"Küçük Hanım , ne olur kendinize gelin .Size bir şey olursa efendimiz beni asla bağışlamaz, lütfen beni duyuyor musunuz ,bir şeyyyy söyleyiiiin" diyerek korkudan kekelemeye başladı .Vien in baş ucunda bulunan kadın.
"En azından bir tepki verin, elimi sıkın ."
Vien ise bir anda nefesi kesilmiş te yeniden hayata tutunmuş gibi taze ve derin bir nefes aldı.
Başım çatlıyor, resmen bütün kemiklerim ağrıyor, başımda cırlayıp duran bu kızda kim şimdi. Bana mı sesleniyor acaba ?Yok canım ben değilimdir.Bana niye hanımım desin, belliki zengin bir kadının hizmetçisi.İyi de ben niye buradayım .En son yirmi katlı bir binanın üstündeydim ,şimdi balta girmemiş bu ormanda ne işim var.Düşündükçe baş ağrısı daha da şiddetlenmiş kızın değişik lehçeside işin tuzu biberi olmuştu .Zaten ne söylediğini anlamıyordu.
"Ehhh yeter be!
Bu ne böyle hanımım da hanımım, beynimin içine ettin be git az ötede bağır kulağımın zarı kalmadı çekiç, örs,üzengi ,pense, torna vida ne varsa yerlerinden oynattın ya"."Ahh tanrıya şükür iyisiniz ,size bir şey oldu diye çok korktum."
Bu kız beni kime benzetti acaba. Tanrı da neyin nesi Allah aşkına Yeşil çam filmi gibi.Hem ne demiş Necip Fazıl Kısakürek"Allah tanrının cezasını versin."
Ayyy iyice saçmaladım ,ben ne diyorum böyle.
"Ben niye bu haldeyim böyle.Ne oldu ,neredeyiz biz."
Attan düştünüz ,uzun süredir başınızda bekliyorum .Bu nasıl mümkün olabilir, nasıl nefes almaya başladınız tekrardan anlamadım .Oysa düştüğünüzde nefes almıyordunuz resmen kalbiniz durmuş tu.Bu nasıl mümkün oldu,
"Kızım ne diyorsun Allah'ını seversen mucize bu mucize ,anlamazsın sen dokuz canlıyım ben öyle kolay kolay öteki tarafa gitmem ben , sende hemen mefta ettin beni kepçeyle gömüp üzerimede kireç dökerdin uyanmasam desene ."
Kendince söylendi " Ulan millete Dalyan gibi adamlar düşüyor bir hayat öpücüğü bile kapıyorlar bize düşünde pejmurde kılıklı alık alık bakan kız ,gel şimdi iki saat oturda dert anlat buna şimdi."
"Bir şey mi dediniz hanımım ,şu ister misiniz ?"Bu kız beni kiminle karıştırdı bilmiyorum ama bu durumu degerlendirmeliyim . Şuanda yaralıyım tek başıma hareket edebilecek durumda değilim , desteğin iyisi kötüsü olmaz şimdilik hanımı gibi davranalım bakalım gerisini biraz toparlayinca düşünürüm.Umarım deşifre olmamışımdır.Dikkatli olmalıyım bu bir tuzakta olabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Kız
Fiksi RemajaKulağımın dibinde gelen sesler ,adeta beynimde yankılanıyor en son ne olduğunu hatırlamak için çabalıyorum.Tek hatırladığım elimde Barrett M98 silahım , karşımdaki binaya vücudumu döndürmüş gözlerim silahımın merceğinde , hedefi vurmak için uyg...