Vien hem yorulmuş hemde acıkmıştı.Nice görevlerde kilometrelerce yol yürümüş ,günlerce aç kalmış karnını böcek ,kurbağa envayi çeşit hayvanla doyurmuştu midesini.İlk defa bu kadar yorgun ve bitkin hissediyordu.Sanki daha önce hiçbir zorlukla karşılaşmıştı vücudu. Yanındaki hizmetçi kız daha dirayetli duruyordu kendisine göre " kazadan dolayı böyleyim herhalde diye söylendi."
Beyhan Rana'nin yorgunluğu nu hissetmiş olacakki ,"Küçük Hanım az kaldı eve varmamıza biraz daha dayanabilir misiniz? Biliyorum çok yoruldunuz ve yaralısınız buraya kadar gelebileceğinize bile ihtimal vermiyordum .Ama çok güçlü çıktınız bu durumdan "diyerek Vieni motive etmeye çabalıyordu.
Bu kız beni ne zannediyorki çıt kırıldım bir prenses falan galiba.Kızım benim adım Vien .Ben ne yaralar aldım ne zorluklarla savaştım da pes etmedim .Onca aldığım eğitimde ne zorlu şartlara tabi tutuldumda pes etmedim ben.Bu orman mı beni yıldıracak pehhh.
(")Geldik sonunda küçük hanım.
Bu ne böyle , burası neresi ne kadar çok tarihi ev var kümbetli ,minareli.Bu insanlar nasıl kalıyor bu evlerde burası resmen müzelik. Kültür ve turizm bakanlığı buralara el koymamış mı acaba.
Vien etrafını incelemeye öylesine dalmıştıki , karşısında ki kadının sözleriyle kendini bir anda toplayıp dikkatini ona vermeye çalıştı.(")Rana neredesiniz siz kaç saattir seni arıyoruz .Başınıza bir şey geldi sandık. Eşkiyaların saldırısı na ugradığınızı düşündüm .Ne kadar endişelendim haberin varmı senin.
Hizmetçi doğru söylüyor anlaşılan , ben bir an kafadan kaçık falandır diye düşünmüştüm ,demek Rana diye biri var ablası bile beni o sandığına göre .Acaba bu durum bir ihtimal tuzak olabilir mi?Hiç numara yapıyor gibi görünmüyor ama insan kendi öz kardeşini de tanımaz mı ? Off Allah'ım neyin içine düştüm ben Mikro mimik okuma uzmanı olmasam yüzde yüz numara yapıyor derdim ,tabi benden daha iyi mimik okumuyorsa ,sonuçta çiğ süt emmiş insan oğlu hem ne demişler. Azimli sıçan duvarı delermiş. ( Burada farelerden bahsediyor)
Gözlerindeki bakış ,dudak hareketleri endişeli ,kollar çökük tedirgin olduğu anlaşılıyor.Hizmetçiyle ilk karşılaştıgımdada endişeli olduğu ve yalan söylemediğini düşünmüştüm.Sadece kaçık olduğu için söylediklerine gerçekten inandığını zannettim.Bakalım bu işin sonu nereye varacak
"Ya herro ya merro"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Kız
Teen FictionKulağımın dibinde gelen sesler ,adeta beynimde yankılanıyor en son ne olduğunu hatırlamak için çabalıyorum.Tek hatırladığım elimde Barrett M98 silahım , karşımdaki binaya vücudumu döndürmüş gözlerim silahımın merceğinde , hedefi vurmak için uyg...