Uçaktan İwan ile inen Vien İstanbul'u ne kadar çok özlediğini farketse de hislerini gizlemek için çok fazla çabalamasına gerek yoktu .Dostları tarafından bir hain olarak damgalanmış,hiç düşünmeden ekip arkadaşları onu bir çırpıda terörist sıfatıyla en çok arananlar listesine eklemişti. Madem durum karşıdan bakınca böyle görünüyordu, o zaman beklentileri karşılayacaktı. Vien bazı anlar umutsuzluğa kapılıp kullandığı ilaçlar kafasını bulandırdığından olumsuz düşünceler aklında yer alsa da kendini toparlama yı bilmiş , özünü unutmamıştı. Hain gibi gözükerek Iwanı kandırmaya çalışmak kolay değildi. İçtiği ilaçların ona zarar verdiğini biliyor fazla vaktinin kalmadığı nı da hissediyordu. Bir an önce harekete geçmeliydi.
İwansa tüm bu yaşananları zevkle seyrediyor Vieni tamamen avucunun içinde hissediyordu.Onu sadece bir tek konu rahatsız hissediyordu.
Ayrı odalarda kalmak!
Kendisine yaklaşmasına izin vermiyordu.
İşte böyle anlarda İwan Vien den şüphe duyuyor,onu tekrardan sağlık taraması adı altında beyin dalgalarını kontrol ettiriyor herhangi bir şey olup olmadığını görmek istiyordu.
Sonuçlar olumlu çıksa da hisleri bu konuda olumlu değil di.
Tüm bu kuruntun un elde edememe duygusundan mı olduğunu yoksa gerçekten de bir kez daha kandırıldığın dan mı emin değildi?Vien in kendisine karşı olumsuz cevap vermesi İwan ın daha da ısrarcı olmasına neden oluyordu.Vien artık bu pisliğe daha fazla katlanamıyor bir an önce ekibi ile iletişime geçmenin bir yolunu aramış nihayet eline bir fırsat geçmiş ti.
İstanbul da aynı günde bir kaç yere bombalı saldırı ve Adliye Sarayı na silahlı saldırı planı yapan örgütün lideri konumunda yer alacaktı.Tabi bu planın ne zaman gerçekleşeceği ile ilgili tam bir tarih yoktu. İlk olarak finansal kaynak bulmaları gerekiyor,bunun yoluda örgüte destek veren yabancı iş adamlarından geçiyor.
İwan ise bu durumu lehine çevirecek kuşkuları nı dindirmek için Vien i Alaz ile karşılaştırmak istiyordu.
İlk planını devreye soktu.
Terör örgütlerini silah ve para yardımı için üstü kapalı bir organizasyon düzenleyecek bu bilgiyi de İstihbarata sızdıracaktı.Özellikle Vienin ekibini bu önemli gecede görmek istiyordu.
"Mara yarın geceki davet için hazırlan bizi temsilen sen katılacaksın .Davette bir çok yabancı konuk olacak senin Almanca, Arapça ve Farsça bilmen bizim için bir avantaj. Bu davet bazı yardım kuruluşlarına destek vermek amaçlı toplanmış görünse de aslında hem silah hem uyuşturucu hemde terör örgütüne destek amaçlı bir eğlence olacak."
Iwan ekrandaki resimleri birer birer gösterdi ."Bu adam adı Carl destekçilerimizden biri, Almanya'daki uyuşturucu piyasasından sorumlu en büyük kişi Orta doğu üzerinden malları alıp Türkiye ye buradan da Yunanistan üzerinden Avrupa ya pazarlıyor."
Iwan iğrenç bir şekilde sırıttı ."Malum bu pazarı rahat yüretebilmesi için bu topraklardaki karışıklıktan faydalanması gerekiyor. "
Vien tek kaşını kaldırmış tanıdığı bu adamı görünce ,ciddi yüz ifadesiyle bir soru yöneltti karşısındaki iğrenç mahlukata "Peki benim tam olarak ne yapmam gerekiyor tercümanlık mı ?"
Iwan bu soruyu bekliyormuş gibi dudakları kıvrıldı."Senin yapman gereken bu adamdan alabileceğimiz para desteği yanında ayrıca rus mafyası ile ortaklaşa bir uyuşturucu işi."
Vien in boyun damarları belirgin bir şekilde gerildi ,kendisinden az çok nasıl bir iş isteyecekleri anlaşılmıştı.
" İyi de bu adam tek tabanca takılması ile biliniyor ,üstelik tam bir manyak. Benim bu adamı nasıl ikna edeceğimi düşünüyorsun diyerek ima ile baktı ".
