Berkuk
( ")Beyim istediğiniz gibi aradığımız hatunu bulduk ,lakin Baybars Alp i bulamadık.
Demek Er kılığında dolaşmıyor Rana.
(") Neredeymiş Hatun . Vaziyeti nasıl mış.
(")Beyim ticaret yapan bir kervan grubuyla birlikteydi. Adamın ses tonu bir anda değişmiş ,bu durum kotü bir haberin verileceginin bir işaretiydi.
Hatunun durumu ise...
Adam derin bir nefes almış bakışlarını
kendilerini hiç ses çıkarmadan dinleyen Göktüğ 'a yöneltmişti.
Göktuğ ise bir anda öne atılmış tedirgince" ne varmış durumunda Sungur ,bize iyi haberlerle döndüğünü söyle."Göktuğun yüreğî Rana nın özlemiyle kavruluyordu , yokluğunun üzerinden geçen şu kırk günlük zaman diliminde başına bir hal gelecek diye aklı yerinden çıkacak gibi oluyordu.
Sungur kardeş bellediği bu adamın bu hatundan bahsederken gözlerinin içinin bu denli parlaması ,sesinin titremesinden sevdasını ,içindeki yangını görebiliyordu .Hatunu takip ettiği süre boyunca kardeşine yaraşır bir hatun olduğu da gözü pek olmasından , attığı nı vurmasından belliydi.
Şimdi ne diyecekti.Derin bir iç çekti....
"Malesef haberler iyi değil ,hatun uzun zamandır kendinde değilmiş , şamanlar tarafından bir büyü yapılmış ,o anda kendinden geçmiş , ağzından ,burnundan kanlar gelmiş , sonra yüreği çektiği acıya dayanmamış o anda duruvermiş .Göktuğ duyduklarıyla yıkılmış içli içli ağlıyor "Ölmüş olamaz ,bana kırgın gitmiş olamaz ,gözümden sakındığım ,bakmaya doyamadığım ahu gözlüm ....diye inleyip başını ağacın gövdesine hızlıca vuruyor icîndeki acı bir nebze azalsın istiyor du.
Berkuk kardeşiyle aynı acıyı yaşaması na rağmen güçlü durmaya çalışıyor , liderliğini bir kez daha ortaya koyup sakinliği ni korumaya çalışıyor du.Biliyordu işte böyle bir son ile karşılaşacağı nı ,hayatında ilk defa birine gönlü kayıvermişti.Hemde kardeşiyle aynı kişiye sevdalanmış yüreğine gömdüğü aşkın acısinida yanlız başına yaşayacaktı , şimdi önce kardeşini teselli edecek ti.Göktuğ a sarıldı ve ona şu ayeti kelumullah fısıldadı.
İnna Lillâhi ve inna ileyhi raciun!!.. 《 Allah'tan geldik..Allah'a döneceğiz.Dönüşümüz sadece "Allah cc..'dır
Kendine gel Göktuğ şehidin arkasından ağlanmaz , hakka yürüdüğü bu yolda sadece ugurlanır.
Sungur devam etti konuşmaya , hayır henüz ölmemiş.
Göktuğ bir anda doğruldu ve Sungurun yakasından tutup onu sarsmaya başladı."Ne demek henüz ölmemiş".Sungur
Gömecekleri sırada kervanda bulunan Atabey izin vermemiş sürekli dualar eşliğinde etrafında halka olmuşlar ,bir mucize olmuş hatun bir anda nefes almış fakat hâlâ kendine gelememiş ,derin bir uykudaymış.Berkuk ve Göktuğ aynı anda ne zamandan beri tuttukları nefesi bir anda salıvermiş , duydukları haberle birbirlerine sarılmış tı.
Göktuğ "Beyim izin ver ona gideyim , yanında olayım ".
Berkuk derin bir iç çekti "Birlikte gideceğiz , sende duydun henüz iyi değil bir şifacının görmesi icap eder, önce onu halledelim sonra vakitlice yola çıkarız.""Tamam beyim nasıl dersen öyle olsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Kız
Teen FictionKulağımın dibinde gelen sesler ,adeta beynimde yankılanıyor en son ne olduğunu hatırlamak için çabalıyorum.Tek hatırladığım elimde Barrett M98 silahım , karşımdaki binaya vücudumu döndürmüş gözlerim silahımın merceğinde , hedefi vurmak için uyg...