Ateş
Kardeşim yoğun bakımda bilinçsizce yatarken ,elim kolum bağlı ,çaresizce uyanmasını bekliyorum,ona bunu yapan şerefsizler elini kolunu sallayarak dolaşırken bense istihbarat başkanımızın emrini bekliyorum.Ona bunu yapan kişilerin topraklarımız da zarar görmeleri ülkeyi krizin eşiğine getirebilir ve ülkemizi kötü bir pozisyona sokacağını söyleyince akan tüm sular durdu.
Vatan her şeyden öte olunca gerisi teferruat oluyor. Tabi bu durum yüreğimin acısını azaltıyor.Aksine bir şey yapmamak kendimi aciz hissetmeme neden oluyor.
Suikasti planlayan kişinin
ülke sınırlarında faaliyetlerinin takip edildiği çok yakında Suriye sınırına geçeceği istihbaratını aldıklarını söylediler. İşte o gün geldiğinde korksun benden şerefsiz köpek, onu parçaları na ayırıp itlere yedirmezsem bana da Ateş demesinler.Artik sabrımın sınırlarındayım daha ne kadar bu duruma tahammül ederim onu da bilmiyorum.
Ama eğer ona bir şey olursa taş üstünde taş bırakmam hiç birşey beni durduramazdı.
Eminim Vien ile durumlarımız tam tersi olsaydı,Ne yapıp eder o şerefsizi
sınır dışına türlü numaralarla çıkarır intikamımı alırdı.Yetimhaneden alınıp istihbarat ajanı olarak yetiştirmek için bu kuruma getirildiğim de ,ben beş Vien iki yaşındaydı. Daha dün gibi hatırlıyorum.
Yatakhanelerimiz henüz ayrılmamıştı.Bir gece kucağında yırtık bir boz kurt oyuncakla yatağımın yanı başına gelmişti ,o zamanlar altı yaşında idi büyüdükçe sevimli bir kız çocuğu görüntüsü ile istihbaratı n maskotuydu.
"Abi ben çok korkuyorum ,bu akşam senin kucağında uyuyabilirmiyim" diye sormuştu.
Bende yorganı açıp "gel bakalım ufaklık "
Vien gülümsemiş hemen yatağımın üstüne hoplamıştı.Yatagın içine girip üstünü örtmeye çalışmıştı, yapamayınca da vazgeçmiş kollarını boynuma dolamış ."Abilerin bir tanesi canımın içi " dedi.
" sanki benden başka abin varda ."
dedim."Neden öyle söyledin Alaz da varya,"
"O senin abin değil ,senin bir tek abin var oda benim."
Kıkırdadı ,
"Ne oldu cimcime , hoşuna gitti bakıyorum , şimdi gelelim asıl meseleye az önce ne söyleyecektin sen .""Şey Asena da bizimle yatabilir mi?.
Yırtık oyuncağı na verdiği isim buydu, başkan amca vermiş babasının onun için aldığını bazen onu asenam diye sevdiğini söylemişti,Bu yüzden istihbarattaki kod adı Asenaydı.
"Tamam yatsın ,bana bak yatağıma işersen bir daha seninle uyumam anlaştık mı?."
Utanmıştı , geçen sefer altına kaçırdığın da da böyle utanmış mahçup olmuştu.
İlk defa altına yapmış tı. Sayıklamaların dan kötü bir rüya gördüğünü anlamıştım.
Uyandırmaya çalışmıştım o ise birden bağırıp altına kaçırmış tı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Kız
Teen FictionKulağımın dibinde gelen sesler ,adeta beynimde yankılanıyor en son ne olduğunu hatırlamak için çabalıyorum.Tek hatırladığım elimde Barrett M98 silahım , karşımdaki binaya vücudumu döndürmüş gözlerim silahımın merceğinde , hedefi vurmak için uyg...