Plan

550 31 0
                                    


Hekimbaşı odamdan çıktıktıktan sonra Leyla yanıma geldi ,elimi tuttu.

(")Rana canım kardeşim sen üzülme ne olur herşey yoluna girecek , hafıza kaybın eminim geçici bir  süre sonra her şey eskisi gibi yoluna girecek, sadece  sabırlı olmalısın iyileşmek için biraz zamana ihtiyacın var .

   Ben hep senin yanında olacağım, herşeyi hatırlaman için elimden geleni yapacağım ,yeterki sen kendini yanlız hissetme iyileşmek için çaba göster  ,tamam mı benim güzel kardeşim .

"Sen bana ailemden son kalansın ,annemizin emanetisin ,  benim kıymetlimsin,her ne olursa olsun  senin arkanda dağ gibi ablan var,  gerekirse her zaman sırtını yaslayacağın  güvenle başını  koyacağın bir omuz olacağım. "

Gerektiğinde sana hem anne hem baba olmaya çalıştım ,  düştüğünde kaldıracak ağladığında yanında olacaktım ,beni affet bu kaza olduğunda seni koruyamadı ğım  için dedikten sonra tekrar ağlamaya başladı.

Vien alışkın olmadığı bu sevgi selinde ne yapacağını ,nasıl davranması gerektiğini bilemedi.

Hiç kimse böylesine rol yapamaz ,bu kadar içten ve  samimi olamaz. Gerçekten de zamanda yolculuk mu yaptım iyide nasıl mümkün olabilir böyle bir şey.

Leyla karşımda üzgün bir şekilde duruyordu ona ne demeliyim.Teselli etmem Rana olduğumu kabuletmem anlamına gelmez mi?  Bu insanları kandırmak ta istemiyorum.

Farklı bir zamanda farklı bir boyutta başkasının bedeninde sıkışıp kaldım .Aynadan kendime baktığımda gördüğüm kişi hem benim hemde değil .
Sima aynı fakat daha genç görünüyorum.Yirmi altı yaşında olmama rağmen şuanda on dokuz yaşında ergenliği yeni atlatmış genç bir kız görünümünde yüzüm daha dolgun ve parlak ,gözlerim normal halinden daha büyük,kirpikler uzun , bildiğiniz bir içim su gibiydim.

   Evet daha genç görünüyorum bu bir avantaj fakat bu kızla uzaktan yakından hiç alakam yok.

Evin yolunu bulana kadar burada kalmak zorundayım ,şimdilik Rana gibi davranmalıyım, anlaşılan başka çarem yok.

Allahtan sırt çantam yanımda içindeki malzemeleri kontrol etme ihtiyacı hissettim.

  Kullanacağım bir kaç silah ,bıçak,bir ameliyatta bile kullanılabilecek kadar tıbbi malzemeler ,ağrı kesici ve antibiyotikler,sütur , pansuman yapabilmek için malzemeler ,çakmak görünümlü ses kayıt cihazı , bir kaç tane böcek kamera , boğaz kesen bir tele dönüşen metre, özel bir silah olan demir çubuk ,biraz konserve ,su bir kac tane benim adıma düzenlenmiş sahte kimlik , telefon ,tablet ,peruk ,lens, plastik makyaj malzemesi.

Bunları her zaman yanımda taşırdım .Kimsenin görmemesi için
saklasam iyi olacak.

En iyisi bir çukur kazıp koymak ,odamda hemen bulunabilir.

Önce etrafı bir gezip burayı keşfetmem lazım,acil durumlarda kullanabileceğim bir sığınak bulmalıyım.
Malum bu topraklar pek tekin değil her an bir saldırı olabilir.
Suikaste kurban girmeyelim durduk yere.Basit bir kız olsamda enişte bey yüzünden bende zarar görebilirim.Kendimi koruyabilirim, burada silah kullanmam doğru gibi görünmüyor ,bir an önce kılıç konusunda uzmanlaşmalıyım.Allahtan iyi bıçak kullanıyorum ,ok atmada da fena sayılmam.

Çantamı bir ağaç altına gömdükten sonra eve doğru yol aldım ,gece karanlığında ışıksız olunca önümü görmek bir hayli zor oluyor.

Sağ tarafımda bir hareketlilik hissettim.Ellerindeki meşaleler in ateşiyle aydınlattığı sokakta bir grup adam atlarıyla benim bulunduğum yöne doğru geliyor, bir kayanın arkasına saklanıp , onları izledim .

En önde genç bir adam atının üstünde heybetli bir duruşu vardı .İri yarı , kendinden emin bir duruşu vardı , ağzından çıkan her kelime gür ve tok çıkıyordu.
Anlaşılan bu adam grubun lideri konumundaydı.Tam bir lider gibi vasfının özellikleri ni taşıdığını sözleriyle de kanıtliyordu.

(") Osman yarın en geç akşama kadar bana Moğol  kalıntılarının içimize sızdırdığı haini bulup getireceksin

.Bunu nasıl yaparsın bilmem ,bir yolunu bul tez o haini bana getir, aksi takdirde baş üstünde bir tane dahi ser bırakmam anlaşıldı mı?


     (") Anlaşıldı beyim.

    (") Süleyman sende yarın sabahın
     nurunda tüm beyliklerde ki adamlarımızdan malûmat topla herhangi bir değişiklik varmı yokmu bir yokla,bir karınca dahi yerinden oynarsa haberim olsun,hiç birşeyi önemsiz diye atlama.

(")Emrin başım gözüm üstüne beyim.

(")Ömer sende Bizans topraklarındaki casuslarımız dan haber al bakalım haçlı birlikleriyle ilgili neler oluyor ,kaç kişilik askeri birlikleri var ordularıyla ilgili herşeyi öğren.

(")Emrin olur beyim.

(")Beyim buraya neden geldik peki. Kaç gündür yollardayız hiç bişey söylemediniz .

"Eretnay la ilgili planlarım var .Zamanla anlayacaksınız içimizdeki casusları bulmadan hiç birşey den bahsetmeyeceğim şimdilik.
 
Vien " Bir siz eksiktiniz şimdi  kadro tam oldu. Bakalım ne gelecek başıma bu diyarlarda ."

Kötü Kız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin