Göktuğ
"Geç bakalım karşıma Ayris Hatun yada Rana Hatun mu demeliyim,tabi gerçek ismin buysa."Vien duyduklarından dolayı kaşlarını çattı , öfkeyle soludu. Sizde bu zekâ varken ben size daha elli isim uydururum.
Berkuk
"Artık iki ismin de bir önemi yok Göktuğ.Bundan böyle karşında bir hatun yok . Rana'nin gözlerinin taa içine bakıp onunda söyleyeceklerini doğrulaması nı ister gibi bir ifade takındı .
" Birlikte kılıç kuşanacak ,sırt sırta verip zalimin karşısında duracak ,tek bilek olacaksınız."Vien öfkesini her zaman ağır sporlar yaparak boşaltır,kaç kum torbası deldiğini kendi bile bilmezdi.Öfke tohumları siyah bir bulut gibi etrafını sardığın da gözü hiçbir şey görmez o çok güvendiği zekası dahil uçup giderdi .İçindeki kara delikleri ancak öfkesini boşaltarak yamalayacaktı. İşte bu yüzden karşısında bulunan adam bunun için bulunmaz bir fırsattı.
Hırsla söylendi."O zaman bileğimiz in hakkını verelim bakalım."
Kılıçlarımız çarpışmaya başladığında Vien bu denli zorlu bir rakip beklemediğin den gerçek ten şaşırmıştı.Göktuğ un çok iyi kullandığı aşikârdı .
Benimse esnek olmam bana avantaj sağlıyor her hareketinde rahatlıkla kaçabiliyordum. Tabi bu işten yara almadan kaçabileceğim anlamına gelmesin. Adam karşımda bir hatun var ona az tölerans vereyim gibi bir derdi yoktu.
Allah ne verdiyse resmen girişiyor du öküz . Aslında bu durum Vienin hoşuna gitmişti. Bayan olmasının hiç bir avantajı nı kullanamıyor.Bileğinin hakkını veriyor du.
Ben bacağımdan , Göktuğ ise kolundan yaralandı.Berkuk Göktuğ' a kızgınca baktı. Göktuğ' un ise hiç umrunda değildi.
"Bu kadarı yeterli ikinizde kılıçlarınızı bırakın"
Göktuğ
Hatunun bu denli dirayetli olmasına içten içe sevinmişti.Zira onu bilerek zorlamış sınırlarını görmek istemişti .İstediğini almanın haklı gururunu yaşıyor du.Zira bu hatun bir Alp kadar iyi pusat sallıyor ,bileği gerçekten de kuvvetli idi.Hayranlık duymamak elde değildi.Elini uzatıp , karşılıklı dirseklerimi zi kavrayacak şekilde tokalaştık.
Göktuğ her daim naif ruhlu ve sevecen bir insandı.Hele birde birini sevdiyse bunu ona sonuna kadar gösteren açık yürekli ve samimi bir kißilikti.
" Helal olsun sana , doğrusu bu kadarını senden beklemiyordum." İçinden geçenleri samimi bir şekilde ifade etmişti.
"Bund 'an gayr-ı kardaşımsın. Karar senin sırtımı yaslayıp dağ olacak ,
düşmana karşı diz çöktürecek erlerden olmaya var mısın?"Vien ona uzatılan bu dost elini sıkıca kavramış Göktuğ un hayat dolu bu enerjisi onuda sarmıştı.
"Bileğinin Hakk'ını verdin. Türk'ün Türk'ten başka dostu yok ". diyerek biraz soluklandıktan sonra Göktuğun gözlerinin içine baktı ve sözleri ni tamamladı.
"Sen beni kardeş belledikten sonra , çakallara karşı birlikte diş geçiren aslan olmaya varım."
Artık nasıl gaza geldiysem diye hayret etti Vien. Bu adam nasıl bir şey di böyle İki dakika içerisinde kendisine benzetmiş ti.Birazdan bu gazla Allah Allah nidaları eşliğinde savaşa bile giderdi. Vallahi askeri ye ye lazım dı bu tarz motivasyon kaynağı.O takdirde hiç bir düşman bize karşı duramazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Kız
Teen FictionKulağımın dibinde gelen sesler ,adeta beynimde yankılanıyor en son ne olduğunu hatırlamak için çabalıyorum.Tek hatırladığım elimde Barrett M98 silahım , karşımdaki binaya vücudumu döndürmüş gözlerim silahımın merceğinde , hedefi vurmak için uyg...