaşayıp sonra da ölecektik, hain!" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZGI:SIR PERDESİ
General Fiction... Hira hızla ona döndü ve iki eliyle Yamaç'ın göğsüne bastırıp iterken "Defol git!" diye bağırıp kolunu kurtardı, sesinde nefret vardı, saf bir nefret. Yamaç onu sert bir şekilde tutmadığı için geriye doğru sendelerken pişmanlık dolu bakışlarla a...