Leyla

95 8 4
                                    

Sibel Karabaş tan Dur Leyla yı dinleyebilirsiniz.

İnci boncuk olmuş yürek kafesi
Dilim ah-u zarda duy Leyla Leyla
Gönlüm umman oldu derin suları

Umudum sendedir
Dur Leyla Leyla
Dur Leyla Leyla
Dur Leyla Leyla
Dur Leyla Leyla

Umudum sendedir
Dur Leyla Leyla
Dur Leyla Leyla
Dur Leyla Leyla
Dur Leyla Leyla

Ey kaşları ebru, zülfü siyahım
Atma bu sineme taş Leyla Leyla
Bana gel diyorsun nasıl geleyim

Dağlar yol vermiyo
Kar Leyla Leyla
Kar Leyla Leyla
Kar Leyla Leyla
Kar Leyla Leyla

Kapanmış yollarım
Kış Leyla Leyla
Kış Leyla Leyla
Kış Leyla Leyla
Kış Leyla Leyla

Umudum sendedir
Dur Leyla Leyla
Dur Leyla Leyla
Dur Leyla Leyla
Dur Leyla Leyla

Umudum sendedir
Dur Leyla Leyla
Dur Leyla Leyla
Dur Leyla Leyla
Dur Leyla Leyla

Vien kollarında Leyla'nın  son nefesini verirken kelime i şehadet getirmesine şahit olmuş, hiç bir ölüme böylesine üzülmemişti. Önce   küçük ,körpe fidan  Mehmet şimdi ise kısacık zamanda kendisine abla olan Leyla nın ölümü    kendisini  paramparça etti .Tıpkı Leyla'nın yavrusunu uğurladığı gibi Vien de ağıdı nı türküye döktü.

O güzel sesi ile  yürekleri kavurduğunu bilmeden.

Atma bu sineme taş Leyla Leyla
Bana gel diyorsun geldim işte Leylam geldim işte Leylam,diyerek hıçkırık lara boğuldu. Etrafını saran askerleri görmüyor acısını diline vuruyor du.

Kutay  sağ yanıbaşında Göktuğ sol yanıbaşında ,Alaban önünde , Bagatur ve Beregen  arkasında  etten bir duvar örmüş, Rana yı koruyor acïsını yaşaması için ona zaman tanıyorlardı. Rana'nin o naif ve içli sesi hepsini büyülemiş farklı bir aleme götürmüştü.

İlk hamle Kutay dan  gelmiş pusatı ile önüne geleni kılıçtan geçirmişti.

Beregen " Bu kadar kişi ile devam edemeyiz gitmek  için bir boşluk oluşturmalıyız."

Bagatur " Göktuğ  kendine gel  Rana nın sana ihtiyacı var  hatunu kaldır  hemen .Fazla zamanımız yok biraz daha kalırsak hepimiz öleceğiz."

Göktuğ girdiği transtan Bagatur un seslenmesi ile çıktı.Rana yı böyle görmek onunda içini yakıyordu. Sevda nasıl bir şey idi böyle. Onun tek damla gözyaşı için dünyayı ateşe verirdi vermesine de gel gör ki ölüm karşısında oda herkes gibi aciz
idi.

" Rana hadi kalk gitmeliyiz güzelim."

Rana boş bakışlarıyla Göktuğ a bakıyor du." Olmaz bak Leyla beni çağırıyor .Onu yanlız bırakmam,onu terketmem,bir  kez daha aynı hatayı yapamam."

Göktuğ , Rana'nin hâlini hiç iyi görmüyordu .Belliki   olanlardan kendini suçluyor du.

"Senin bir suçun yok ,bilemezdin böyle olacağını kaderin önüne geçilmez."

Vien " Hayır benim suçum , böyle olacağını biliyordum .Bir korkak gibi kaçtım . Bugün ün geleceği ni de yarının ne getireceğini de  biliyorum."Ellerini kaldırdı  avuçları nı gösterdi .
"Sadece ölüm ve kan var .Tıpkı avuçlarımda olduğu gibi .""

Kötü Kız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin