-33-

1.3K 163 75
                                    

Elimdeki boş tabağı önümdeki sehpaya bırakırken bilgisayarı kucağıma aldım. Bakındığım arazideki ev gördüğüm görüntüdeki evlere yakındı. Bunu da işaretleyerek kafamı kaldırdım.

"Seungmin işin bitince bana yardım eder misin?"

"Bir şey mi buldun?"

Merakla sonran Chan'e karşı bilgisayarda hâlâ ormanlık çevrelere bakarken cevap verdim.

"Muhtemelen daha öğrenemedin. Birazdan detaylıca anlatırım. Aradığım bir ev var. Uydudan dışardan az da olsa benzeyenleri aldım ama net bir görüntüye ihtiyacım var."

"Onu ben hallederim."

Şu an kim ne yapıyordu bilmiyorum ama bilgisayarı bıraktım ve ayağı kalkarak herkesin odağını kendi üzerime topladım. Masanın üstündeki kalemlikten beyaz ve pembe kalemi elime aldım.

"Bunu kullanabilir miyim?"

Kafasını sallayan Chan ile tekerlekli camı yanıma çektim. Sanırım bunun için beni bekliyorlardı. Herkesin anlamasını sağlayacak derin bir anlatım.

Ortadaki sehpanın üzerine saçılı olan kağıtlara bakındım. İstediğim resimleri bulamayınca sağ taraftaki yemek masasının üzerinde duran yazıcıya baktım. Bilgisayarımı alarak masaya koydum ve yazıcıyı bilgisayara bağlayarak bir klasöre topladığım gerekli olan tüm resimleri teker teker çıkartmaya başladım. Elime ilk çıkan temsili katil fotoğrafını aldım. Büyük camda bir kenara yapıştırdım. Altına sırası ile katil olabilecek şüphelileri yazdım. En alta asıl şüpheli olan Min Jae'nin resmini yapıştırdım. Katil resminin yanına başka bir ok çıkardım ve 1.80 boy özelliğini yazarak özellikle yıldız attım.

"Şu an ilk önceliğimiz katil. Hyunjin'i ölürecek olan katil. Hyunjin ile ilk 3 hafta önce Seungmin'in çalıştığı kafede karşılaştım. Onu öldüren kişi aynı bu resimdeki kıyafetlere ve kaska sahipti. Bu resim Yoon Lee'ye ait."

Başka bir kenara onun resmini yapıştırdım ve altına da adını yazım.

"Ama sorun şu ki Hyunjin'e saldıran kişi kesinlikle ondan birkaç santim uzundu. Yani katilimiz 1.80 ve ya üzeri. Lee ise 1.80 den oldukça kısa. bu da demek oluyor ki biri Lee'nin kılığında Hyunjin'i öldürüyor. Öldürüldüğü sokak her ne kadar ara sokakta olsa kameraların baktığı ve çalıştığı tek sokaktı diyebilirim. Bu ise bunu doğruluyor. Biri Lee kılığında Hyunjin'i öldürücek ve polsiler kayıtlardan o olduğunu düşünerek onu hapse atıcak. Bir taşla iki kuş vurarak ikisinden de kurtulmuş olacaklar. Ayrıca bunun dışında Lee'nin olduğunu öğrendiğim bıçak ile bıçaklanıyordu. Kendisine aitmiş. Bu da demek oluyor ki ondan kurtulmak isteyen kişi kendisine ait bir bıçağı olduğunu bilecek ve alacak kadar yakın."

Derin bir nefes aldım ve anlatmaya devam ettim. Daha yerini bulamadığım evi temsilen bir ev resmi çizidim.

"Ortada şöyle bir sıkıntı var ki Lee sanırım hapse girmeden polislerden kaçıyor çünkü bundan bir hafta sonra falan Hyunjin'den sonra bir evde patlamada ölüyor. Ölmeden önce Hyunwo ile kavga ediyorlardı."

Tahtaya Hyunwo'nun resmini yapıştırdım. Altına adını da yazdım.

"Normalde araları iyi olan Hyunwo ve Lee ciddi bir kavga içerisindelerken oldukları evde büyük bir patlama oluyor. O evde katil şüphelileri adı altındaki her bir kişi ve onların birkaç arkadaşı var. Bu patlamada hepsi ölüyor."

Ev çiziminin altına tüm o evde olanların isimlerini yazdım. Lee ve Hyunwo'nun isimlerinin altını özellikle çizdim.

Ayrı olarak bir yere Yeosung'un resmini yapıştırdım ve altına adını yazdım. Parantez içerisinde ise yeteneğimi bildiğini yazdım.

See Deaths ~Hyunlix~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin