Dulkadiroğlu Beyliğine , söğüt ağacından yapılmış bir kafes içerisinde , üstelik ellerim bağlı bir şekilde getirilmiştim. Doğrusu çok şaşırmış , her zaman gurur duymuşumdur , Türk olduğum ve damarlarımda taşıdığım kanla ,sadece.... bugün bu şekilde alı konulmak nasıl bilmiyorum ama beni hayal kırıklığına uğrattı.Herseyden önce hatunlara verilen değer bu olmamalı, bu şekilde davranılmayı, bir hayvan gibi kafese tıkılma yı hiç kimse hak etmez ,bu durumda olmak insanın kendisini zavallı , çaresiz ve yapayalnız hissetmesine neden oluyor .
İçim öylesine öfkeyle dolu ki , önce bana yapılan muamelenin sebebini sorguluyorum neden bennnn...,oysa unuttuğum önemli bir şey var , sen yada başkası ne farkeder ki önemli olan bu mu ?Bu şekilde kim olursa olsun yine aynı hissetmeyecek mıydın?Bunun hesabını sormayacak mısın? Meğer ,İçinde bulunduğum zaman diliminde de gelecekte de değişmeyen bir şey var , insanların makam ve mevki hırsı ve hiç bitmeyen aç gözlülüğünden kardeşin kardeşe yaptığı katliamları görünce anlıyorum bunların yanında benim yaşadığım neydi ki .
İçinde bulunduğum duygular ile öylesine cebelleşmişimki Harput kalesi ne geldiğimiz in daha yeni farkına vardım .Ben bu kadar dalgın ve oto kontrolü nu kaybedecek biri değildim. Artık silkelen ve kendine gel Vien. Sen bu değilsin.
İlk defa bir problemle karşı karşıya gelmiyorsun ,daha önce kaç defa ölümle burun buruna geldin ,planların sekteye uğradı . Fakat sen her zaman pratik zekanla tüm zorluklarla baş etmenin bir yolunu buldun ,tüm olumsuzluklardan sıyrılmayı mükemmel bir şekilde başardın.Hatırla daha öncede buna benzer bir durum ile karşılaşmıştın.
2 yıl önce
Kutay
Asena beni duyuyor musun? Hemen konum bildir. İki dakika içinde cevap vermezsen "B" planını devreye sokacağım."Asena cevap ver ,son otuz saniye..."
"Evet zaman doldu , herkes konumunu alsın saha ya çıkma vakti arkadaşlar .Asenadan hâlâ cevap alamıyorum , daha önce planlandığımız gibi yapıyoruz.
Şimdi planın üzerinden bir daha geçelim. Keskin nişancılar, sağ ve sol taraftan belirlediğimiz yerlere doğru konumunuzu alıyorsunuz , depoda çatışma başladığı anda komutumla bölgeyi çapraz ateşe alacak ve ekibi koruyacaksınız. Zamanımız kısıtlı ,destek ekipleri gelmeden bu işi halletmeliyiz. Her ihtimale karşı beş kişilik bir grup üç yüz metre ötede konuçlanacak ,geri kalanlar benimle devam edecek ,plan basit depoya tavanda bulunan havalanlandırmalar aracılığıyla giriyoruz ,
Rehine yi ve Asena yı alıp çıkarıyoruz."
Emre
Emredersiniz efendim .
Şimdi herkes yerini alsın ,bir tek kişi bile yaralanmayacak .Kutay
Emre sen ekibin le bize destek vereceksin siz depoyu çembere alacaksınız .
Kutay
Depoya en kısa sürede girdik , içeride çok kötü bir manzarayla karßilaştık , Günlerdir uğraşıp , planlar yapıyor MIT ten rehinenîn yerini öğrenmek için haber gelmesini bekliyorduk.
Fakat gördüğüm manzara herşeyin boşa olduğunu gösteriyordu. Başaramadık. Milletimiz için gurur kaynağımız olacak önemli bir Mühendisi, maalesef kaybettik. Savunma Sanayi nde başarılı olacak, özellikle savaş uçakları konusunda düşmanlarımızın korunma sistemlerini tamamen devre dışı bırakacak bir yazılım geliştirmişti.Bu bizim için artık savunma kısmını bırakıp saldırı pozisyonuna geçmemizi sağlayan büyük bir projeydi. Daha önce kaybettiğimiz mühendisler gibi yine birini yitirdik . Üstelik en acımasız bir şekilde katletmişler ,el bileklerini ve boğazını kesmişlerdi.Kutay
"Efendim şuan rehinenin bulunduğu depodayız .Gizli Kahramanlar Saha Başkanı
"Rehine ile ilgili son durum nedir , görev tamamlandığı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Kız
Teen FictionKulağımın dibinde gelen sesler ,adeta beynimde yankılanıyor en son ne olduğunu hatırlamak için çabalıyorum.Tek hatırladığım elimde Barrett M98 silahım , karşımdaki binaya vücudumu döndürmüş gözlerim silahımın merceğinde , hedefi vurmak için uyg...