Iwan "Eminim sen bunun bir yolunu bulursun Mara benim sana güvenim tam."
Vien dalga ile karışık gülümsedi ."Sen şimdi sevgilini başka bir adama mı yolluyorsun."
Sinirle yerinden zıpladı Vien" Senin pezevenk olman benim o... olacağım anlamına gelmez .Ben özgürlük davam için buradayım senin istediğin gibi olsaydım şuan burada değil başka bir yerde olurdum. "îwan sinirle ķöpürdü elleri ile masaya bir yumruk savurdu " Laflarına dikkat et ben senin sevgilin olmadan önce liderinin.Sen benim emirlerime uymak zorundasın.Olayı neden bu kadar dramatize ettiğini anlamıyorum sonuçta karşılıklı çıkar ilişkisi ,hem türkler ne derler bilirsin al gülüm ,ver gülüm."
Vien elini kaldırdı" orada dur bakalım birincisi bu saatten sonra ben senin sevgilin değilim .İkincisi liderimde olsan benim namusum üzerinden pazarlık yapmak ne senin nede başkasının haddine değil .Ha pezevenk olmaya bu kadar istiyorsan git ananı pazarla."
Iwan yerinden kalktı hışımla Vienin üzerine doğru yürüdü. Sert bir tokat atmak için elini havalandırmıştı Vien ise gözünü yummuş karşı tarafın darbesini kabullenmişcesine nefesini tutmuş bekliyordu.Beklenen hamle gelmeyince gözlerini açmış şaşkınca karşısındaki sahneyi gözünü kırpmadan izliyordu.Iwanın eli başka bir el tarafından engellenmişti.
"Sen ne hakla benim olana el kaldırırsın ."
Alaz elindeki silahı Iwana doğrultmuş tek hamle ile kolunu adamın boğazına dolamıştı."Şimdi herkes silahını yere atsın etrafınız sarılı tek bir yanlış hareketiniz de keskin nişancı tarafından delik deşik edilirsiniz. " demesiyle tüm adamlar silahlarını bırakmış ekip tarafından derdest edilmişti.
Iwan ise şaşkın bir vaziyette, Viene bakıyordu".İyide nasıl iletişime geçebildin her hareketini inceliyor seni takip ettiriyordum."
Vien ise kahkaha atmış " İstihbarattaki adamın çok işimize yaradı.
Eeee!
Anlat bakalım ikinci kez enayi yerine konmak nasıl bir duygu ."
Iwan sinirle bir adım Viene doğru gidecekken Alaz tarafından durduruldu."Sakin ol şampiyon ne bu gerginlik ,bak bu öfke ile erkenden kırışırsın sen demedi deme sonra "
"Diplomatik dokunulmazlığım var hiç bir şey yapamazsınız bana ."
Vien kurnazca güldü " Bu sefer işler istediğin gibi yürümeyecek sen bu topraklarda değil Suriye topraklarında bombalı bir saldırıda geberdiğine dair bir haber verilecek ve istediğimiz tüm bilgiler estetik yüz ameliyatın sonrası başka bir kimlik ile müebbet hapis yatacaksın .Üstelik bana yaptığın şu hafıza oyunlarından sahada uygulanacak gerçek kimliğini unutana kadar. "
Iwan haykırdı."Bana bunu yapamazsınız ."
Alaz " Alın şunu "dedikten sonra İwan kelepçelenip götürüldü.
Alaz kollarını açıp çok özlediği kadına baktı " Neyi bekliyorsun Asena ".
Vien gözyaşları eşliğinde koşarak Alaza sarıldı.
Alaz sevdiğinin saçlarına burnunu dayamış kokusunu doya doya ciğerlerine çekiyor hiç kopmak istemiyordu.
Vienin de durumu hiç farklı değildi.Onu çok özlemiş kollarını boynuna dolayıp sımsıkı sarılmıştı.
"Seni ne çok özledim bir bilsen güzelim .Seni kaybetmekten ölesiye korktum.Şimdi sağ salim yanımdasın ya ölsem de gam yemem ."
Vien derin bir iç çekti .Şimdi ona nasıl söyleyecekti çok vaktinin kalmadığını .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Kız
Teen FictionKulağımın dibinde gelen sesler ,adeta beynimde yankılanıyor en son ne olduğunu hatırlamak için çabalıyorum.Tek hatırladığım elimde Barrett M98 silahım , karşımdaki binaya vücudumu döndürmüş gözlerim silahımın merceğinde , hedefi vurmak için uyg...