Huzur

77 7 2
                                    

Alaz

Vienin yanı başında idi. Her gün hastaneye gidiyor onu ziyaret ediyordu. Koma da olsa da onu dinlediğini ve her söylediğinden etkilendiği ni  hasta başında bulunan monitörlerden gördüğü kalp ritimlerin in  değişmesiyle anlıyordu.

Ateş kafeteryadan aldığı  çayı Alaza uzattı. Alaz teşekkür ettiğini bir baş selamıy ile gösterdi.

Alaz çayını yudumlar iken  aklına gelen fikir ile Ateşe döndü. Biliyormusun her söylediğimi zi duyuyor.

Ateş " Derin uykuda Alaz beyin ölümü gerçekleşip gerçekleşmediğini bile henüz bilmiyoruz, kendini lütfen kandırma  bizi duyamaz  benim artık inancım kalmadı "

Alaz " Öyle mi ?Peki buna ne diyorsun o zaman?

Vienin ellerini avucunun içine aldı onun en çok sevdiği Özdemir Asaf'ın şiirini okumaya başladı.

Ben Seninle Yaşlanmak İstiyorum

Ben seninle çay içmek istiyorum.
Seni duymak,
Seni görmek,
Seni bilmek,
Seni yanımda hissetmek istiyorum.
Sana şiir okumak istiyorum,…
Yazmaktan bıktım, usandım.
Ben artık yazıları sana söylemek istiyorum.
Küçük bir evde, büyük hayaller kurmak istiyorum.
Sobanın yanında, seninle birlikte,
Üşüyen ellerimi çayın sıcaklığına bırakmak istiyorum.
Ben aslında sevmek değil, seninle yaşlanmak istiyorum.



Ben aslında sevmek değil, seninle yaşlanmak istiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ben seninle birlikte, gözlerimi hayata kapatmak istiyorum.
Senin konuşmanı, senin gülümsemeni, senin varlığını, 
Senin düşüncelerini,senin hayallerini bilmek istiyorum.
Küçük bir evde, büyük bir mutluluk istiyorum,
Huzur istiyorum, "huzur sensin" diyorum, susuyorum.
Biliyorum,
Ben çok şey istiyorum.
O yüzden susuyorum.
Yazarak, şiirler gibi susuyorum.

Vienin ise gözlerinden birer damla gözyaşı monitörlerde ötmeye başlayınca

Ateş şok olmuş bir vaziyette " Aman Allah'ım bu demek oluyor ki beyin ölümü gerçekleşmemiş " saf bir sevinç ile  Alaza döndü Ateş" o bize tepki veriyor ,bizi hissediyor"....

Memlükler

Göktuğ Rana'nin  yanında oturmuş söylediği kelamların bir gazel olduğunu düşünmüştü.

" Okuduğun gazel midir seni böylesine ağlatan".dedi.

Vien bir an afalladı sanki ruhu burada değilde bir anda bedenine dönmüş gibi aniden irkildi
.Rüya aleminde ruhların bedenden ayrılıp  gezintiye çıktığını duymuştu . Tıpkı öyle bir alemdeymiş gibi  Alazın hastane odasında kendi  başında okuduğu şiiri ilimlerine  kadar hissetti.

Kötü Kız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin