Han

317 24 0
                                    

BERKUK

Bir hatunu erlerle güreştirmediğimiz kalmıştı.Şu işe el atmazsam Rana bundan geri adım atmaz. Rana' nın deli cesaretiyle öne doğru adımladığını gördüğüm de sözümle buna engel oldum.

" Alplar ,yiğitlik bileğinizin gücünü kardaşını za değil asıl marifet düşmanlarımıza göstermekte. Alaba yiğitliği ni ,defalarca kanıtlamış gayr-ı bundan başkasınada lüzum yok."

Rana 'nın bu söylediklerimden hoşnut olmadığı için itiraz etmesini izin vermedim.
Gür sesimle buyruğumu söyledim.

"Son sözüm bu , gayr-ı bir kelam dahi işitmek istemiyorum bu meseleyle alakalı. "

Bu hatunu yanıma alarak resmen başıma bela aldım.

"Şimdi gelelim diğer meselemize,  Baybars'ın döşegini kimseyle paylaşması na gerek yok,benim odamda üç tane döşek var zaten. Venedikten aldıklarımızın başına nöbetçileri sen ayarla Tuğrul ,geri kalanlarda dinlenmek istiyorsa odasına geçsin akşam bir araya geleceğiz, konuşacaklarımız var."

Rananın öfkelendiği ,sağ ayağını  sallamasından dudaklarını ısırıp durmasından belliydi. Öfkesi bile güzel olur mu bir insanın. Göktuğ ise gülmemek için dudaklarını birbine bastırıyor.

"Baybars , Göktuğ siz benimle gelin"

Baybars(Ayris(Rana(Vien)))

Erkekler bin yıl geçsede degîşmez sözünün kanıtı bunlar oluyor demekki. Şu öküzlere bak ulan ben sizin gibi kaç tanesini yerin altına gömdüm. Tamam! Ömrümde bir kez güreş tutmuş değilim ama  aikido,jujutsu ( rakibin saldırısıda boğma ve kilitleme ye odaklanan) kick boks ta madalyalarım var.

Şu gıcık Berkuk'a ne demeli .
Ulan bir bırakta iki kelimede ben konuşayım . Neymiş buyrukta buyruk,
Sözümün üstüne söz söylenmeyecek.
Oldu Paşam başka emrin var mı?

Ulan kırk yıllık Vieni ne hale getirdiniz beee.
Kurt kocayınca ,çakallara maskara olurmuş. Gerçi kocamadım daha ama...
Ben size Vien in kim olduğunu göstermezsem bana da bundan böyle Vien demesinler.

İyice saçmaladın zaten adını doğru diyen yok . Binbir surat gezersen ortalıkta kendin bile karıştıracaksın adını ya neyse ,ne konuştun bee iç ses iyi kına yakarsın sende o zaman.

Şimdi gelelim sana Berkuk efendi az önce efeleniyordun bakalım şimdi ne diyeceksin.

"Seninle aynı odada kalmak istediğimi de nereden çıkardın Berkuk Bey Hazretleri"

" Ne yani erlerle aynı döşekte koyun koyunamı yatmayı isterdin.Kusura bakma da buna izin verecek değilim"

"Adama bak yaaa özrü kabahatinden büyük. Senden izin isteyen mi var"

"Döşeğini paylaşmak istediğin kimmiş söyleki onu başını gövdesinden ayırayım."

"Bak yine aynı şeyi yapıyorsun"

"Ne yapıyormuşum"
"Anlamadan ,dinlemeden ,kafanda kurup bunlara inanıyorsun. "

"Sen karışmasan bile kimseyle aynı yatakta yatmam ben ,"

"E tamam işte aynı şeyi söylüyoruz o zaman ,ne diye öfkeleniyorsun o vakit"

"Seninle de aynı odada kalmak istediğimi söylemedim."

"Ne istiyorsun o zaman ben mi gidip aynı döşeği paylaşayım"

"Hiç fena fikir değil"

"Kusura bakma Rana o dediğin pek mümkün değil .Bize katılmadan önce bana verdiğin sözü tutacaksın ,madem alplerim arasına katılmak istedin o vakit onlar gibi sözümü ikiletme,emirlerimi sorgulama yap. Aksi olacak olursaaa..."

Kötü Kız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin