Gözlerimi açtığımda handa bir odada üzerimde bir post seriliydi,yan tarafımda bulunan masanın üzerinde adını bilmediğim bir kaç ot ,bir kavonoz içerisinde garip bir karışım, etrafımı incelediğimde nerede olduğumu anladım.
Sadece bunun bir rüya mı yoksa gerçek mi olduğunu sorguluyorum?
En son hatırladığım kadarıyla
hastanede bulunduğum ve Alaz' ın
yanımda iken etrafımda gerçekleşen
her şeyin farkında olmam.
Onun o halini ömrüm boyunca unutmayacağı mı biliyorum , nabzım yavaşladığın da doktorun yanıma gelip etrafima emirler yağdırması, Alaz'ın hıçkıra hıçkıra ağlayıp , feryatlar koparması ,kalbimi paramparça etti.
İşte on tek diye bildiğimiz Keşke !
Keşkeler 'in bir hükmü yok biliyorum, ama yinede ....
Keşke fırsatım varken Alaz'ı ve Ateş'i ailem yerine koyduğum bu iki kişiye son kez sarılıp , çok sevdiğimi söyleyebilseydim.
İçim gitti Alaz'ın , o haline ben sadece bana olan hislerinin saplantı olduğunu,onu reddetmemin onda elde etme hırsına kapıldığını düşünüyordum.
Şimdi yanıldığı mı geçte olsa anladım. Onun sevgisini bu kadar basit gördüğüm için,beni böylesine sevdiği için ona değer verdiğimi gösteremediğim den üzülsemde,bu saatten sonra pişman olsamda elimden artık hiçbir şey gelmez.
Şuan da onu böylesine harap bir şekilde arkamda bıraktığım için öylesine canım yanıyor ki ailemin intikamını alamadan son nefesimi vermiş olmak bile beni bu denli üzmüyor .
Eminim şuanda Ateşin de ondan bir farkı yoktur ölümüm onları kahretmiştir.Peki ben bundan sonra ne yapacağım , artık sonsuza kadar burada mı kalacağım ,kafam allak bullak , binlerce düşünce beynimde horon tepiyor resmen. Bulunduğum
Odanın kapısı açıldı, içeriye çok değerli olan Atabeyimiz Gıyasettin Bey girdi.Atabeyimiz diyorum çünkü onunla yaptığımız yolculuktan hem keyif hemde feyz aldığımı düşünüyorum .
Öğretileriyle hepimize Hocamız gibi davranıp nasihatlarından nasiplenmemizi sağlamıştı.
Atabey yatağımın köşesine oturup gül cemaliyle yüzüme bakıp tebessüm etti."Nasıl oldun güzel kızım".
"Daha iyiyim Efendim."Atabey "Ne benim mizacım da Efendilik var,
nede senin mizacın da kölelik var güzel kızım. Bundan sebep beni kabul görürde Atabeyim diye çağırır isen daha çok sevinirim olur mu.?"Vien
"Estağfurullah Atabeyim kabul etmek
ne demek, asıl siz buna beni layık gördüğünüz için kendimi size karşı biraz mahçup hissediyorum"Atabey
"Neden kendini mahçup hissedersin ki"
"Bayıldığım vakit başımda siz vardınız ,rüya mıydı yoksa sizin hikmetinizmiydi ,bilmiyorum. Etrafımda yedi köpek vardı , sürekli kuyruk sallayıp hırlayarak etrafımda dönüyor saldırıya geçmek için fırsat kolluyor ve beni her parçalamaya çalışıyorlardı , onlar her saldırdığında o güzel sesinizle yetişip okuduğunuz her Kur'an ayetleri ile yaralarım iyileşiyor ,acılarım diniyordu. Günlerce okuduğunuz Kur'an sayesinde bana daha fazla zarar veremeyecek olduklarını anlayıp uzaklaştılar . Onlardan sizin sayenizde kurtuldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Kız
Teen FictionKulağımın dibinde gelen sesler ,adeta beynimde yankılanıyor en son ne olduğunu hatırlamak için çabalıyorum.Tek hatırladığım elimde Barrett M98 silahım , karşımdaki binaya vücudumu döndürmüş gözlerim silahımın merceğinde , hedefi vurmak için uyg...