Ailemle ilgili bildiğim tek şey ikisininde aynı işi yaptıkları yani istihbaratta yer aldıklarıydı.Tabi bu görev çok kısa sürmüş ,ben daha beş ayllık bir bebekken trafik kazası süsü verilerek cinayete kurban gitmişlerdi. Onlardan bana kalan tek şey çift kartal başlı bir kolye ve içinde ne yazıldığını bilmediğim bir mektup .Bu mektubu
geri almak için yıllarca çalıştım ,hırslı ve azimliydim herşey de iyi olmam gerektiğini düşünüyor adımlarımı ona göre atıyordum.Bazen kendimi santranç tahtasında oyun kurucusu gibi hissediyorum , hayat bana ne rol biçer bilmem ama kimsenin piyonu olmaya niyetim yok . Yeterince bedel ödedim ,varsın bundan sonra kopsun kıyamet. Onların yokluğu ile yüreğim öfke ve intikam hırsıyla doldurdu. Oysa ne yakışırdı bu küçücük kalbe sevgi tohumları. Tek amacı intikam olunca insanın sevgiye ayıracak bir yer kalmıyor ,ne olduğunu bilmediğim bir duygunun nesini tutunacaksam ,ailemin sevgisini bile çok görüp koparmamışlarmıydı benden. Ben kim miyim ?.Arkadaşları tarafından sevgi pıtırcığı diye anılan, yetiştirme yurdundan alındıktan sonra sıcak bir yuvada iyi bir aileye sahip olan içi sevgi ile taşan bir genç kız ,diyeceğimi zannediyorsanız yanılıyorsunuz .Bunların hepsi bir kurmaca ,iyi alınan eğitimin hakkı verilerek oynanan oyunun sadece bir perdelik oyunu, mutlu aile tablosu içerisinde büyütülmüş iyi aile kızı . Hiç tanımadığım insanlar tarafından daha iki yaşındayken alındım ,yıllarca en ağır eğitimler den geçtim .Kimi zaman hastanelik oldum gıkım çıkmadı. Yılmadım ,iyi olmalıydım hem de her konuda ekibimde bulunan ajalardan daha iyi ve güçlü olmalı , iyi silah kullanmalı , savunma sanatlarında en iyisi olmalıydım.Öylesine hırslıydım ki , tıp eğitimi ,yabancı diller, mikro mimik okuma her türlü şartlara uyum sağlayabilme ve daha birçok şey.....ile ilgili eğitim aldım.İşte Vien çocukluğu nu bile yaşayama dan genç kızlık dönemine böylece adımını attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Kız
Teen FictionKulağımın dibinde gelen sesler ,adeta beynimde yankılanıyor en son ne olduğunu hatırlamak için çabalıyorum.Tek hatırladığım elimde Barrett M98 silahım , karşımdaki binaya vücudumu döndürmüş gözlerim silahımın merceğinde , hedefi vurmak için uyg...