Beyhan odamın kapısını tıklattı.
"Kim o."
" Müsade var mıdır hanımım ben Beyhan".
Vien yatağında uzanmış vaziyette iken toparlandı " Gel canım , hayırdır İnşallah bir sorun mu var Beyhan?"
" Yok bir sorun hanım.Cihangir Beyimiz sizi çağırır sadece
(") Peki neden çağırdığı nı biliyormusun.
(")Bir malumatım yoktur hanımın.
"Allah Allah Ne olduki şimdi . Cihangir efendi benim Gül cemalimi görmek için çağırmadı her hâlde." diye sızlandı Vien.
İyide ben şimdi bu adama ne diye hitap edeceğim . Küçük enişte mi desem ,yoksa efendim mi?
Yok be o ne öyle sahip , köle.Madem bu Beyliğin Beyi en iyisi Bey demek.
Cihangir in genelde toy için toplandıkları bir çadırda beklediğini Beyhan söylemişti .Çadırın kapısını usulca aralayıp içeri adımımı attığımda karşımda enişte beyi görünce
(")Beni çağırtmışsın küçük enişte .Ayy! Pardon beyim.
(")Rana gel otur şöyle karşıma bakalım.
Evet konuyu dolandırmanın bir anlamı yok bir süredir senin davranışlarını gözlemliyorum .Sadede gel ve adam ne senin karın ağrın.
Cihangir Vienin huzursuzluğu nu hissetmiş bir an önce sıkıntısını dile getirmişti."Kaza geçirdiğin günden beri çok tuhaf davranıyorsun.Eskiden karşımda durup asla gözlerimin içine bir saniyeden uzun bakamaz, çekingen durur çok da konuşmazdın.
Şimdiyse kendinden emin bir duruşun var.
Hiç kimseden zerre çekinmiyorsun ,cesur gözü pek bir Alp gibi davranırsın.
.
Konuştuğun kelamlar çok farklı , bir çok kişinin bilmediği konularda bile bir fikrin var ,zekan pratik düşünce yapın , beni ürküttüğü bir gerçek.Hatunumun ailesinden tek kalansın karındaşısın. Şimdi bana karşı dürüst olmanı istiyorum senden.
Vezirim ve Timur Beyliği hakkında araştırma yaptırdığını duydum.Neden böyle bir şey yapma gereği duydun."
Rana afallamıstı resmen sorulara ne cevap verecekti gelde çık bu işin içinden resmen köşeye sıkıştırılmış tı.
"Artık sorularıma cevap versen diyorum Rana senin canının selameti için bunu istiyorum senden .Üstelik Timur un adamları bir kaç gün önce benim toprakları ma gizli saklı girmişken ."
Ahh kahretsin biraz istihbarat toplasın diye görevlendirdiğim gerizekalı adam nasıl hemen yakalandı.
Hemen ötmüş, adamın Rana ya olan duygularını kullanmıştım. Sürekli beni izlemisi önce beni şüphelendirmişti, fakat daha sonra zararsız aptal bir aşık olduğunu anlayınca faydalı olabilir diye kullanmaya karar verdim.
Anlaşılan acele ettim bu adamı görevlendirmem bir hataydı.Önceliğim güvenilir olup olmadığı nı kontrol etmek olmalıydı.
İşte benim en büyük zaafım çocuklar .Ali ye zarar gelmesin diye acele karar verdim . Aptal kafam .Aşık bile olsa göt korkusu na beni ele vermiş şerefsiz .
Gelde şimdi beni âşka inandır, hiçkimse kendinden vazgeçecek kadar birini sevemez. Hepsi yalan ,dolan bencilce çıkarlar söz konusu olduğunda aşk maşk hikaye oluyor işte.Yine yanılmadım,birde bana kalpsiz derler .Cihangir
"Söylesene bana sen kimsin, gerçekten de bu tuhaf davranışların
değişik konuşmaların !
Zevcem in kardeşi değil gibisin sürekli kafamı karıştırıp duruyorsun, şuanda görüntünün o kız fakat duruşun bakışın bile farklı.O olmadığına artık kesinlikle eminimSırf bu yüzden bir Şaman getirttim. Seninle konuşturacağım .
Şaman; mistik otoriteyi temsil eden kişi, gelecekten haber verdiğine büyü yapmayeteneğine, ruhlarla ilişki kurarak hastalıkları iyileştirdiğine inanılan dini liderdir.
Hususi elbiseler giyer. Davul veya kopuz gibi ses çıkaran âletler kullanır. Danslar yapar. Normal insanların görüp işitmediği şeylerden, ruhlardan, cinlerden anlatır. İçinde sihirli sözcükler de bulunan şiirsel dualar okur. Bir nevi kabile büyücüsüdürler.İşte şimdi bittim ben ,ne bok yiyeceğim şimdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Kız
Genç KurguKulağımın dibinde gelen sesler ,adeta beynimde yankılanıyor en son ne olduğunu hatırlamak için çabalıyorum.Tek hatırladığım elimde Barrett M98 silahım , karşımdaki binaya vücudumu döndürmüş gözlerim silahımın merceğinde , hedefi vurmak için uyg...