Kaybetmek

157 11 2
                                    

Vien ,Halil Efendi ile arasında geçen diyaloğun tümünü tek bir nokta dahil atlamadan anlattı.Karşısında bulunan adamlardan tek bir kelime çıkmıyor öylece yanan ateşi izliyor derin düşüncelere dalmış idiler.Vien bu sessizliğe daha fazla katlanamayacaktı hafifçe boğazını temizledi.

Ne yapacağız şimdi fazla vaktimiz yok tan vaktine kadar istediğini vermezsem iki masum un canına kıyacak . Üstelik biri daha çok küçük bir çocuk .

Berkuk Rana baştan aşağı süzdükten sonra bu kadın ile ilgili düşüncelerinde ilk defa yanıldığını hissetti . Gözü kara ve duygularını hiç belli etmeyen bu hatun aslında göründüğü gibi o kadarda hissiz biri değil idi.Onu daha çok merak etmeye başladı.Ne yaşamıştı ki bu denli kendi etrafına duvarlar örmüş kimsenin yanına yaklaşması na izin vermiyor ,bir o kadar da güvenmiyordu.Sadece bir an o kabukların arkasındaki Rana'nin iç dünyasında görünen merhamet duygusu nu tüm çıplaklığıyla göstermiş ve hemen kendini kapatmış .

Oysa Berkuk Rana'nin tüm hayatını araştırmış herhangi bir sorun görmemiş ti. Kafasını kurcalayan tek şey ise Eretna Beyliğinden geçirdiği kaza esnasında yanında bulunan hatunun söyledikleri idi.

Berkuk " Hatun Rana Hatunun attan düştüğü vakit yanında sadece sen varmış sın, de hele uyandıktan sonra ne oldu."

Kadın önce bir çekimser durmuş , karşısında duran adam ın bir Emir olduğu nu bildiğinden başından geçenleri anlatmaya başladı.

" Beyim attan düştükten sonra uzun bir süre soluğu kesildi , gerçekten de ölmüş idi defalarca kontrol ettim sonra bir anda nefes almaya başladı. Uyandığında ise eskiden naif kırılgan olan o hatun gitmiş yerine hayatında hiç kılıç kullanmamış ,kan görünce ödü kopan hatun bir anda kılıç ustası haline gelmiş idi.Bazen garip bir dilde konuşur idi . Söylediklerini hiç kimse anlamıyor ,Ablası Leyla Hatun çok endişe etmeye başlayınca Beyi bir çok şifaciya göstermişti.Şifacılar beynine aldığı darbeden olduğunu söylediler. Leyla Hatun artık bu durumu kabul etmek zorunda kalmış ßifacıların tavsiyesi ne uyup zamanla düzeleceğine inanmış idi."

Berkuk içten içe söylendi sen aslında kimsin Rana.Rana ise tüm dikkati Berkukğun üzerindeydi.Onun böylesine dalgın olduğu nu görünce bir plan üzerinde kafa patlattığını düşündü. Zira kendisi nin aklına hiç bir fikir gelmiyordu .Endişeden ne yapması gerektiğini bilmiyor du.Kendisine binlerce kez lanet okudu.Hayatında duygusallığa yer yoktu.Kimse ile bağ kurmaması gerektiğini bildiği halde yine mantığını dinlememiş duygusal tarafına yenik düşmesi
Kendisini zayıflık olarak geri dönmüştü.Bir daha aynı sağlamlığı yapmayacaktı.Kimsenin onu zayıflığı ile vurması na izin veremezdi .Bu çocuğu bugün Halil kullanıyor ise yarın Berkukğun kullanıp kullanmayacağını bilemezdi.Daha fazla rengini belli etmemeli Kendisi değilde Berkuğ un kuracağı plana uyacaktı.Zateni başka çaresi de yoktu.

Sessizliği nihayet Berkuk bozdu.Oturduğu yerden doğruldu omuzları dik bir şekilde " Madem Halil Efendi bir kelle istiyor senden ,bizde verelim o vakit"

Göktuğ hemen atıldı."Buda ne demek ölmek mi istiyorsun sen ?"

Niye kelle diyince aklına ben geliyorum anlamadım Göktuğ.Oysa ben Halil in kellesinden bahsetmiştim.

Kötü Kız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin